Monday, December 3, 2012

Mat Sabu Jadikan Deepak Jaikishan pula Perisai isu di Memali ? kah..kah..kahhh


Gara2 untuk melindungi isu yang mengaibkan Politik yang berdakikan agama selama ini ,Mat Sabu arahkan “keling” Deepak Jaikishan perisaikan PAS untuk berperang dengan UMNO bagi melindungi kemungkaran PAS maha Dajal selama ini !!.

kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh

Mat Sabu Jadikan Deepak Jaikishan pula Perisai melindungi isu penyelewengan Tabung Memali yang akan terbongkar secara exclusive pada bila2 masa ?
kah..kah..kahhh

Sebenarnya PAS sedang berada dalam peperangan diantara balu2 di Memali yang ditipu wang tabung mereka sudah sekian lama.

kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh

Hari ini PAS cuba menggunakan khidmat seekor “Keling” sebagai perisai melawan UMNO….

kah..kah..kahhh
kah..kah..kahhh

Selepas mangsa2 Memali diperalatkan oleh PAS selama 25 tahun,kini Mat sabu memperalatkan pula Deepak keling sebagai perisai untuk melawan UMNO untuk menipu rakyat !!!

Kah..kah..kah….
Kah..kah..kah….

Sampai bilalah agaknya PAS nak menipu rakyat dan penyokong?



Jika dulu,PAS gembar gemburkan cerita keajaiban Peristiwa memali dengan berbagai cerita dogeng dan tahyol,kononnya kubur mangsa memali berbau harum semerbak tetapi setelah rahsia atar yang bermutu tinggi disimbah di pagi hari oleh talibarut parti, hari ini PAS kelu dengan cerita dogeng yang telah terbongkar dengan sendirinya oleh juak2 mereka hari ini…semuanya angkara Tabung memali yang ditipu !!
Tidak cukup dengan cerita dongeng rekaan Politik Dajal itu,PAS menambah lagi cerita kononnya tukang karut mereka yang kononnya dialah sama2 mempertahankan Allahyarham Ust Ibrahim Libya itu “ kebal” tidak lut dengan peluru senjata api…maka terlondehlah segala baju dibadan tersrlahlah segala panau dan segala parut kudis buta dan Puru sebagai membukti kesan tembakkan..konon2nya tukang karut PAS ini mendapat perlindungan dari Allah swt sewaktu mempertahankan diri dalam peristiwa Memali yang penuh dengan pembohongan PAS.

Hebatnya PAS menipu rakyat…!!!

Kah..kah..kah….
Kah..kah..kah….

Tapi PAS lupa Allah swt MAHA hebat lebih hebat dari segalanya rekacipta PAS ,dengan kuasa Allah swt terbongkar pula cerita disebaliknya yang lebih dahsyat dan mengejutkan lagi mengaibkan lagi….

“25 Tahun PAS dalam suasana menipu warga mangsa Memali”!!!!

Andainya dulu seluruh penyokong dan juak2 dalam PAS dapat menelan bulat2 cerita dogeng ciptaan tukang2 karut mereka, mengenai keajaiban selepas Peristiwa Memali yang penuh dengan misteri karut marut….apakah hari ini PAS tidak menerima reality sebenar apa yang berlaku ke atas balu2 Memali……. yg kononnya selama ini mendapat pembelaan oleh PAS [selama 25tahun] itu ,….. sebenarnya dusta dan putarbelit semata2.

Apa yang belaku adalah di luar jangkaan kita yang mendengarnya, mangsa2 dan balu di tipu,dan diputarbelit wang tabung mereka oleh sebuah parti yang kononnya berpengaruh atas label perjuangan Islam iaitu PAS sial hari ini.

25tahun Mangsa2 penipuan PAS berperang sesama pemimpin mereka hari ini dalam PRU13 sudah sampai hukum karma PAS perlu dikafan dan dipaku rapat2 dalam “TONG” ATAU “LONG” kemungkaran yang penuh dengan pembohongan dan kezaliman !!

Rakyat bukan menghukum PAS !! tapi Allah swt sudah menjanjikan sesuatu kepada PAS dalam PRU13 nanti !!

Hari ini Deepak Jaikishan “keling jadian” anugerah Anwar pada Politik PAS dijadikan perisai untuk menipu rakyat setelah balu2 Memali menjerit dan menderita tanpa seberang pembelaan selama 25 tahun diatas kezaliman PAS lakukan !!

….“Sesungguhnya orang-orang yang memakan harta anak yatim itu secara zalim, sama dengan memasukkan api ke dalam perut mereka. Dan mereka yang demikian akan ditempatkan di dalam neraka 

Sa’ir”. (An Nisa’ 10.

Siapa sepatutnya berperang???

PAS atau UMNO…?

Deepak Jaikishan atau Mat sabu?







Komentar :

ada 2 comments ke “Mat Sabu Jadikan Deepak Jaikishan pula Perisai isu di Memali ? kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

alo! Mat,mana itu tg-tg punya muka mau kasi taroh?.ayo! jangan unu macam,boleh sikit tolongkah?.kasu kambuslah.tapi Mat itu Allah SWT punya kun faya kun saya ingat sapa pun tara boleh kasi tutup, ada betulkah?.

Anonymous said...
pada hari 

Mat sabu: mah nak carpet ke? Abang suka bau carpet mah

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.