Tuesday, December 11, 2012

Maruah PAS lebih hina dari wanita jual diri di lorong Chow Kit.Kah..kah..kah..


Haramjadah Daily:

KUALA LUMPUR: Apa yang tidak dapat dipertikaikan adalah rasuah di bawah pemerintahan Najib selama empat tahun lebih teruk daripada tempoh 51 tahun Malaysia berada di bawah lima Perdana Menteri sebelum ini.[sini] http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/15164-tahun-depan-petaka-untuk-cpi-ti-malaysia



Apa sudah jadi dengan wang Tabung dan nasib mangsa penipuan PAS di Memali beberapa tahun selepas Tragedi..? Terbelakah Nasib mereka? Terselamat kah wang tabung mereka?terjaminkah keselamatan mereka? Cukupkah makanan minum mereka? Terpeliharakah kebajikan anak2 yatim dan balu?

Ini yang patut PAS persoalkan terlebih dahulu..sebelum melihat diluar sana kepincangan orang lain…kah..kah..kah..kah..kah..

Bagaimana pula dengan kezaliman !! penipuan!! pembohongan! salahguna kuasa dan penghinaan yang dilemparkan oleh Parti ulama bertiang buluh pada balu Allahyarham Ibrahim Mahmood itu boleh dinafikan begitu saja…apakah ia tidak dapat dipertikaikan juga merupakan pengghinaan yang amat dahsyat pernah lemparkan oleh penganut agama yang bertangkai “Amanat Dajal Hadi” sebelum ini…

Dan apakah Penipuan.. !!Penyelewengan..!Salahguna Kuasa..!!Kronisme..!Penganiayaan…!Penghinaan…!!,Pembohongan !!!budaya Samseng/peras ugut dan Gangsterisme….!!! serta Kezaliman yang disembunyikan selama 25tahun di Memali…oleh Parti berlogo lubang babi bertiang buluh itu sebenarnya 10 kali lebih terok berbanding 51 tahun Malaysia berada dibawah 5 Perdana Menteri ……dan 100 kali lebih terok dari pemerintahan Najib yang kononnya berasuah hari ini…


Sedarkah pemimpin Parti yang berlogo lubang babi tersebut…penghinaan yang dilemparkan oleh penganut “Amanat Dajal Hadi” pada balu Allahyarham Ibrahim Libya itu…lebih hina daripada penghinaan PAS terhadap Isteri Najib selama ini…dan jauh lebih hina dari wanita murahan yang menjual maruah di belakang Banggunan Pejabat PAS lorong Hj Taib chow Kit hari ini ??


Sehina2 wanita yang menjual maruah di belakang banggunan PAS Pusat lorong Hj Taib itu pun PAS masih boleh membekalkan makan dan melempar sedikit simpati kerana kemaruk undi…berbanding isteri dan mangsa2 penipuan PAS di Memali hari ini yang dihina sebegitu rupa semata2 mereka membongkar dan memeragi kemungkaran PAS…!!!


Mengapa pemimpin bertaraf ulama dari Politik bertiang buluh berlogokan lubang babi menyamakan taraf isteri Allahyarham yang berkorban nyawa demi perjuangan Parti lubang babi ini selama ini tarafnya lbih rendah dari wanita murahan lorong Hj Taib yang dibela oleh PAS?

Apa sumbangan wanita murahan lorong Hj Taib yang menjual maruah itu kepada Politik ulama berlogo lubang babi bertiang buluh selama ini? berbanding Isteri kepada perjuag PAS yang dihina semata-mata membongkar kemungkaran yang PAS lakukan selama ini…???

Kesimpulannya PAS lupa…!!!

Kahh..kah..kah…
Kah..kah..kahhh

Bahawa PAS hari ini jauh lebih teruk dan lebih tidak bermaruah berbanding dari Parti saikular orang Melayu yang ada hari ini…manakala Pemimpinnya pula jauh lebih murahan berbanding balu Allahyarham Ust Ibrahim Libya..... dan sepuluh kali lebih terok maruah Parti dan pemimpinnya berbanding maruah perempuan 2 yang menjual diri di lorong Hj Taib dengan harga semurah kopiah lebai2 PAS yang belogo lubang babi !!

Bermuasabah dirilah wahai pemimpin2 PAS!!! dan lihat sendiri siapa diantara pemimpin kamu hari ini.

Waallhuallam.....sini

Komentar :

ada 4 comments ke “Maruah PAS lebih hina dari wanita jual diri di lorong Chow Kit.Kah..kah..kah..”
Anonymous said...
pada hari 

Salam Bro,aku setuju dengan GMC.PAS sepatutnya cermin dulu muka dia sebelum nak mangata orang lain.Perbetulkan dulu diri sendiri sebelum berniat nak betulkan orang lain.Syabas GMC...!

UMNO PARTI PENJARA said...
pada hari 


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...
pada hari 

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO

sayang seribu kali sayang ..
otak mu tidak segagah dan sehebat nama mu ..
hanya hati dan perasaan mu hebat sebagi orang sakit jiwa ..

Anonymous said...
pada hari 

rupa2nya jerat yang dipasang...langau yang terperangkap!!!Patut lah Anwar mampu menipu pelanduk......langau yang jadi mangsa..

kah..kah..kahh
kah..kah..kahh
kah...kah.kahhh

Hidup !! PAS zio-DAP !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.