Thursday, December 20, 2012

Mangsa penipuan PAS di Memali tersepit dengan mainan Politik Melayu.....?? KAH..KAH..KAH..


Selepas Air Mata mat sabu,berjaya membongkar kegiatan PAS selama 25tahun di bumi Memali,hasilnya terdapat berbagai-bagai kumungkaran!! penyelewengan !! penipuan ! salahguna kuasa !! gangsterime ! pembohongan !! kezaliman,penindasan yang berakhir dengan penghinaan yang mengibkan terhadap mangsa2 penipuan Tabung Memali...

Hari ini lahir pula sebuah lagi buku" Kafir kah aku".......!!!

Sebenarnya mangsa2 Memali belum mencapai kemerdekaan yang sebenar,mereka masih tersisih,terasing,terkungkung dan terpinggir.

Mereka tidak mudah menerima apa juga kemudahan yang disalurkan oleh pemerintah!!

Menerima kemudahan dan sumbangan dari pemerintah bererti mereka akan di chop oleh juak2 PAS,sudah dibeli atau sudah dijadikan alat oleh UMNO,seterusnya mereka akan menerima berbagai tomahan dan kecaman dari pihak PAS,jelas mangsa yang terlibat pada GMC....



Untuk mengharap sumbangan dan kemudahan dari PAS,jauh sekali hari ini kerana rata-rata mereka sudah dianggap "penderhaka" pada perjuangan PAS.

Inilah hakikat dan reality yang dihadapi dan yang dilalui oleh mangsa -mangsa penipuan PAS yang terpinggir di Memali.Setakat hari ini tidak ada mana-mana pihak yang benar-benar berani tampil untuk membantu membebas kemelut yang melanda mangsa penipuan PAS selama 25tahun,samada PAS maupun UMNO. .

Mau tidak mau,C.N al-Afghani terpaksa berjuang secara solo mengahadapi tentera-tentera Zio-PAS.

Isu Penipuan Tabung Memali oleh PAS seoalah-olah ia bukan tanggung jawab pemimpin PAS mau pun pemimpin UMNO untuk menyelesaikannya.

Masing-masing cuba mengelak untuk mempertagung jawabkan apa yang sedang belaku pada mangsa2 penipuan di Memali.Apakah mereka bukan sebahagian dari kita sebagai rakyat negara ini??

PAS tidak mau terpalit dengan tuduhan menipu wang tabung balu...manakala UMNO pula tidak mahu di tuduh cuba menangguk diair keroh.

Akhirnya mangsa2  juga  sebahagian dari warga Negara yang perlu mendapat hak  mereka sebagai rakyat -rakyat yang lain, terpinggir.!! tersisih !! dan tersepit dengan mainan Politik PAS dan UMNO hari ini.

Mengadu pada UMNO dianggap mengadu pada musuh...megadu pada PAS mereka di chop pengkianat perjuangan PARTI !!

Inilah hakikat dan hasil perjuangan Politik Melayu yang bernama PAS dan UMNO yang ditinggalkan di Bumi Memali.

Samada pemimpin PAS mau pun pemimpin UMNO sebenarnya mereka hari ini hanya pemimpin bertaraf  "pukimak" !!lebih2 lagi PAS !!

wa'allhualam !!






Komentar :

ada 5 comments ke “Mangsa penipuan PAS di Memali tersepit dengan mainan Politik Melayu.....?? KAH..KAH..KAH..”
Anonymous said...
pada hari 

Kerajaan PUSAt yang bertanggung jawab patut membantu puak2 yang telah tersesat ini.Sama ada dianggap menangguh di air keruh, itu soal kedua.Yang penting mereka2 penduduk Memali ini adalah orang Melayu beragama Islam yang patut dibantu dengan seberapa segera.Kalau kita sanggup bertarung nyawa membantu rakyaat Palestine dengan wang ringgit yang mencurah2, mengapa tidak kita beramai2 menolong puak2 yang telah terinaya ini.

Anonymous said...
pada hari 

salam.Bro !! itu yang sepatutnya!! soal-menanguk atau apa sekali pun tuduhan pas,risikonya perlu dihaapi demi rakyat yang tersisih...tapi apa yg sebenarnya belaku...mereka "DAYUS"!! masing2 memburu kepentingan politik dajal masing2.Itulah politik melayu yang gmc katakan sebuah politik "Pukimak" baik PAS maupun UMNO hari ini.baik Hadi awang maupun najib !!

Aliffnajmi said...
pada hari 

Nampaknya Azizan dan Taib Azamudden telah GAGAL utk menjaga kebajikan org2 yg telah menyokong mereka.

Anonymous said...
pada hari 

setelah 25tahun berlalu tidak syak lagi PAS sudah gagal !!! yang PAS berjaya hanya menyonglap duit balu2 anak2 yatim....

Anonymous said...
pada hari 

Tuduhan tanpa bukti yg sahih dn sabit adalah fitnah, inilah d antara cth menunjukkan fitnah semakin menjadi2

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.