Monday, December 10, 2012

LAYAKKAH BENDERA BERTIANG " BULUH " DIGAZA??? Kah..kah..kahhhdan


GAZA adalah medan pertempuran rakyat Palestine dan Israel …dalam erti kata lain
Rakyat Islam menentang kekejaman Yahudi?

Kah..kah..kahhhdan

PAS Pula bertempur dan sesame Islam untuk ke Putra Jaya…

Kah..kah..kahhhdan

Di Gaza Rakyat Israel ditindas oleh pihak Yahudi laknatullah ….

Kah..kah..kahhhdan

Di Memali pula PAS menindas dan melakukan kezaliman sesama Islam.

Rakyat Palestin tidak bertahaluf siasi dengan mana-mana kapiaq harbi lebih-lebih lagi ,dangan orang2 kapiaq yang terang-terang memusuhi Islam.

Kah..kah..kahhhdan

PAS pula berkompromi dengan zio-DAP kapiaq harbi yang terang2 mencabar dan menentang..

Kah..kah..kahhhdan


Rakyat Palestine tidak menindas dan menzalim sesame Islam,Rakyat PAS pula mezalimi !! menipu !! menggugut dan memfitnah sesame Islam..!!

..kah..kahhh

Rakyat Palestin tidak menyembunyi kemungkaran…manakala Rakyat PAS menyembunyi dan melindungi kemungkaran.

Kah..kah..kahhh

Perjuangan Rakyat Palestine jauh berbeza dengan perjuangan rakyat PAS…Rakyat Palestin tidak menipu dan mengguna duit tabung kemanusiaan yang diderma…Rakyat PAS mengguna dengan sewenang-wenangnya duit tabung bantuan kemanusian dari orang ramai untuk dana Politik dan perut anak bini mereka..

Kah..kah..kahhh

Syahid di Palestine…berbeza dari syahid rakyat PAS yang perlu menyiram bertong2 minyak ataq bermutu tinggi seawal pagi untuk menyakin orang islam yang lain....

Kah..kah..kahhhdan

Penderitaan rakyat Palestine di rasai disetiap dipelusuk dunia….manakala penderitaan mangsa-mangsa kekejaman dan kezaliman PAS di Memali hanya dirasai oleh mangsa2 yang teraniaya sahaja,

Kah..kah..kahhhdan

Rakyat Palestine memerangi kezaliman..manala Rakyat PAS menyembunyi Kezaliman dan penindasan..

Kah..kah..kahhhdan

Palestine berjuang dengan mengharap sepenuh bantuan dan keradaan dari Allah swt….Rakyat PAS berjuang mengharap bantuan dan keredaan dari Zio-DAP ,kapiaq harbi melalui tahaluf siasi..
.
Kah..kah..kahhhdan

Rakyat Palestin menerima bantuan dari tentera-tentera berjubah Putih diluar pengetahuan mereka bantuan itu dari mana.Manakala Rakyat PAS menerima bantuan musuh2 Islam iaitu Zio-DAP.

Kah..kah..kahhhdan

Rakyat Palestine tidak berkompromi dengan mana2 musuh2 Islam yang sanggup mencabar langkah mayat mereka untuk mendaulat Islam di bumi mereka …Rakyat PAS belaku sebaliknya..

Kah..kah..kahhhdan

Rakyat Palestine berjuang habis2an untuk menentang kezaliman melalui penyatuan Jemaah Islam.Rakyat PAS berjuang habis2an hingga terbaring dan terlentang atas jalan bersama2 jemaah Zio-DAP.

Perjuangan Rakyat Palestine tidak sampai ketahap menyembah bangkai kapiaq harbi…Perjuangan Rakyat PAS hingga sanggup tersembam dan menyembah bangkai kapiaq harbi…

Kesimpulannya… Layak kah hari ini PAS dengan rasa cukup bangga dengan kibaran bendera lubang babinya di Gaza…merayakan kemenangan Rakyat Palestin?

Tidak rasa malu dan terhina kah PAS hari ini ,bilamana PAS berada sebaris dengan musuh2 Islam sedang merayakan kemenangan Jemaah Islam menentang Yahudi atau orang2 kapiaq di Gaza??…Apa bezanya Yahudi yang memusuhi Islam di Gaza dan Zio-DAP yang memusuhi Islam di Malaysia??

kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhh

He..he..he…he...he...

PAS memang dasat muka tembok !!!

Hidup diatas penderitaan dan kejayaan orang lain…!!!

Akhirnya mencanang ...kejayaan !! melalui darah yang mereka lakarkan dibumi..oleh tangan2 yang mencincang bangsa se-agama sendiri !!!

Pas = Parti Sial Se- Malaysia !!........Bendera PAS bertiang buluh di Gaza..







Komentar :

ada 2 comments ke “LAYAKKAH BENDERA BERTIANG " BULUH " DIGAZA??? Kah..kah..kahhhdan ”
Anonymous said...
pada hari 

Kahh.. Kah kahhh

Anonymous said...
pada hari 

he...he...he.....Kahh.. Kah kahh...hKahh.. Kah kahhh..Kahh.. Kah kahhh bila PAS pi pacak benderanya di Gaza....Di Memali tiang bulu pun dak tak ada......Kahh.. Kah kahh...hKahh.. Kah...dasar politik talibarut kapiaq harbi....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.