Saturday, December 15, 2012

GOMO.. !! Deepak Keling kapet akui..atar di Memali wanggi…KAH..kah..kah,,


"Tolong tayangkan video itu dari awal hingga akhir," katanya sambil menambah bahawa percakapan dan transkrip percakapannya yang dimuatkan dalam blog pro-Umno itu tidak selari dengan apa yang beliau tuturkan..”sini



Mengapa Deepak atau Anwar atau pihak PAS sendiri TIDAK mencabar “ GOMO” "Tolong tayangkan video Anwar itu dari awal hingga akhir???....beranikah keling karpet dan kuncu-uncu dalam PR boleh menafikan transkrip perbualan dan kelakuan Anwar dan cina dol itu tidak selari dengan apa yang sedang Anwar lakukan?.”

Akhirnya kuncu PAS hanya mampu menjawab….

 “Usahlah bawa berita yg mengaibkan sesaorang...maupun jika ada betulnya apatah lagi jika ia fitnah atau meragukan.Alangkah baik kita berdiam!!"Ibn Hashim ….dan tidak kurang pula ,ada yang membuat kenyataan dan fatwa Camera itu besi tak boleh dijadikan saksi….

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kahh..
Kah..kah…kah..kahh

Manakala Isu yang boleh menampilkan saksi 2  mereka pula  bersikap diam diri tanpa berani menyambut cabaran mangsa untuk menafikan tuduhan keatas pemimpin mereka!!!….

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kahh..

“Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah”
 C.N Al-Afghani.

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kahh..
Kah..kah…kah..kahh

25tahun mangsa2 PAS berdiam diri semata-mata tidak mau mengaibkan sesaorang lebih2 lagi Parti yang berlabelkan Islam teras perjuangannya tapi akhirnya…..mereka mengaibkab mangsa2 penipuan melebihi aib  dari perbuatan mereka…….

“…..mangsa sendiri mendedahkan..” bahawa beliau menjadi mangsa penghinaan oleh penyokong-penyokong PAS.beliau berasa sedih apabila dihina dengan kata-kata kesat termasuk menggelarkan dirinya sebagai isteri syuhada murahan”Pn Soleha balu Allahyarham Ust Ibrahim Libya.

Apakah ini yang dikatakan..” fitnah atau meragukan” jika kezaliman itu sah diperlakukan oleh sebuah parti yang berlogokan lubang “Babi” bertiang buluh???

Bila pula Deepak Keling Karpet nak cabar GOMO dedah Vedio Anwar...?? 

Dan bila pula PAS nak menyambut cabaran penulis buku yang mendedahkan aib PAS selama 25 tahun menipu mangsa2 Memali...?

...Hebat betul juak juak pakatan bila cabar Papa Gomo dan Blogger Pro Kerajaan yang lain untuk mededahkan video penuh perbualan sulit Deepak seorang peniaga karpet yang juga merupakan CONMAN.....sini

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kahh..
Kah..kah…kah..kahhhhhh

Dedah jangan tak dedah GOMO!!!!... biar puak2 Pakatan tengok sendiri aksi pemimpin2 mereka...!!!!.

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kahh..
Kah..kah…kah..kahhhhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “GOMO.. !! Deepak Keling kapet akui..atar di Memali wanggi…KAH..kah..kah,,”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.