Sunday, December 16, 2012

Dari “gila talak” kini PAS berjaya di “cina buta”kan pula dengan DAP Oleh Anwar….Kah..kah..kah..


Setelah PAS berkongsi hidup hampir 5 tahun bersama DAP hasil di "cina buta"kan oleh Anwar dengan pasangannya DAP,akhirnya hari ini PAS akui "Putaq belit" mereka selama ini,bahawa Perkongsian hidup yang terjalin melalui "tahaluf Siasi" PAS/DAP semata-mata untuk memenangi kerusi pilihan raya yang akan datang.



Sebelum ini Anwar sudah menjelaskan bahawa PAS sebagai “Gila Talak” berikutan hubungan PAS dengan “Majlis Perundingan cina” dimana sebelum ini PAS mengkafirkan UMNO.

Jika dulu PAS membenci orang cina,India dan lain yang bukan Islam yang berkawan rapat dengan UMNO tetapi sekarang mereka berkasih sayang dengan orang cina semata-mata kerusi pilihan raya.

Kata-kata Anwar 26 tahun lampau tentang PAS “gila talak” sudah menjadi kenyataan dan reality hari ini!! Dulu PAS yang “gila talak” kini berjaya pula di “cina buta” oleh Anwar.

Akhirnya setelah kejayaan Anwar men “cina buta”kan PAS dan DAP..PAS yang dulu Perjuangannya kearah menegak Negara Islam dan Hudud , kini bukan lagi menjadi Agenda utama pasangan tersebut .

Inilah kehebatan Anwar mengembalai PAS.



Inilah Kejayaan Anwar menambahbaikkan pada “ Perjuangan Islam” PAS hari ini.....

Jika dulu Anwar gagal mengislamkan UMNO dari dalam,tapi hari ini Anwar berjaya menambahbaikkan Islam dalam PAS melalui proses menc”cina buta”kan PAS/DAP dan setrusnya menjadikan PAS sebuah parti Politik yang bukan lagi seperti sebelumnya.

Seterusnya...http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20121216/po_09/Kerjasama-tidak-berasas-hudud

DUNGUN 15 Dis. - Pas hari ini mengakui tidak kisah jika DAP menganggap kerjasama yang terjalin antara mereka berdasarkan atas prinsip pluralisme dan bukan kerana berasaskan negara Islam atau pelaksanaan hukum hudud....

Komentar :

ada 1
yanmaneee said...
pada hari 

nike shoes
kobe byrant shoes
yeezy shoes
moncler
golden goose outlet
supreme clothing
adidas superstars
kyrie 3
nike react
adidas yeezy

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.