Monday, December 24, 2012

Dakwaan Ismail Mina wujudnya amalan "Syirik" dalam PAS itu “BENAR” dan berasas !! kah..kah..kahh


Ismail Mina bukan budak suruhan PAS!!

Ismail mina bukan budak suruhan menadah uncang dan karung mengutip derma jihat pilihan raya untuk PAS! !!

Ismail mina bukan juga haiwan bertopengkan manusia!!

Ismail mina bukan juga “ahli Politik” yang bijak bermuka2 dengan hukum Allah S.W.T dan pemburu pangkat dan darjat dalam Politik !!

Sebenarnya Pemimpin2 serta juak2 dalam PAS termasuk Anwar al-jubri lebih maklum… siapa Ismail Mina sebenarnya!!

Janganlah pemimpin PAS memandang terlalu rendah ilmu yang ada pada seseorang itu ,dan membuat andaian mereka boleh dibeli atau menjadi agen pada pihak yang tidak sehaluan dengan Politik mereka.

Jika Nik Aziz boleh beranggapan ilmu yang dimiliki oleh Presiden Pas [Hadi Awang] tidak lebih rendah dari ilmu yang dimiliki oleh para mufti, bahkan beliau merupakan lulusan Madinah yang cemerlang.”….,rasanya ilmu yang ada pada Ismail Mina juga tidaklah tinggi dan tidaklah juga terlalu rendah..berbanding dengan Ust2 mee segera!! dan mee kuah dalam PAS hari ini.



Hari ini orang melayu masih boleh bersyukur..sekurang-kurangnya , Ismail mina masih waras masih boleh membezakan mana wang anak yatim dan mana halal dan haramnya…mana ayat al-quran mana ayat “politik” warasnya mail mina ini lebih waras dari ust2 yang menjadi “barua” pada DAP!!

Oleh itu,dakwaan Ismail Mina wujud amalan Syirik dalam PAS itu “benar”…tidak ada yang tidak benar melainkan benar belaka kerana dakwaan Ismail mina bukan berdasarkan pada "Amanat Dajal Hadi" tetapi pada ayat al-quran yang dibaca oleh Saidina Abu Bakar yang menjelaskan tentang “syirik”

“Ketika Nabi Muhammad SAW wafat, Saidina Abu Bakar pernah membaca ayat al-Quran bagi mengingatkan para sahabat lain bahawa mereka berjuang bukan kerana individu (Muhammad) tetapi memperjuangkan risalah yang dibawa oleh baginda.

“Memperjuangkan individu adalah salah. Mempertahankan individu yang bukan di dalam kebenaran adalah syirik,”[Ruj:dakwaan Ismail Mina]





Apa yang dilakukan oleh PAS terhadap mangsa2 penipuan mereka di Memali jelas menjurus kearah PAS mempertahankan "individu" yang bukan di dalam "kebenaran" itu “syirik,”

…”mangsa penipuan PAS di Memali kecewa dengan sikap Datuk Fadzil Noor selaku Presiden PAS ketika itu yang berat “sebelah”dan gagal menyelesaikan isu penyelewengan yg dilakukan oleh pemimpin mereka.

[Mangsa Penipuan PAS]

"Wlpun pacop [MENYELEWENG ] tapi jasa dia pun besaq.Sikit2 silap tu tutup bukulah dia pun makluk baharu……”
[ SMS yang diterima dari individu tertentu dalam PAS]

Dari dua amalan PAS diatas sudah cukup untuk membuktikan bahawa memang benar dakwaan Ismail Mina wujudnya amalan “syirik” dalam PAS!mengikut ayat yang dibaca oleh saidina Abu Bakar tersebut !!

Buktinya…dari ”Isu penyelewengan Tabung Memali” pihak PAS sengaja mempertahankan,menyembunyi “risalah”kemungkarannya yang betul-betul berlaku semata-mata untuk mempertahankan Indivu yang disabitkan ,demi untuk memelihara maruah Parti yang kononnya dilabelkan sebagai perjuangan Islam>

Dari ayat yang dibaca dan diterjemahkan , Ismail mina mendakwa “ada” amalan syik dalam PAS.. itu sememang benar belaku dan ia satu dakwaan yang ber”asas”

Asasnya apa yang diterjemahkan dari maksud ayat al-quran yang dibaca oleh saidina Abu bakar tersebut !!...membuktikan bahawa PAS bukan memperjuang dan mempertahan risalah[al-quran] yang dibawa oleh Nabi Muhammad SAW seperti yang dimaksudkan.tetapi PAS mempertahankan “Individu” tertentu yang disabit dengan kesalahan!!



Apa jasa Individu tersebut pada PAS maupun pada Islam itu sendiri,hingga kesalahan menyonglap duit anak2 yatim dan balu-balu dianggap satu kesilapan kecil,dengan alasan individu tersebut “makluk baru”apakah dalam Islam sesuatu “hukum” itu ianya berdasarkan pada makluk lama atau baru?

Disini sudah cukup jelas maksud ayat al-quran yang dibaca oleh Saidina Abu Bakar itu ..” “Memperjuangkan individu adalah salah. Mempertahankan individu yang bukan di dalam kebenaran adalah syirik,”


Dan terbukti selama 25tahun wujud amalan “Syirik” dalam PAS seperti yang dijelaskan dalam ayat al-quran yang dibaca oleh Saidina Abu Bakar tersebut,sepertima dakwaan Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad wujudnya amalan syirik dalam parti PAS itu “BENAR”! dan sesungguhnya berasas.

Asasnya bilamana PAS mempertahan “individu” bukan risalah[al-quran] yang dibawa olehnya..,seterusnya PAS mempertahankan individu yang bukan di dalam “kebenaran” ..itu lah “syirik,”nya amalan PAS mengikut terjemahan dan pengertian dari ayat al-quran yang dibaca oleh Saidina Abu bakar terbut yang diterjemahkan oleh Ismail mina tersebut…dan bukannya diterjemah dari “Amanat Dajal” Hadi Awang !!


Clik..dimana pula bukti  bahawa dakwaan Ismail Mina tidak berasa seperti yang dinafikan oleh Mustafa Ali wujudnya amalan syirik dalam parti itu  dan  menyifatkan dakwaan Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad sebagai tidak berasas sama sekali….kah..kah..kah,,..

Komentar :

ada 0 comments ke “Dakwaan Ismail Mina wujudnya amalan "Syirik" dalam PAS itu “BENAR” dan berasas !! kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.