Sunday, December 23, 2012

C.N AL-Afghani “Kafirkah aku? Membongkar kepincangan PAS –kah..kah..kahh


C.N...antara yang menyambut cabaran Anwar agar PAS turun ke bumi Afghanistan untuk memburu Syahid disana,bukan memburu syahid dipentas-pentas PAS,dan bukan syahid yang disimbah dengan atar dan kasturi,bukan syahid yang mengusung karung dan uncang dan bukan juga syahid kerana bermandikan gas pemedih mata dikaki lima ,bukan syahid yang terbaring dijalan raya,dan bukan syahid yang sanggup ditindih kenderaan di lebuh raya,dan bukan syahid yang dicipta dan dijaja sepertimana syahid yang belum tentu kesahihannya di bumi Memali hari ini,.

Amanat dajal Hadi menjadi pegangan untuk memburu Syahid di bumi Afghanistan, bukan syahid memburu bangsa se-agamanya bumi Malaya ini bersama zio-DAP.

Tidak begitu ramai mengenainya,kerana dia bukan pemburu kuasa dan pangkat,bukan hipokrit yang bijak berhukum,dan bukan juga penceramah upahan yang dibayar dengan wang derma jihat yang dikutib dan ditadah daripada rakyat …..



JUSTICE for Them !!

Hari ini mereka tidak punya oraganisi,mereka tidak punya kroni,mereka tidak punya kekuatan seperti mana PAS maupun UMNO,mereka tidak punya media untuk meluah penderitaan yang dialami selama 25tahun,mereka tidak punya lidah resmi untuk menyampaikan massage,mereka tidak punya suara. 

Tapi, hari ini mereka adalah sebahagian dari jutaan rakyat…itulah kekuatan mereka “suara rakyat” itulah suara mereka selain Allah S.W.T yang melindungi mereka selama ini dari kekejaman dan kezaliman Zio-PAS !!


Hakikatnya hari ini mereka mangsa2 penipuan dan kezaliman PAS bukan mencari jalan ke Putra Jaya,bukan pemburu jawatan dan kuasa ! bukan penyusu kera dihutan…tetapi mereka pemburu kebenaran!!! Pemburu kezaliman !!pemburu pembohongan dan kemungkaran yang dilakukan oleh haiwan bertopengkan manusia !!

Mereka tidak punya fatwa !! tidak punya amanat gila !! tidak punya suara dan media untuk mencanang kehebatan mereka !!tetapi mereka masih mampu memburu kezaliman dan pembohongan dari bala tentera PAS hari ini !! kerana beliau adalah pejuang yang benar –benar berpijak di bumi nyata…!

Tapi siapalah C.N Al-Afghani di mata pemimpin PAS hari ini.... Cuma seekor langau!! Tapi lupakah pemimpin PAS , raja namrud tewas kerana seekor nyamuk -!!

“Nabi Ibrahim a.s. bermunajat kepada Allah sambil berkata, "Ya Allah, sesungguhnya Raja Namrud dengan tenteranya menunggu kedatangan tenteramu, maka kirimlah kepada mereka tentera yang selemah-lemah makhlukmu iaitu nyamuk."

Seterusnya…..siapa Cikgu Non !




Komentar :

ada 0 comments ke “C.N AL-Afghani “Kafirkah aku? Membongkar kepincangan PAS –kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.