Monday, December 3, 2012

Bukan Dato’ Sri Najib Najib tapi PASiaL !! kah...kah..kah...


Berani kah PAS menyambut cabaran C.N Afghan ini?

Kah..kah..kah
Kah..kah..kah

“Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah.Sekali lagi saya ulangi, permasalahan yang saya dedahkan adalah isu penipuan hak anak yatim dan balu-balu Memali.Mereka ditipu oleh sebuah parti yang berpengaruh atas label perjuangan Islam” C.N Afghan

Kah..kah..kah
Kah..kah..kah


“Pendedahan dan cabaran C.N Afghan terhadap PAS yang diiringi dengan doa mereka yang dizalimi selama 25tahun di Memali, lebih banyak mendatangkan DANA dan Modal untuk mengkafankan PAS dalam PRU13 berbanding pendedahan Deepak Jaikishan iikuti Doa PAS untuk meng KO kan Bangsanya sendiri “

Sebenarnya UMNO belum kehabisan modal….yang bankrupt modal ada lah PAS kerana gagal untuk menjawab apa yang sepatutnya PAS jelaskan pada rakyat dan pada penganutnya dalam Isu penyelewengan Tabung Memali yang didedahkan oleh mangsa2 penipuan PAS hari ini dan ke-dua nya PAS gagal menyambut cabaran dari ahli sendiri [iaitu mangsa2 penipuan PAS] dalam menangani isu yang cukup mengaibkan umat melayu islam hari ini, diwaktu2 PAS memperkatakan tentang keadilan dan kebajikan Rakyat bersama-sama kapiaq harbi yang di tahaluf siasi oleh PAS hari ini.

Akhirnya PAS diketemukan oleh Anwar dengan Kling Gila iaitu…Deepak Jaikishan untuk dijadikan talian hayat PAS disaat2 Politik PAS dalam keadaan nyawa2 ikan untuk meraih simpati rakyat bagi mengharugi PRU13 nanti bagi melindungi isu yang mengaibkan PAS selama 25tahun yang lampau !! sewaktu2 PAS mencanang keadilan dan Negara Kebajikan tajaan bersama kapiaq Harbi DAP.

Akhirnya apa yang dikejar oleh PAS tidak kesampaian….yang dikendung dan diselindung di Memali selama 25tahun lampau, bertaburan dengan pembohongan !! penipuan dan kezaliman yang maha dahsyat….

Mungkin PAS lupa kehebatan yang ada mangsa2 penipuan mereka diMamali selama 25tahun yang lampau sebenarnya mengatasi kehebatan Deepak Jaikishan tajaan Anwar hari ini !!

Awas !! balasan dari Allah swt kian menghampiri PAS dan penyangak wang tabung anak2 Yatim di Memali,yang mereka zalimi selama ini bersama2 sejuta pembohongan dan putaq belit !!!

Kah..kah..kah
Kah..kah..kah
Kah..kah..kah

PAS Perlu menyambut cabaran C.N Afghan dan seluruh balu2 yang menuntut keadilan dari PAS terlebih dahulu ,sebelum menerus kan pembohongan demi pembohongan pemimpin menjelang PRU13 nanti !!


Komentar :

ada 0 comments ke “Bukan Dato’ Sri Najib Najib tapi PASiaL !! kah...kah..kah...”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.