Saturday, December 22, 2012

Beza Gerakan mujahidin Hamas dan Gerakkan Pakatan Haram PAS,menyelamat kaum wanita!!kah..kah..kahhh


Palestin - "Gerakan mujahidin Hamas menawarkan wang tunai sebanyak tiga ribu dollar bagi setiap lelaki yang bersedia menikahi balu di Palestin.

Hal ni dilaporkan oleh laman rasmi Hamas dan disahkan oleh akhbar Al-Mokhtsar.

Para balu terbabit terdiri dari wanita janda yang ditinggal syahid oleh suaminya akibat terbunuh ketika bertempur dengan tentera zionis Yahudi."


Malaysia_ Gerakan Pakatan haram PAS,akan menawarkan Isteri-isteri pada sesiapa yang bersidia menjadi “cina buta” menikahi para isteri pemimpin PAS yang "tercerai" kerana melagar sumpah baiah cerai isteri talak 3 jika meninggal parti.

Setakat hari ini belum ada kes mangsa yang menawar “cina buta” pada pihak yang sanggup memperisterikan isteri mangsa,kerana menyedari putaq belit Gerakkan Pakatan Haram PAS.

Mungkin selepas PRU13,lebih banyak janda-janda yang akan ditawarkan kepada pihak yang sanggup ber “cinabuta”kan isteri para pejuang2 Politik gerakan pakatan haram.

Kah..kah..kah…

Gerakan mujahidin Hamas menawarkan wang tunai sebanyak tiga ribu dollar bagi setiap lelaki yang bersedia menikahi balu di Palestin.

Manakala Gerakan Pakatan haram di Malaysia akan menawarkan wang tunai sebanyak yang diminta dari pihak yang sanggup mencinabutakan para2 janda2 yang tercerai kerana sumpah baiah talak3 isteri kerana si-suami meninggalkan Parti !!

Kah..kah..kah…

Bezanya.. Gerakan mujahidin Hamas dan Gerakan Pakatan haram PAS dalam usaha menyelamat balu dan janda dari politik rakus!!

kah..kah..kah.

"Kalau saya tahu begini keadaan PAS taubat saya tidak akan menyertainya. Masuk PAS umpama masuk parti DAP. Belum apa-apa saya disuruh bersumpah baiah cerai isteri talak 3 jika saya tinggalkan PAS"

[Bekas Pengarah Siasatan Jenayah Bukit Aman]



Komentar :

ada 0 comments ke “Beza Gerakan mujahidin Hamas dan Gerakkan Pakatan Haram PAS,menyelamat kaum wanita!!kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.