Saturday, December 29, 2012

Bagaimana dengan Wang tabung Memali bejuta tak ada Ordit dan Ahli Jawatan Kuasa? Kah..kah..kah..kahh


"PAS Melaka kesal dengan tindakan kerajaan Melaka yang sehingga kini masih gagal meyerahkan dana berjumlah RM680,747 yang dipungut pada tahun 2009 kepada Palestin……apa bezanya “GAGAL” menyerah berbanding dengan dakwaan  oleh..pemimpin PAS bahwa "Wang sudah habis" !!

Sedangkan… mangsa2 penipuan PAS tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'…

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…

Bezanya dengan Tabung Palestine ada laporan Oudit…tapi tabung Memali tiada jawatan kuasa dan tiada ordit..akhirnya Wang berjuta lesab begitu saja..pemimpin PAS mendakwa Wang sudah habis !!Akhirnya.. Soleha Hussain, mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan'

Kah..kah..kah…




Jika nak dibandingkan dengan DANA Palestine ,dan  Dana Penyelewengan Tabung Memali jauh lebih hebat dari Dana Palestin kerana ia melibatkan Wang DANA balu dan anak2 Yatim di Memali !!

Yang berakhir  dengan dakwaan dari  balu2 sendiri  yang menjadi  mangsa  penipuan PAS selama 25tahun!
mereka  mendakwa wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan.

Kah..kah..kah…

Siapa yang lebih patut tampil menjelaskan hal ini…sudah 25tahun PAS membisu hinggalah balu-balu yang dizalimi tampil membuktikan dan mendakwa bahawa ujud penyelewengan wang tabung mereka oleh pemimpin PAS hari ini!!

Kah..kah.kah…

Apa bezanya DANA rakyat Palestin dengan DANA mangsa2 Memalii….rasanya penyelewengan wang tabung anak2 Yatim dan mangsa di Memali oleh Pemimpin PAS perlu memperjelaskan terlebih dahulu kerana ia isu yang mengaibkan …

Kah..kah..kah…

Gajah di Memali mem BUTA kan pemimpin PAS !! langau di puncak Gunung Baling mencelikkan PAS


Kah..kah..kah…

Cermin2lah diri wahai pemimpin PAS…!!masih ada lagi Isu yang mengaibkan pemimpin kamu yang belum terbongkar sepenuh !!Sudah puluhan tahun mangsa -mangsa penipuan PAS di Memali mendesak agar pemimpin PAS memulangkan wang tabung mereka..hingga ke hari ini..tiada jawapan dan keputusan  yang dibuat oleh pemimpin PAS!!... kecuali  kenyataan dari "Badut" peliharaan PAS  yang berkokok didalam Blog2 hamPAS!!dengan kenyataan hambar...tiada penyelewengan !!!

Kah..kah..kah....

"Kita mendesak kerajaan negeri supaya menyerahkan dana tersebut dengan segera, perbuatan mereka menyimpan dana ini selama 3 tahun adalah perbuatan khianat,".....mana lebih kianat 3 tahun atau 25tahun menipu anak2 yatim dan balu? ...>>>sini<<<<

Komentar :

ada 0 comments ke “Bagaimana dengan Wang tabung Memali bejuta tak ada Ordit dan Ahli Jawatan Kuasa? Kah..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.