Saturday, December 15, 2012

Anwar berjaya men "cina buta"kan Politik PAS..dari Politik "gila talak"....KAh..kah..kah..kahh


Jika dulu Anwar menuduh PAS sebagai sebuah Parti “gila talak” sewaktu bersama UMNO …



Dan hari ini ...Anwar berjaya men “cina buta” kan pula PAS dengan DAP !!

Tiga digit talak yang dilemparkan pada PAS satu ketika dulu kesannya menimpa Anwar dan PAS hari ini masing2 “gila talak” dan masing2 mereka melakarkan janji manis dan janji yang tidak pasti…penuh dengan tipu muslihat!!




Anwar menjanjikan Putra jaya sebagai Taj-Mahal untuk PAS….dan PAS menjanjikan “bulan” untuk Anwar…sebagai lambang tanda cinta dan kasih sayang mereka masing2.

Tiga digit talak menjadi penghalang hubungan PAS dan Anwar selama ini sewaktu Anwar berada dalam pelukan UMNO, ketika itu PAS dihina dan dicerca habis2an oleh Anwar..

Allah maha kaya..!! Anwar di Talak tigakan oleh UMNO bersabitkan moral,sewaktu Anwar bercita2 bermimpi untuk menjadi hulubalang  terbaik pada UMNO,dengan mempelekehkan PAS!!

PAS yang sekian lama tergila2 kan Anwar menerima kehadirannya.. tapi terpisah dengan "talak" yang sukar dirujukan kembali... "al-juburi" ungkapan yang sukar dilupai oleh PAS maupun Anwar!!

PAS masih ingat apa yang pernah dilemparkan oleh Anwar pada mereka…begitu juga Anwar masih ingat apa yang pernah dilemparkan oleh PAS terhadapnya..lebih2 lagi Mat sabu dan juak2 PAS yang masih berada dalam PAS hari ini….

Tapi hari ini segalanya sudah berubah dan terpadam !! masing2 sudah telupa !!! ...mungkin PAS…!!

Tapi bukan Anwar yang menyimpan seribu dendam dan cita2...


Hari ini Anwar men"cina buta"kan PAS/DAP melalui tahalufsiasi sebagai suami isteri.....
 
Anwar manusia yang tidak asing lagi pada PAS, sewaktu Anwar bersama- sama Abim maupun sewaktu Anwar berada bersama UMNO.

Kini manusia yang pernah menghina dan memperkecilkan perjuangan PAS , sudah berada bersama-sama Parti “Gila talak” yang sedang di “Cina buta” dengan DAP oleh Anwar.

Pas yang sudah ditalaq 3 oleh Anwar dulu sewaktu bersama UMNO kini di “cina buta” kan dengan DAP janda PAS yang asal!!

PAS dan Anwar yang saling menyaling “gila talak” terpaksa menerima “cina buta” bersuamikan DAP sekali lagi…

DAP ..bagai Jantan yang baru menelan Viagra.. tanpa banyak bicara menerima tawaran Anwar men”cina buta” kan PAS yang sedang berahi kuasa.

Tawaran Anwar men”cina buta” kan PAS /DAP bagai sirih pulang ke gangang..hubungan PAS/DAP kali ini hubungan berhukum tidak seperti dulu lagi….kini tiada haram dan kafir lagi…!!

PAS yang  berjaya di “cina buta” kan oleh Anwar melalui tahaluf siasi.. kononnya   sudah diharuskan oleh Islam mengikut tema dan syaratnya,PAS cukup bangga dengan kejayaan bersuamikan DAP hari ini.

Hari ini hiduplah PAS bersama-sama DAP yang dijanjikan Putra Jaya sebagai symbol Taj-mahal oleh Anwar dan DAP.

Anwar yang men “cina buta” kan PAS terpaksa mengikut telunjuk DAP yang kini sudah bersuamikan PAS…menjanjikan PutraJaya ..simbol Taj-Mahal untuk membuktikan  kasih sayang Anwar pada PAS walaupun PAS berada dalam pelukkan DAP!!

Berkeras dengan DAP bererti Anwar kehilangan PAS..dan bertegas dengan PAS pula bererti Anwar akan kehilangan kedua-duanya sekali…

Persoalannya maukah DAP menceraikan PAS yang sedang memenuhi nafsu gairah nya???

Dan mau ke pula PAS diceraikan oleh  DAP sewaktu2 PAS sedang menikmati kegairahan  dan di buai mimpi PutraJaya dalam pelukan DAP?

Mau tidak mau PAS/DAP yang ditawarkan “cina buta”oleh Anwar untuk semalam  saja  !!... ,kini sudah menjangkaui 5 tahun PAS  hidup bersama DAP, Tapi janji Anwar pada PAS masih belum  pasti..dan kian kabur…

Lima tahun sudah berlalu PAS hidup bersama DAP..kasih sayang PAS terhadap DAP tidak mudah dirongkai lagi!! 

Segalanya yang kafir pada DAP sudah di Tahaluf siasi dan sudah suci !!berbanding Anwar yang di "al-juburi" oleh PAS  belum pasti suci.

Hari ini segala-galanya sudah berubah...baik Anwar,PAS maupun DAP !

DAP terhutang budi pada Anwar yang men”cina buta”kan PAS yang ‘gila talaq” sebelum ini!! dan PAS pula terhutang budi dengan Anwar kerana berjaya mentahaluf siasikan hubungan “haram” PAS/DAP sebelum ini…

Anwar sedar hari ini..sudah tidak ada lagi regu yang setandingnya untuk berjuang didalam PAS ..regu2 yang ada, dari Presiden hingga ke tukang pasang benderanya amat  mudah  untuk mudah Anwar mengembalainya..baik yang bertaraf ulama maupun ust2 tajaan PAS yang ilmunya tidak setanding dengan nafsu memerintah ...walaupun sekadar untuk  menghilangkan comot di kopiah  mereka…

Anwar mampu membeli mereka dengan harga semurah biji-biji tasbih yang di jual di lorong2 Chow Kit Road sebagai tanda penghargaannya pada pemimpin PAS kerana bersama2 dlm perjuangannya hari ini….

Sebenarnya sudah lama Anwar menilai  kewibawaan pemimpin-pemimpin PAS hari ini dan hari2 sebelumnya. .

Pada Anwar pemimpin PAS tidak lebih dari mat2 repit  yang gagal PMR beberapa kali…dan akhirnya dilengkapi kopiah dan serban dilatih bercakap tentang apa yang mereka sendiri tidak fahami…..

Walaupun usia mereka menjangkaui tahab pemikiran dan kematangan mereka…tapi mereka cuba di tonjolkan lebih bergaya dari Ulama yg berilmu…tidak hairanlah bila Anwar menilai pemimpin2 PAS hari ini...….tidak mencerminkan cara berpakaian dan tawaduk”

Bermakna disini Anwar sudah mempunyai asas-asas yang kukuh untuk menolak secara total kepimpinan PAS satu hari nanti !!

Kerana Anwar lebih mengetahui ilmu yang ada pada pemimpin PAS berbanding sekutu mereka hari ini,iaitu DAP yang jauh lebih advance dalam mentadbir Negara berbanding Ust2 padang didikkan Politik PAS !!!

Hari ini terbukti !! Anwar berjaya menjadikan PAS sebuah   Politik “gila talak” kepada Politik  "cina buta"  yang lebih tidak bermaruah berbanding dulu ....

Tidak hairan satu hari nanti…”Politik cina buta” akan menjadi buah mulut Anwar mencerca PAS , yang  mana  PAS sanggup meng "harus" kan sesuatu yang sah hukumnya  "Haram dan kafir" sebelum ini.

Selepas itu.... PAS mengistihar perang peribadi secara besar2an terhadap Anwar untuk membuktikan Anwar memang kaki liwat yang tidak boleh dipercayai seterusnya PAS berdalil dan berhukum “haram dan kafir” menyokong Anwar pula… 

Dalam Politik PAS tidak ada yang mustahil !!

Yang Mustahil itu lah hakikat yang benar2 terjadi hari ini.Haram berkompromi dengan kafir harbi sudah menjadi halal kepada Politik PAS hari ini..!!

Komentar :

ada 0 comments ke “Anwar berjaya men "cina buta"kan Politik PAS..dari Politik "gila talak"....KAh..kah..kah..kahh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.