Friday, December 14, 2012

Antara Komsyen Kapal selam dan Komsyen duit tabung Memali…kah..kah..kahh


PAS yang berlogokan “lubang babi” bertiang buluh reput..semakin gairah memperkatakan Isu Altanya yang belum pasti kesahihannya walaupun berbagai pihak telah tampil mengaku bahawa ia satu fitnah bermotif jahat… berbanding Isu yang dihadapi oleh Pn Soleha Husain isteri kepada Allahyarhan Ibrahim Mahmod yang terang-terang bukan satu isu sandiwa …tetapi apa yang belaku adalah satu yang reality dan benar-benar terjadi yang perlu diambil perhatian..! !

Disinilah letaknya sikap pemimpin hipokrit Parti yang berlogokan “lubang ‘Babi “ bertiang buluh reput memperkatakan tentang sesuatu isu yang belum pasti kebenarannya.
 .

Sebenarnya Isu Komsyen atau songlap duit Tabung Memali lebih mengaibkan pemimpin2 PAS berbanding Isu komsyen kapal selam yang dikaitkan dengan Wanita Mogolia .

Jika Isu Altanya sudah dibuktikan ia adalah satu fitnah jahat melalui “sumpah laknat”….namun Isu yang telah dibangkitkan sendiri oleh Pn Soleha Husain balu kepada Allahyarhan Ibrahim Libya…sejauh ini belum ada pihak yang berani tampil “bersumpah” maupun menyambut cabaran mangsa2 penipuan …untuk menjelaskan dan membuktikan ia satu fitnah atau sandiwara dari pihak mangsa semata2….

“Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnah” C.N Al-Afghani.

Mengapa PAS menyepi bila cabaran ini datangnya dari mantan atau bekas Exco pemuda PAS sendiri yang juga  penulis buku yang membongkar pembohongan !! penipuan serta kezaliman PAS selama ini??

Cukupkah dengan helah dan alasan dari Setia Usaha Agong nya …itu isu lapuk yang rakyat sudah lupa !! mungkin rakyat sudah lupa…bagaimana pula dengan mangsa2 yang masih berjuang menuntut hak mereka hingga ke hari ini…?

Andainya Isu ini dianggap oleh pemimpin-pemimpin PAS sudah lama selesai…mengapa masih ada suara –suara jeritan dari mangsa-mangsa yang masih menagih wang tabung mereka hingga ke hari ini..??

Mengapa pemimpin-pemimpin PAS masih abaikan tuntutan mereka??

Kemana perginya wang tabung mereka selama ini ?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..

Andainya PAS sanggup mempertahan wang pampasan buruh paksa di tahun 1942…mengapa PAS gagal melangsaikan segala wang Tabung Mangsa yang hanya bermula pada tahun 1985 ?

PAS yang berlogokan lubang “babi” dan bertiangkan buluh reput bijak berselindung disebalik kemungkaran orang lain…





Komentar :

ada 2 comments ke “Antara Komsyen Kapal selam dan Komsyen duit tabung Memali…kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

hahahahaaaaaa...bravoo

Unknown said...
pada hari 

SALAM PERJUANGAN

Pohon dipautkan http://mrmontero.blogspot.com dalam blog tuan

Terima kasih

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.