Thursday, December 13, 2012

Ajaib diGaza lebih kelahiran berbanding mati..Ajaib di Memali lebih temberang dari yang asli…kah.kah..kah


“Korban dari pihak Gaza tercatat seramai 156 Syahid. Sebahagian besarnya adalah kanak-kanak dan wanita. Namun pada masa yang sama seramai 1197 bayi dilahirkan dengan selamat di Semenanjung Gaza”

http://bm.haramkahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/15225-serangan-8-hari-israel-keajaiban-jumlah-kelahiran-lebih-tinggi-berbanding-mati-syahid



Manakala di Memali korban tercatit seramai 14,sebahagian besar adalah orang dewasa yang sudah berkahwin,

Namun dalam masa 25tahun pula, lebih ramai angka mangsa yang dizalami dari yang terkorban mereka terdiri dari para balu-balu dan anak-anak yatim/

Statistik mencatat, sejak belaku Peristiwa Memali hingga ke hari ini, sudah 4 orang mangsa penipuan sudah meninggal dunia tetapi Isu penyelewengan tabung masih belum diselesaikan lagi..

Sementara itu laporan dari mangsa-mangsa yang masih ada, lebih banyak bentuk kezaliman dan keganasan yang dilakukan keatas mangsa yang cuba mendedah kezaliman dari regim zio-PAS.

Jumlah penipuan dan pembohongan cukup besar jika dibanding dengan cerita sebenar ,diantaranya kubur mangsa –mangsa yang di canangkan Syahid dalam peristiwa tersebut disirami dengan minyak wanggi yang bergred tinggi..

kah..kah..kah..
kah..kah...kah..
kah..kah...kah..

Diterjemah dari sumber Buku Air Mata Mat Sabu dan cerita dari balu yang Kena Tipu.

Komentar :

ada 0 comments ke “Ajaib diGaza lebih kelahiran berbanding mati..Ajaib di Memali lebih temberang dari yang asli…kah.kah..kah”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.