Tuesday, December 11, 2012

“Air mata” PAS belubuk di Memali…..Kah..kah..kah…


Jangan tertipu dengan “air mata” Dajal……kerana ia sekadar daging “harimau menangis” !!!!

http://bm.harakahdaily.net/index.php/letter/15007-

“Jangan tertipu dengan air mata Umno-Haramjadah Daily”....




Boleh percaya ke dengan "air mata" dari pemimpin yang berlogokan Politik lubang "babi" yang bertiangkan buluh reput ?

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah

Hari ini mereka cuba memperdagangkan “air mata” bukan “ darah dan nyawa” seperti dalam tragedi Memali ...kerana “darah dan nyawa” dari waris mangsa sudah mulai bangun menagih harta yang” haram “ dijamah oleh pemimpin mereka..yang bertangkalkan “Amanat Dajal Hadi”

“air mata” pembohongan!! penipuan !! kezaliman !! dan penderitaan yang mengalir dari logo “lubang babi” bertiang buluh !!

“air mata “ yang mempunyai kenikmatan dan kelazatan yang tersendiri…air mata yang sukar ditafsirkan dengan kata-kata oleh mana-mana pengikut dajal Cuma dajal yang menikmati kelazatannya saja dapat merasai nikmat “air mata” dajal itu…

Dan kita tidak berpeluang, jauh sekali untuk menikmati kelazatan apa yang sedang dirasai oleh dajal ….

kah..kah..kah..
kah..kah..kahh
kah.kah...kahhhhh..



Akhir sekali 25tahun kita tertipu !! terpedaya dan tersesat dengan dakyah dajal dalam  membuat tafsiran “air mata” dajal…!!!

Kita sebenarnya salah dalam mentafsirkan sesuatu yang  sebenarnya... 'dajal' tidak pernah menikmati dan merasainya….dan kita menikmati apa yang tidak pernah dajal rasai…kita tidak mempertahan kan apa yang Dajal pertahankan..Dajal pula mempertahankan apa yang tidak kita pertahankan.....akhirnya dajal memperdagangkan “air mata”…untuk meraih simpati kita…

Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..
Kah…kah..kahhh

Oleh itu jangan mempercayai mana-mana “air mata” dajal baik dajal yang sudah di 'tahaluf siasi' maupun dajal yang menghukum kaum lut dan Noh pada kita…kerana mereka menghukum mengikut hukum "politik dajal" dan "air mata" mereka hanya hingus yang keluar dari hidung yang hanya mampu menghidu keburukan orang lain.

Hakikatnya kita hanya “badut” pentafsir yang sesat dan terperdaya dengan “airmata” dajal…sebenarnya dajal menangis menyambut kegembiraan di atas penderitaan yang dicipta sebagai balasan...

“air mata Mat Sabu” air mata kegembiraan, ketenangan dan keselesaan diatas penderitaan mangsa2 yang dizalimi oleh tangan-tangan pejuang Politik mereka sendiri…….

Sebenarnya seluruh pemimpin serta badut-badut yang berada dibawah naungan lambang lubang babi yang bertiang buluh, jauh sekali merasai apa yang sedang balu-balu rasai dan alami dari kezaliman PAS!!!

Dan mangsa-mangsa kezaliman dan penipuan PAS di Memali pula jauh sekali merasai nikmat dari apa yang sedang pemimpin mereka rasai dan kecapi dari agenda politik mereka selama ini…

Cuma Mat Sabu dan badut-badut anjing peliharaan PAS hari ini saja yang  cuba sedaya upaya menzahirkan apa yang tersurat dari raut wajah sandiwara pemimpin mereka itu iaitu.... hanyalah “air mata pembohongan”penipuan !!kezaliman !! Untuk menutup seribu satu kemungkaran yang mereka lakukan terhadap mangsa penindasan mereka.

Sebenarnya PAS tidak pernah menikmati dan merasai apa yang mangsa2 mereka lalui dan rasai…manakala mangsa-mangsa kezaliman PAS pula jauh sekali merasai apa yang sedang pemimpin mereka rasai dan nikmati dari agenda politik mereka hari ini….

Cuma PAS hari ini menjadi "penaja" merayakan sesuatu kejayaan dan memperingati penderitaan orang lain semata2 untuk meraih dana pembohongan demi pembohongan untuk agenda politik dajal mereka yang penuh dengan pembohongan dan putaq belit !!!!!

…air mata pemimpin PAS di Memali  sebenarnya satu pembohongan ..dan penipuan….”air mata” mereka adalah air mata yang mengalir dari  logo ber “lubang babi”….

Wa’allahualam..

PAS = Sebuah Parti Talibarut kacukan Zio-DAP !!



Komentar :

ada 0 comments ke ““Air mata” PAS belubuk di Memali…..Kah..kah..kah…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.