Sunday, December 16, 2012

25tahun terbukti Memali lubuk kemungkaran PAS.....???? Kah...kah..kah...


“Kita bersama-sama DAP dalam menentang kezaliman, menentang ISA, OSA, penyelewengan, ekonomi, rasuah.[ Hadi Awang]

Masih tidak cukup kah PAS hendak menentang kezaliman ,rasuah dan penindasan di Memali.?

Kemungkaran dan kezaliman apa yang masih kurang di Memali hari ini untuk PAS menentang..??

kah..kah..kah...

Dasar  Politik..lidah bewak !! penipu !! dan putaq belit !!



Memali ada Gangsterisme.
Memali ada Penipuan !!
Memali ada Salahguna Kuasa !
Memali ada Kezaliman !
Memali ada Pembohongan !
Memali ada Kronisme dan rasuah !
Memali ada penindasan..
Memali ada Fitnah dan penganiayaan.
Memali ada ISA,
Memali ada OSA.Ordinan Security Act.


Mungkin Dr Maza ada alasannya… PAS Songlap Duit Tabung Memali….


Memali ada Gangsterisme.

Mangsa2 yang terlibat dalam pendedahan penipuan Tabung Memali itu berada dalam ketakutan kerana diugut oleh Pemimpin/penyokong-penyokong PAS dari luar Memali…

………..Abdul Rahim Lah, 35, berkata, beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara'.

Memali ada Penipuan !!

.... mangsa balu Allahyarhan Ust Ibrahim Libya mendedahkan sendiri 'bahawa pihak pengurusan tabung kata duit sudah tiada tetapi selama ini beliau/balu tidak pernah diberitahu jumlah wang masuk dan keluar dari tabung berkenaan!

Memali ada Salahguna Kuasa !

.....Azmi Haji Salim, 51, mendakwa hasil kutipan tabung itu dipercayai telah disumbangkan kepada pihak-pihak lain termasuk kepada akhbar Harakah.

Memali ada Kezaliman !

Mangsa2 mendakwa wang tabung yang bertujuan membantu balu-balu dan anak-anak mangsa tragedi itu telah habis dan hidup mereka kini dalam kepayahan.ada yg meninggal dalam keadaan yg menyedihkan.

Memali ada Pembohongan !

Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengebumian arwah...

Memali ada Kronisme !

…”mangsa penipuan kecewa dengan sikap Datuk Fadzil Noor selaku Presiden PAS yang berat sebelah”dan gagal menyelesaikan isu penyelewengan yg dilakukan oleh pemimpin mereka...

Memali ada Penganiayaan…

Mohamad Sabu juga turut merayu kepada mangsa yang terlibat supaya jangan mengadu kepada pihak 'musuh'/Polis/[UMNO] sekiranya berlaku sebarang masalah.!!!....

Mangsa2 penipuan PAS dipinggirkan malah ada yg disingkirkan dari menjadi ahli..dan ada yg digantung keahlian…dan yg lebih menyedihkankan lagi dinafikan keahlian mereka.Hari ini mereka berjuangan bersendirian menuntut hak mereka yang belum diselesaikan lagi..

Memali ada penindasan..

“Pn .Robiah dan Pn.Mariam yang terpaksa mengadai tanah dan barang kemas untuk membiayai kos pembelajaran anak-anak kerana PAS tidak menyalurkan wang yang diamanahkan padanya.

“….beberapa hari selepas pecah berita laporan polis ada pihak tertentu menelefonnya sambil menyifatkan dakwaan balu-balu terbabit hanyalah rekaan dan 'sandiwara”'.

… Dewan Pemuda Pas Pusat pula melarang orang ramai membeli buku yg mendedahkan penyelewengan pemimpin PAS terhadap tabung Memali selama 25 tahun..

Memali ada Fitnah dan penganiayaan.

. “Fitnah kicap keluaran mangsa diMemali ada “tulang babi”....penjualan kicap terjejas terok,bila pembeli melihat alamat pengeluar adalah COME dari Memali,mereka tak jadi untuk membeli...Sedihnya yang tempah pun batal tempahan perjanjian..isu ini bukan saja menyekat rezeki saya,malah juga keluarga syuhada Memali “

Memali ada ISA,

Hukum tanpa bicara….mangsa-mangsa penipuan PAS tidak berpeluang membela diri dan menuntut keadilan daripada PAS.Tetapi sebaliknya mangsa2 penipuan PAS dipinggirkan malah ada yg disingkirkan dari menjadi ahli..dan ada yg digantung keahlian…dan yg lebih menyedihkankan lagi dinafikan keahlian mereka.Hari ini mereka berjuangan bersendirian menuntut hak mereka yang belum diselesaikan lagi..

Memali ada OSA.Ordinan Security Act..

…mana2 mangsa penipuan yang cuba mendedahkan penyelewengan PAS akan berdepan dengan tindakan..disingkir!! dipinggirkan !! diugut !! dihina !! dan seterusnya dinafikan keahlian mereka….

Nah...!!!!!..Apa lagi kemungkaran  yang masih kurang untuk PAS berjuang dan berperang di Memali..???

Sebenarnya yang kurang hanya kebenarannya berbanding kemungkaran  yang telah PAS lakukan selama ini...
Saya cabar kepimpinan Pas dan Harakah dedahkan apa yang saya tulis itu semuanya salah, memutar belit dan fitnahC.N Afghani.

Komentar :

ada 0 comments ke “25tahun terbukti Memali lubuk kemungkaran PAS.....???? Kah...kah..kah...”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.