Saturday, April 7, 2012

SETAHUN KAWIN , BARU SEDAR ISTERI KU JANTAN?? KAH..KAH...KAHHHH


Bukan satu,bukan dua,tapi yang ke-tiga baru sedar mana jantan mana betina !!

Kah..kah...kahhh

Lepas tu,bkn seminggu,bkn sebulan ,tapi setahun baru sedar bahawa itu shanTan bukan betina...bermakna sekilas ikan diair hari ini belum pasti jantan atau betina.


Kah..kah..kahhhh

Macam Politik hari ini juga...,bertahun2 berpelok bedakap dengan orang tu,baru kini tau dia kaki liwat sebelum ini depa jugalah yang sanjung ,junjung,puji dan jilat bkn setakat yang jahil Politik yang bertaraf VVIP dalam politik juga pun turut  menjadi bahlol,cuma baru kini kononnya baru tau...Anwar kaki zina dan kaki liwat.

Kah..kah..kahhhh

Sebenarnya apa yang belaku  pada En Bahrum bekas Dekan itu,ada hikmah disebaliknya untuk kita sama2 merenung dan dijadikan iktibar,kalau si Suami dah setahun berkawin baru sedar si Isteri tu ShanTan,begitu jugalah dengan penyangak2 Politik hari ini yang kononnya baru sedar perjuangan Anwar dan PAS itu sebenarnya jauh terpesong dari landasan sebenar....maka belarak lah kehulu kehilir untuk mencanang betapa BAHLOLnya mereka selama ini....!!

kah...kah...kahhhh

Pelik bertahun2 bersama Anwar dan PAS tiba2  baru sedar terpesongnya wadah perjuangan Politik mereka selama ini,Sebelum ini, merekalah kononnya jaguh !!hulubalang yang mempertahan apa saja hingga sanggup bersekongkol begitu lama dengan kapiaq harbi....tiba..tiba..hari ini, baru sedar Politik yang mereka pertahankan selama ini berkhiblatkan ShanTan suka sama Shantan....Pada yang masih kemaruk kuasa akan terus mempertahankan politik liwat ini hingga ke hari ini walaupun haram dan kapiaq berkompromi dengan kapiaq harbi..demi kuasa mereka terus mempertahan bapa pen Zina dan bapa haipokrit agama!!

Sebenarnya apa yg belaku pada En Bahrom Sanugi, 61, bekas dekan universiti tempatan itu tidak jauh bezanya dengan apa yang belaku pada pengtaksub2 politik Dajal hari ini.Terbukti sudah ramai hulubalang2 Politik mereka yang terdiri dari berbagai latar belakang akademik dan agama malah jauh lebih cerdik dari En Bahrom Sanugi, 61, bekas dekan universiti tempatan ini turut menerima nasib yang sama...kononnya terasa tertipu,ada yang mendakwa mereka baru sedar !!...baru sedar atau sudah puas....dan ingin menukar selera sewaktu selera Politik masih ada....???  Akhirnya siapa yang jadi mangsa ???? Isteri yang didakwa ShanTan itu jugalah yg merana...tapi segala2nya sudah ter LIWAT....

Kah..kah...kahhhhh

Ada yang lebih terok lagi, sanggup bertakbir !!takbi !! takbir !! sewaktu kapiaq harbi mengucap salam dipentas Politik mereka,kononnya sikapiaq Harbi itu sudah faham tentang Islam ala Politik Dajal mereka.

Kah...kahhh...kahhhhh

Hari ini mereka mencaci,menghina dan ada yang sanggup menabur berbagai2 Fitnah untuk memburukkan pemimpin yang dulunya menjadi penyedap dalam Politik mereka.Apa bezanya dengan bekas Dekan yang setahun baru sedar si Isteri seorang Lelaki...dengan Si penyangak Politik yang sudah berpuluh tahun ...kini baru sedar Anwar Peliwat,pen Zina manakala PAS sebuah Parti talibarut DAP??



Sebenarnya tidak ada yang Pelik apa yang belaku pada bekas Dekan ini,jika dibandingkan dengan apa yang sedang belaku pada Jalang2 Politik hari ini,terutama yang berada dalam PAS maupun dalam UMNO.Mereka adalah sebesar2 'Pengkianat' merosak minda rakyat....apa tidaknya setelah puas,sepuasnya melayan nafsu memecah belah perpaduan rakyat mereka kembali kepada rakyat.....pada mereka Rakyat adalah lembu2 pemuas nafsu Politik MAHA DAJAL mereka !!

Kah..kahhh...kahhhh

Pemimpin POlitik bagai "Haram Jadah" baik pemimpin UMNO maupun pemimpin bertaraf Ulama Politik MAHA DAJAL dan MAHAFIRUN dalam PAS yang sanggup menipu rakyat Marhaen mengikut selera nafsu haiwan mereka....keluar masuk dalam politik bagai keluar masuk batang "butuh" dalam lubang "PUKI" saja, pada mereka!!,....

Bila sudah terpancut dan longlai, mereka akan tinggalkan Politik mereka begitu saja...sudah tentu hasil kepimpinan mereka melahirkan jenasi melayu talibarut yang tidak bermaruah sepertimana yang ada pada hari ini...melayu berpecah mengikut acuan2  dan  benih2 pemimpin bertaraf haiwan yang dipilih mengikut ala demokrasi Dajal !!

kah...kah...kahhhhhh
kah...kah...kahhhhhhh
kah...kah...kah...kahhhh .......

Ramai pemimpin2 Politik melayu samada berada dalam PAS,UMNO atau PKR sekadar pengamal politik keluar masuk..... "batang butuh"......!!! bermaruahkah pemimpin spesis ini ???

Kah...kah...kahh 

Komentar :

ada 4 comments ke “SETAHUN KAWIN , BARU SEDAR ISTERI KU JANTAN?? KAH..KAH...KAHHHH”
Bukit Din Cincau said...
pada hari 

kah kah kah kah keh keh keh keh.hang dok kira yang isu pak sheh anwar,
Di Padang Serai lagi terruk .Serupa juga lah.Sebab tu kena letak jawatan.
Di juburi namanya.

mek said...
pada hari 

gmc,
Lu punya artikal melambangkan keikhlasan sebenar yg keluar dari sanubari lu tanpa ditapis.
Walau pun bahasa lu kotor tapi itu lebih baik dari bahasa yg bersastera tapi muinafik..
gua tabik sama lu.

Anonymous said...
pada hari 

OH UMNO PADANG SERAI DIJUBURI,ITULAH PERUBAHAN YG DIBUAT.

KAH KAH KAH KAH KAH.

Anonymous said...
pada hari 

bahasa ini khas buat penyokong pAS sahaja...atau untuk ahli2 PAS sahaja,Inilah bahasa yg terbaik untuk mereka....nukilan Mat Sabutuh !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.