Sunday, April 8, 2012

MAT SABU TERUS DIBUAI MIMPI..MIMPI DIATAS KERUSI......!! kah...kah...kahhh


Mungkin jika sebelum ini impian Mat sabu Insyaallah akan menjadi kenyataan,kerana Allah swt akan membantu niat dan usaha2 PAS menuju kearah negara yang betul islamic tanpa membelakangi apa yang diperjuangkan sebelum ini.

Tetapi bila Allah swt memberi sedikit kuasa dan suara nampaknya pemimpin2 PAS telah mendahului nikmat Allah swt yang sepatutnya PAS menerimanya.PAS menipu ! berbohong! menzalimi!! dan memutaq belit ayat2 allah demi Politik...!!

Lebih2 lagi hari ini,bilamana Ujian Allah swt sudah jelas dan sudah cukup membuktikan pemimpin PAS hanya bersandiwara disebalik agama Allah.


Kemungkaran demi kemungkaran terserlah dan terdedah,pekong dan cabuk PAS selama ini kering kontang bagai bangkai Firun  sudah mulai kembang berbau busuk disegenap pelusuk,

Segala Amanat Dajal dan hukum Allah ta'alla yg dicanang sebelum ini sudah reda dan tidak kedengaran lagi,yang tinggal hanya perjuangan PAS untuk ke Putra Jaya sanggup melindungi peliwat dan penZINA dan melindungi bangkai Tabung Memali yg penuh dengan tipu daya,dan putaq belit !!

Kebangkitan UMNO hari ini bukan atas Faktor kekutan kebendaan dan pengaruh kekayaan apa yang UMNO ada ,tetapi kekuatan dan kepulihan serta kebangkitan UMNO diatas faktor kelunturan perjuangan PAS sedikit demi sedikit ,terutama pemimpin2 PAS yang lebih pantas melakukan kemungkaran demi kemungkaran berbanding pemimpin UMNO dan kesanggupan pemimpin PAS bertaraf Ulama menipu dan memutaq belit Hukum allah swt bkn sekadar memutaq belit keputusan Mahkamah dunia....tapi memutaq belit hukum Allah swt !! 

Allahuakbar !!PAS lupa kuasa Allah swt itu mengatasi kuasa Demokrasi yang ada !!

Akhirnya PAS terjebak dan terperangkap dengan agenda jijik Anwar dan DAP yang awal-awal lagi sudah menjadi musuh tradisi pada perjuangan asal PAS hari ini.

Hari ini PAS sudah terlambat untuk berpatah balik dan untuk memperbetulkan apa yang sudah rosak dan ranab,segala pekong dan cabuk pemimpin PAS sudah berada dalam perangkap DAP....dan Anwar !!

Pemimpin PAS tidak mampu menabik dada seperti dulu lagi...untuk memperjuangkan Islam,hari ini PAS cuma layak berada sebagai Parti Melayu "Talibarut" dibawah telunjuk Anwar dan DAP tidak lebih daripada itu.

Islam yang diperjuangkan oleh PAS sudah membuktikan kebenaran kata2 Anwar sebelum ini yg ditujukan khas buat pemimpin PAS satu masa dulu.


Benar !! kata2 Anwar.... sudah sampai masanya PAS menukar namanya yang lebih sesuai dengan sikap pemimpin PAS yang ada pada hari ini!!

Sikap memaki hamun dan cara Pakaian mereka langsung tidak mencerminkan tawaduk mereka !!

Inilah kata-kata KERAMAT Anwar yang betul2 sudah menjadi Kenyataan hari ini,renunglah keiklasan Anwar menilai Politik dan kepimpinan PAS sebelum ini.

Jika dulu arwah Ust Fadzil menjadi sedikit batu penghalang untuk Anwar melontarkan kata2 kesat yg ada kebenarannya pada pemimpin PAS...Tapi hari ini tidak ada lg tokoh agama dalam PAS yang mampu menandingi keupayaan Anwar berbahas dan berhujah tentang pekara ini,samada Nik Aziz...maupun anak didik Anwar Mat sabu maupun Mahfus budak2 suruhan Anwar...!!

Kekutan PAS hari ini berada pada aura Anwar,tanpa Anwar PAS tersisih jauh dari rumpun orang Melayu mereka akan kembali kepada Politik lebai2 kampung yang miskin dan papa dengan perjuangan yang jumud !

Hari ini,PAS perlu sedar,kejayaan Anwar yang berjaya merealisasikan apa yang pernah dilemparkan terhadap PAS beberapa puluh tahun lampau  sudah mula  terbukti ada kebenarannya.

Hari ini PAS ibarat Mat sabu...yang pernah menjadi budak suruhan Anwar satu ketika dulu,kesimpulannya mampukah budak suruhan Anwar ini dan kuncu2nya mentadbir negara?

Tepuk dada.....tanyalah Mat sabu tentang Wan Azizah yang pernah membonceng bersama2nya satu ketika dulu...!!

Hari ini impian Mat sabu..kononnya

PR bergaya ke Putrajaya jika p'raya bersih...

itu sekadar kenyataan Mat sabu selepas mencuci muka bila tersedar dari mimpi ngerinya sahaja...kah....kah..kahh

Mat sabu terus bermimpi...dan terjun dengan labu2nya....



Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

hahahahhaha.....ayat pedas nie bro

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.