Friday, April 6, 2012

...LAGI KISAH UST PAS PUKOI BINI.....!! kah...kah...kahhhh


Kisah pukoi bini,sepak tendang bini tak boleh lawan dengan pemimpin bertaraf ulama Politik dalam PAS??

Selain sepak tendang dan terajang bini,Bini juga dijadikan barang pertaruhan agar sang Suami yang berbulu babi agar tidak lompat parti.Inilah kegunaan dan peranan bini kepada pemimpin PAS,Kalau pengikut Tok Guru Mad 100,serah bini untuk mencuci dosa,dalam PAS talaq 3 bini semata2 agar Sang Suami yang berbulu babi taat setia pada Parti.

Apa bezanya dengan pengikut setia Tok Guru Mad 100,yang gemar duduk atas al-quran sambil berceramah??

Kah..kah...kahhh

Kalau pengikut Mad 100,sanggup serah bini semata2 nak uji iman laki setelah tok guru meratah batang tubuh bini,PAS pula sanggup mengadai talaq bini semata taat setia pada Parti dan DAP ?

Tapi sedarkah kita tentang gelagat pemimpin dan pengikut PAS hari ini,tentang apa yang sedang belaku pada tok guru Mad 100, yang berjaya membawa pengikutnya ke Syurga hari ini??

Sebenarnya kita lupa....!!!lupa...ada lagi manusia yang lebih taksup daripada pengikut Mad 100 pengurus ahli-ahlinya ke Syurga dengan menyerah batang tubuh bini untuk diratah oleh Tok guru Mad 100 untuk dapat keredaan tuan allah...??

Apa beza Tok Guru Mad 100 yang duduk atas al-quran sambil berceramah pada pengikut yang bahlol dengan pengikut sekutu kapiaq harbi yang sanggup tidor atas jalan raya bagai lembu kereta?


Berbanding dengan pemimpin PAS yang menyepak dan memijak Amnat Dajal serta hukum Allah swt yang disanjung dan dijunjung sebelum ini ke kandang Babi DAP? seterusnya berjuang mempertahankan pemimpin yang berzina dan meliwat,dimana pula hukum Allah swt waktu ini bukan sekadar Tok Guru Mad 100,duduk atas al-quran,tapi PAS memijak terus hukum Allah swt, yang dulunya menjadi azimat perjuangan mereka.Kononnya PAS sanggup di tolak rakyat...kerana malaksana suruhan Allah swt,kononnya apa erti sebuah pemerintahan tanpa mendapat keredaan Allah swt.Apakah allah swt hari ini redha bila PAS berkompromi dengan kapiaq harbi DAP berbanding sebelum ini??? dimana Hukum haram dan kapiaq sebelum ini??? bukankah hukum sudah ada ditapak kaki DAP?? masih buta lagi kah para pengikut serta pemimpin PAS hari ini??....apa bezanya dengan pengikut Mat 100 yang sanggup serah bini? dengan puak2 yang sanggup talaq bini semata2 kerana taat pada Parti yg sudah rosak setelah berkompromi dengan kapiaq harbi...???

Kah..kah...kahhh
kah...kah...kahhh
kah...kah...kahhhhh

Sesat ka Mad 100 dan pengikutnya hari ini?? berbanding puak2 Mad 200 yang berkompromi dengan kapiaq harbi menolak hukum Allah swt dan Amanat Parti sendiri???

Kah...kah..kahhhh

PAS lebih sesat dari ajaran Mad 100,yang berbini dengan bini2 penyokong sendiri semata2 kemaruk nak kesyurga.


Benar ke Tok guru Mad 100 nei sesat lagi menyesatkan? berbanding pemimpin PAS yang sanggup menyepak dan menendang bini hingga berhari2 MC?? benar ke Tok guru Mad 100 nei sesat lagi menyesatkan berbanding pemimpin PAS yang sanggup menyonglap duit/harta anak2 yatim hari ini? benar ke Tok guru Mad 100 nei sesat lagi menyesatkan berbanding pemimpin PAS yang sanggup berkhalwat isteri orang??Benar ke Tok guru Mad 100 nei sesat lagi menyesatkan? berbanding pemimpin PAS yang sanggup bersekongkol mempertahankan pemimpin yang rosak aklaqnya berzina dan meliwat??

kah..kah...kahhhh

Kisah benar pemimpin PAS pukul bini.....

...saksi adegan ini...

Komentar :

ada 2 comments ke “...LAGI KISAH UST PAS PUKOI BINI.....!! kah...kah...kahhhh”
mamak cendoi said...
pada hari 

sing je depa pikoi bini.Bila malam depa balun bini pula.

Anonymous said...
pada hari 

malam bkn setakat balun bini sendiri bini penyokong sendiri pun puak2 ni balun. dasar pemimpin haram jadah

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.