Saturday, April 7, 2012

KOYAK HARAMJADAH DAILY Vs HALANG JUAL BUKU MEMALI...!!! kah..kah...kahhh


PAS WP mengecam tindakan Umno Putrajaya kononnya kerana mengoyak akhbar Harakah di Putrajaya, semalam....

...cakap tak serupa bikin dasar lidah bewak !!

kah...kah..kahhhh

PAS WP tidak turut mengecam ke??.. tindakan ulama2 serta Pemuda PAS yang halang jual buku Memali??

Apakah tindakkan menghalang penjualan buku Memali tersebut lebih KURANG Hajar??

Apakah pemimpin PAS tidak ketinggalan Zaman dalam usaha menghalang buku tersebut dijual kepada umum?

Dimana kebebasan bersuara??, cetakan??, membaca apa jua yang ditulis oleh penulis adalah hak rakyat selagi ianya dalam batasan undang-undang??

Kah..kah..kahhhh


Apakah tindakkan “PAS WP dan yg sewaktu dengannnya tidak merasa kesal dan malu ..dengan tindakan pemimpin PAS sendiri yang cuba melindungi bankai BABI yang mula berbau di Memali?? ! 

Bertamadunkah tidakkan pemimpin PAS termasuk PAS WP ini dengan menghalang penjualan buku tersebut yang cuba mendedah pembohongan dan penipuan pemimpin PAS yang lebih kurap dan panau selama ini??

Bertamadun kah seluruh kepimpinan PAS yg berselindung disebalik serban dan jubah jika satu penyelewengan itu terus ditutup dan terus dilindungi bagi menyelamat agenda politik HARAM JADAH PAS hari ini??

Lebih-lebih lagi pemimpin PAS hari ini menyalak kesana kesini bagai anjing kurap yang lapaq kuasa kononnya ingin mengamalkan kebebasan bersuara, cetakan, berhimpun???

Kebebasan KEPALA BAPAK PEMIMPIN HANGPA??? kalau buku yang cuba mendedahkan kemungkaran pun cuba dihalang oleh POlitik Dajal bertopengkan Agama!!!!!

kah..kah...kahhhhh
kah...kah..kahhhhhh
kah...kah...kahhhhhhhhh

“PAS WP tidak merasa kesal kah dengan penganiayaan yang dilakukan oleh iblis bertopengkan agama terhadap mangsa2 dan anak2 Yatim Memali??

Bertamadun kah pemimpin PAS yang mengelar Isteri Ust Ibrahim libya sebagai Isteri syuhada murahan setelah segala Wang mereka disonglap?

Lebih-lebih lagi perbuatan keji ini berlaku pada penyokong tegar PAS sendiri yang telah mengorbankan para suami2 mereka bg mempertahan Agenda politik Haram Jadah PAS hari ini yang belidah bewak berhati Yahudi??

Tamaddun ""PUKIMAK"" Hangpa ???

 Apakah Seluruh kepimpinan PAS termasuk yang konon terlalu "PEKAK" dengan insiden koyak akbar  Haramjadah Daily di Putra Jaya   mahu menyekat rakyat dari akses kepada maklumat sebenar apa  yang Pemimpin PAS lakukan pada Mangsa2 Memali hari ini,dengan cuba halang buku tersebut tersebar dipasaran??

Mampukah Seluruh pemimpin serta ulama2 Politik DAJAL menutup bangkai BABI yang kian membusung dengan secebis lambang Politik " LUBANG JUBOR" bagi menutup isu yang cukup2 menjijikkan umat islam melayu selama ini yang kian berbau busuk???

Apakah seluruh Ulama Politik Dajal tidak  merasa insaf dan sedar kerana selama ini perjuangan yang berdakikan Islam  lebih laknat daripada UMNO  menindas  mangsa2 Memali?

Apakah “Media utama Haramjadah Daily saja  yang  berhak melaporkan segala kebaikan dan benar tentang  PAS dan  akhbar Haramjadah Daily saja sebagai medium menyampaikan maklumat berguna kepada rakyat,manakala selainnya adalah buruk belaka, walaupun  berita tersebut datangnya dari lidah penyokong sendiri yg pernah mengkapiaq bangsa??

 “Tidak puas dengan itu, mangsa2 penipuan PAS di Memali di fitnah dicaci dan di maki hamun....dan keahlian mereka digantung ada yang di pecat? dan lebih terok lagi ,ada yg tidak mengakui  mangsa2 bukan ahli2 PAS yang dulunya banyak membantu mereka bagi menjayakan agenda Memali yang penuh penipuan dan provokasi  murahan.....!!!

 PAS WP  dan Seluruh kepimpinan PAS..... perlu ingat  bahawa  rakyat sudah mula sedar dan sudah mula  memungggah khazanah kebenaran disebalik Peristiwa Memali yang penuh penipuan ,semakin ianya dihalang semakin terdedah dan terungkai  pembohongan dan putaq belit pemimpin PAS hari ini...

“Usahkan  PAS  menghalang, sekat penjualan buku Memali  sekalipun ia tetap tidak mampu menyekat Kebenarannya yang kian terpancar..!! Insyaallah !!



Rakyat semakin percaya bahawa hayat PAS bersama Kapiaq Harbi DAP hari ini sudah sampai ke penghujungnya dalam PRU13 nanti.




“Bersedialah PAS menerima kenyataan dan kebenaran ini dan percayalah bahawa tidak akan kekal sesuatu pembohongan itu...!!

Allah swt bersama2 dengan mereka yang teraniaya oleh pembohongan pemimpin belidah bewak selama   ini  yang berselindung disebalik serban dan jubah... " termasuk mereka yang menjadi "BARUA" melindung kemungkaran dan terus menipu rakyat !

Insyaallah....tunggu balasan dari Allah swt..!!

Koyak Haramjadah Daily Vs Halang Buku Memali..

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

kalu bab pas lani memang la puak2 ni koi teruk..tp kalu bab kes memali ni nampak sangat yg buku wat kecoh lebih..yg tulis tu pun bukan org situ..dia dok memali lps kejadian..kalu nak bantai pas guna isu memali baik tak payah la..satg kena balik..baik cari isu yg betoi2 jelas kesalahan puak2 pas ni.yg herannya tak kaji dulu ka sebelum nak wat terbit isu..amik contoh madrasah salihiah dah la..mula dulu saya geram juga..kalu bab hukum xpa pasai mufti kata kaedah tu boleh..saya geram skit pasai kata bangunan tinggalan sejarah 100 taun..last2 fakta yg betoi bangunan tu baru 4 taun..tekejut la jugak..lani kes tu diam la...makan diri balik la..len kali kalu nak terbit isu cari la isu2 yg tepat..baru betoi3 hangat.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.