Friday, April 6, 2012

GEMPAR !! MAHFUS DESAK TUBUH SURUHAN DIRAYA SIASAT TABUNG MEMALI??? KAH..KAH…KAHHH


"Jika PAS jujur, suruhan jaya diraja itu mesti ditubuhkan segera sebelum pilihan raya!!

Biar betoi Mat Put…??

Berani ka PAS desak agar suruhan jaya diraja ditubuhkan,untuk memastikan betoi atau tidak Tabung Bantuan balu dan anak2 Yatim Memali disonglap oleh pemimpin PAS sendiri selama ini??

Mengapa Mat Put,tak desak PAS menyaman sahaja,penulis buku dan beberapa orang saki baki balu yang masih ada yang kononnya ingin membongkar penipuan tabung memali ,termasuk isteri syuhada murahan??

Kah..kah…kahhh

Perbuatan menyonglap duit tabung balu dan anak2 Yatim mangsa Memali adalah satu perbuatan yang cukup menjijikkan , kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar (gambar).

"Yang lebih menjijikkan ialah pengkhianatan itu dilakukan oleh parti nya sendiri yang kononnya memperjuangkan Islam kerana,.. UMNO tidak mungkin dapat melakukan perkara sejijik itu," katanya

Kah…kah…kahhhh

Inilah sepatutnya kenyataan yang lebih tepat dan lebih jujur perlu dilakukan oleh seorang pemimpin jika benar2 memperjuangkan islam dan keadillan ,bukan kenyataan yang cuba melindung cabuk dan bangkai dalam politik sendiri..!!!

Bukan menghalang ,menyekat dan melindungi penjenayah yang menyonglap duit balu dan anak2 yatim di Memali,seterusnya menjadi mangsa2 penipuan PAS ini sebagai DANA mengemis simpati demi politik Maha Dajal dan haram Jadah abad ini..

Kah...kah...kahhh

Komentar :

ada 0 comments ke “GEMPAR !! MAHFUS DESAK TUBUH SURUHAN DIRAYA SIASAT TABUNG MEMALI??? KAH..KAH…KAHHH”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.