Friday, April 6, 2012

BARUA DAP AKUI ADA TASK FORCE MELINDUNGI PENYANGAK TABUNG MEMALI...!! KAH...KAH..KAH..KAHHH


KUALA LUMPUR, 5 April: Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar mendakwaanya wujud task force dalam melindungi penjenayah yang menyonglap duit tabung anak2 yatim dan mangsa di Memali dalam masa yang sama beliau bersedia kah mendedahkan butiran terperinci kepada Suruhanjaya Diraja nanti…..kah..kah..kahhh

Kah…kah…kahhhh

Ada berani ???? "Rajamulut" bangkai ini membuktikan kepada umat melayu khususnya umat islam di seluruh negara ini bahawa tidak ada belaku penyelewengan duit tabung anak2 yatim dan balu memali seperti yang didakwakan oleh mangsa2 Memali,dan sekali gus menafikan apa yang terkandung dalam buku Air Mata Mat Sabutuh di Memali itu ada semata2 fitnah jahat UMNO ???

Dan berapa Juta pula Royalti yang penulis upahan UMNO,CN Afghan dan Mat sabu dapat? dan berapa Ratus ribu pula duit tabung anak2 Yatim yang pemimpin PAS songlap dan sapu??

Inilah Isu Global yang patut RAJA mulut bangkai ini perlu "DUDUK dan BERSIH"kan bukan duduk dan bersihkan lubang pungkok Anwar yang sah kaki zina dan kaki liwat,dan bersihkan mulut Mat Sabu yang masih berbau PUKI,atau melindungi penjenayah tabung anak2 yatim di Memali selama ini.Atau terus cuba membersih nama pemimpin PAS yang suka menyonglap isteri orang??

Kah..kah...kahhhh

Ingat....masih ada yang belum terbongkar siapa pemimpin PAS yang sedang menyonglap bini orang...

Inilah yang patut Mat Put bersihkan terlebih dahulu,diantara kurap dan panau pemimpin PAS hari ini???


APA DIA NIE MAHFUS..!! kah..kah.kah..

Awat selama 25 tahun nei sudah terbela kah nasib mangsa-mangsa penipuan tabung Memali yang dilakukan oleh pemimpin PAS...temasuk yang bijak menyalak bagai anjing buruk kepala membantu kapiaq harbi DAP...???

Kahh..kah..kahhh....

Jangan cakap sahaja islam, tetapi hati perut dan sikap pemimpin PAS sendiri mengalahkan yahudi laknatullah... buta dan pekak kah pemimpin PAS dengan isu penyelewengan tabung anak Yatim dan mangsa memali yang disonglap oleh pemimpin PAS sendiri hari ini??..

Butakah Mat Puus?
Pekak kah Mat puus?
Tuli kah Mat Puus?

......atau memang betoi2  bodoh kah maT Puus anjing DAP ini??

Kah..kah..kahhhhhhhh

Atau apakah Mahfus cuma dilatih Oleh Ulama PAS yang ber DAKI kan Islam sekadar untuk menyalak...tetapi tidak dilatih untuk bertindak dan mengigit setiap kemungkaran yang pemimpin PAS lakukan..??

Kah..kahh..kahhh..

Pasai apa isu penyelewengan tabung Memali Mata pemimpin PAS tiba-tiba menjadi buta dan tuli.hati perut pula bertukar menjadi yahudi laknatullah??...

Kah..kah..kahhh

Songlap Tabung Memali siapa yang nafi ,..kalau dah siap dengan saksi sekali..?

Apakah isu tabung ini ini juga cerita karut dan rekaan UMNO..?

Siapa pula bersama2 dengan CN,yang cuba membongkar penyelewengan PAS ?

Mengapa Mahfus tidak bersama2 mangsa penipuan tabung Memali mendesak tubuh suruhan jaya diraja siasat penyelewengan ini benar atau tidak, bagi menentang sebarang pengkianatan terhadap mangsa dan balu hari ini?

Boleh ka mahfus berkerjasama dengan suruhan diraja bagi menyisat penyonglapan duit tabung ini???

Kah..kah..kahh
Kah..kah..kahhh
Kah..kahh..kahhhhhh

Inilah gelagat anjing buruk kepala yang menjadi barua dan orang  suruhan DAP cuba menutup bangkai babi dalam parti sendiri !!........read more

Komentar :

ada 2 comments ke “BARUA DAP AKUI ADA TASK FORCE MELINDUNGI PENYANGAK TABUNG MEMALI...!! KAH...KAH..KAH..KAHHH”
Anonymous said...
pada hari 

tuan minta linkkan blog sy ke blog tuan konakapa.blogspot.com..terima kasih

Anonymous said...
pada hari 

salam. Insyaallah..Bro !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.