Saturday, March 3, 2012

PELESIT DAN PARASIT PELINGKOP KEDAH ? kah..kah..kahhh


Pelesit biasanya orang menyimpan tahi besi sebagai azimat,manaka Parasit adalah hewan renik yang dapat menurunkan produktivitas hewan yang ditumpanginya. Parasit dapat menyerang manusia dan hewan, seperti menyerang kulit manusia….

KAH..KAH..KAHHHH

Pelesit dan Parasit dalam PAS agak berbeza sikit ia menyerang sekutu sendiri kerana kemaruk kuasa,pangkat dan kekayaan dan dua makluk perosak ini lebih bahaya dari virus nipah iaitu virus babi yang menyerang manusia,walaubagaimana pun ia lebih bahaya ari virus babi.

Kah..kah..kahhhhh



Dua Virus Pelesit dan Parasit tersebut sedikit sebanyak penyumbang DANA yang terbesar pada UMNO dalam PRU13 nanti,jika dalam PRU12 UMNO dilanda tsunami manakala dalam PRU13 PAS akan dilanda Virus Babi pelesit dan parasit.Virus Pelesit dan Parasit ini mampu memupuskan benih2 PAS dikedah sekali gus melenyapkan pengaruh sekutu kapiaq harbi yang selama ini berselindung disebalik jubah dan ketayab !!

Kah..kah..kahhhhh

PAS kedah mula dijangkiti virus,seakan-akan Virus BABI iaiatu virus Pelesit dan Parasit seawal PAS menjejak kaki ke Wisma Darul Aman,tanda-tanda awal PAS Kedah dijangkiti Virus,seakan-akan Virus “BABI” ini sewaktu PAS begitu teruja menyambut kemenangan mereka diBt9,sewaktu itu tanda2 awal Virus Babi yang dibawa oleh para Pelesit dan Parasit sudah mula berjangkit bila mana sudah ada suara2 yang tidak begitu senang dengan Azizan Razak,tetapi para pembawa wabak Pelesit dan Parasit ini tidak begitu ketara kerana belum mendapat habuan kemenangan.

Setelah jawatan di agihkan… wabak Pelesit dan Parasit kian merebak  diantara wabak bercita2 untuk menduduki kerusi MB,malangnya para Pelesit dan Parasit ini agak cuak dengan “tahi besi” dan Bai’ah talak 3 isteri jika lompat parti.

Tanpa ada ‘taik besi’ dan ‘bai’ah talak3 lompat parti…mungkin Kedah sudah lama bertukar tangan kepada UMNO.

Waktu itu para Pelesit dan Parasit2 dalam PAS mempunyai nilai yg cukup tinggi lebih tinggi nilai dari seeokor tengeling yang ditawarkan tapi malangnya para parasit2 dan pelesit tersebut merasa kerugian lebih besar dari keuntungan menjatuhkan Azizan Razak berbanding  nilai seekor tenggeling rimba ,akhirnya cita2 ini diabaikan oleh Parasit2 dan Pelesit yang menjadi dalang dan barua2 merosak PAS dari dalam.

Kegagalan menumbangkan Kerajaan Azizan Razak melalui lompat parti gagal dengan usahasama Pelesit2 dan Parasit2 dalam PAS sendiri,akhirnya para Parasit dan pelesit mengambil pendekatan menjadi penasihat 55% dari MB kedah,MB yang termakan dengan putaq belit penasihat mengguna khidmat para Pelesit dan Parasit2 Dajal ini merosak PAS dari dalaman melalui sikap yang sedia ada pada MB nya yang ego dan baran, sekali gus menyimpan 1001 macam cerita misteri yang mengaibkan mampu menjatuhkannya.

Disini lah peluang Parasit dan Pelesit merosak reputasi MBnya sekali gus merosak pentadbiran PAS Kedah yang mirip kearah pentadbiran UMNO.

Melalui usul PAS Kawasan para Parasit dan Pelesit mengambil kesempatan membidas habis2an pentadbiran Azizan Razak di Kedah,bermulalah wabak perpecahan dan wabak kroni yang memihak kepada Parasit dan Pelesit dalam PAS kedah.

Melalui Isu KUIN [Kolej Univesiti Insaniah] Pelesit mula beraksi sehingga membawa kepada episode meletak jawatan, manakala Parasit pula dengan aksi mengisi kroni sehingga membawa kepada IJM menerajui pembinaan KUIN yang akan membawa kepada muflis.

Benarkah KUIN akan siap mengikut jadual?

Benarkah Kos pembinaan KUIN standing dengan kosnya?

Benarkah pembinaan KUIN mengikut Spesifikasinya???

Benarkah KUIN benar2 bebas dari Kroni PARASIT dan Pelesit?

Benarkah KUIN menguntungkan Kerajaan Negeri?

Benarkah pembinaan KUIN menguntung kontraktor bumi Putra khususnya kontraktor melayu di Kedah?

Berapa sebenarnya KOS pembinaan KUIN??

Tepok dada tanya lah pada Parasit dan Pelesit2 ?? apa sudah jadi dengan PAS dan pembinaan KUIN hari ini?

Kah..kah..kahhhh

Pelesit dan Parasit mampu membangrapkan kerajaan Kedah !!!

Kah..kah..kahhhhhh

Benarkah KEDAH hari ini sudah dikenali sebagai Negari Kedah Belanda???

Idea Parasit dan Pelesit manakah ini ?,sudahkah Kedah hari ini menjadi negeri pengeluar ayam ‘ECON’ yang terbesar di utara tanah air?

Kedah hari ini hanya muncul dengan Projek Babi mega dan Momorial kubur cina yang terbesar diAsia melalui tajaan para Pelesit dan parasit.

Kah..kah….kahhhh

GMC ingin mengucap setinggi-tinggi tahniah dan Syabas pada Pelesit2 dan Parasit2 yang mampu mengubah landscap Kedah darul Aman kepada Kedah Darul Auta dibawah EXCO Pelesit dan Parasit yang bertopengkan Islam tetapi hakikatnya Yahudi Laknatullah !!!!

Syabas !! Syabas !! Syabas !!!

Tunggu kemunculan Pelesit dan Parasit yang lain selepas ini...

Kah..kah..kahhhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “PELESIT DAN PARASIT PELINGKOP KEDAH ? kah..kah..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.