Monday, March 26, 2012

BETOI KA PAS LEBIH BIJAK DARI ANJING..???? kah...kah...kahhhh



“Sebagai abang tua, kita berharap perkara itu dapat selesai dengan baik... kita tak boleh bergaduh sesama kita, kita dah nak pilihan raya,” Ostat Azizan.


Kah..kah..kahhh
Kah..kah…kahhhhh..
Kah..kah..kahhhhhhh



“Anjing pun padai bersatu..anjing bila musuh masuk dalam kampong walaupun tengah berkelahi sesame dia bersatu,kejar siapa yang masuk,Bila dah dapat tangkap musuh ini,masa tu lah dia berkelahi balik.Anjing pun pandai,kami[PAS] lebih pandai dari Anjing lagi” Hadi Awang Liku..

Kah..kah..kahhh
Kah..kah…kahhhhh..
Kah..kah..kahhhhhhh



Dalam Isu pembahagian kerusi ni…betoi ke PAS lebih bijak dari Anjing? Atau Anjing lebih bijak dari pemimpin PAS…. atau DAP jauh lebih bijak,…. dari Anjing, PAS dan PKR??

Kah..kah..kahhhh
Kah…kah…kahhhhh
Kah…kah….kahhhhhhh



Persoalannya mau ke DAP dan PKR bertolak ansur sepertimana PAS yang ada kepentingan politik, PAS sanggup dakwa komunis sebagai pejuang kemerdekaan. Ini satu tolak ansur bodoh dan bahlol pemimpin PAS yang kononnya lebih bijak dari Anjing,tidak cukup dengan dakwaan komunis sebagai pejuang kemerdekaan ditambah lagi mengkianati Amanat Dajal Hadi yang kononnya haram dan kapiaq jika orang islam berkompromi dengan orang2 bukan islam memerintah negeri..??/

Disini jelas kenyataan Hadi Awang bahwa PAS lebih bijak dari Anjing itu tidak benar,pada GMC Anjing lebih bijak dari pemimpin PAS… kerana, anjing ,bila dah dapat tangkap musuhnya,masa tu lah dia berkelahi balik….tapi PAS, setelah dapat tangkap musuh… seterusnya  PAS berkompromi  dgn musuh menyerang sesame sendiri,disini terbukti PAS lebih bodoh dari Anjing….dimana kenyataan Hadi Awang yang membuktikan pemimpin PAS lebih bijak dari Anjing…??/

Kalaupun ia PAS lebih bijak dari anjing…tetapi benarkah PAS hari ini tidak bergaduh sesame sendiri bila berjaya menangkap musuh???

Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhhh..
Kah..kah…kahhhhhh

Anjing lebih bijak dari pemimpin PAS…,dimana  PAS yg telah  berjaya berkompromi dengan musuh yang diperangkapnya lalu…menyerang balas sesame  pemimpin sendiri…..!!!

Disini terbukti  PAS lebih BAHLOL dari Anjing …!!

Manakala DAP sepuluh kali bijak dari PAS dan Anjing,sekali gus DAP Berjaya menjadi PAS sebagai Anjing buruan mereka setelah tergadai segala hukum dan fatwa yang ada….!!

Kah..kah…kahhh
Kah..kah..kahhhh..
Kah..kah…kahhhhhh

Fikir…fikir….lah wahai PAS…anda lebih bijak dari Anjing atau Anjing lebih bijak dari kamu…?? Atau DAP  10x jauh  lbh pandai dari PAS dan Anjing????

Kah..kah...kahhh

Ingat...Anjing jauh lebih bijak dari PAS,melalui deria menghidu , mengenali dan mengesan musuh berbanding PAS yg memerangkap musuh melalu Fatwa Dajal yg hanya menjerat diri...!!

kah..kah..kahhhh

“Pas Kedah meminta Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP bertolak-ansur dalam isu tuntutan perebutan kerusi yang sehingga kini belum selesai walaupun Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) semakin hampir”

Komentar :

ada 4 comments ke “BETOI KA PAS LEBIH BIJAK DARI ANJING..???? kah...kah...kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

Bukan ke anjing dengan babi tu sama je najis kepada umat islam pas najis...anjing jijiknya.

Anonymous said...
pada hari 

Bodoh punya PAS Anjing dia buat perumpamaan. Tak kata la perangai seko seko serupa Anjing, menyalak sini menyalak sana, Bila bagi makan digigit nya kita. Bodoh bodoh PAS ni.

Anonymous said...
pada hari 

Bacalah banyak2 cerita raayat seperti Hikayat sang kancil.Barulah dapat tau bagaimana bijaknya sang kancil menipu rakan2nya yang lebeh gagah tapi x de otak.Jangan asyik ceramah berdegar2.Zaman sekarang ni orang potong kepala kita pun tak rasa sakit tau,tiba2mati je.

Anonymous said...
pada hari 

itu cuma perumpamaan la , sama sama belajar untuk memahami .hehe

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.