Saturday, November 12, 2011

WAJIB BACA - SIAPA LEBIH " BARUA "ANTARA MEREKA ???


Maka sudah pastilah yang akan jadi barua untuk mencari dalil dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya ialah orang orang yang dok bisnes agama selama ini kat bawah ni :- http://wasiatpejuang.blogspot.com/http://wasiatpejuang.blogspot.com/2011/11/objek-iblis-atas-bumbung-kaabah-dalam.html


Dan siapa pula yang lebih “BARUA” dan sanggup menjadi pecacai DAP dalam memberi segala hujah.hukum ,fatwa d serta dalil sahkan kerjasama PAS dan DAP hari ini yang tidak lagi menjadi haram dan kapiaq? .

Dan ini kah “BARUA”2 dikalangan ulama2 politik pecacai DAP yang dok politik ayat2 Allah swt untuk menipu umat melayu yang setaraf lembu hari ini,untuk menghalalkan kerjasama PAS/DAP. http://Gunungmatcincang.blogspot.com/


GMC rasa inilah soalan GMC untuk Blog pecacai DAP….[clik]

Siapa lebih “BARUA” antara mereka??? 

Diantara “BARUA” yang mencari dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros “??

Dengan “BARUA” yang menghalalkan hukum/Fatwa dari Dewan ulama PAS Kelantan yang dulunya Haram dan kapiaq hari ini sudah menjadi halal dan sanggup pula menjadi pecacai kepada DAP Laknatullah?????

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Barua-Barua mana pula yang mengesahkam dan menghalakan Hukum Dewan Ulama PAS kelantan yang dulunya menjadi kapiaq dan haram kini sudah berubah menjadi halal??

Sebenarnya Barua2 pecacai DAP laknatullah inilah ...sebenarnya lebih "BARUA" dari "barua" yang mencari dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros"

wassllam !! 

GMC.Blogspot.com.


RUJ:[CLIK]

OBJEK IBLIS ATAS BUMBUNG KAABAH DALAM GAMBAR NAJIB DAN ROSMAH SEDANG TAWAF .

Maka sudah pastilah yang akan jadi barua untuk mencari dalil dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya ialah orang orang yang dok bisnes agama selama ini kat bawah ni “


Komentar :

ada 0 comments ke “WAJIB BACA - SIAPA LEBIH " BARUA "ANTARA MEREKA ???”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.