Tuesday, November 1, 2011

PAS - The KING OF Great lie…


Great lie bukannya seorang good muslim- Saifiddin@ Afut.

Dan kamu dakwa kamu berjuang untuk muslim dan Islam? It's a great shame![Cukup mengaibkan] - Afut @ Saifuddin Nasution…..

Dan hari ini pula PAS mewaki parti kapiaq harbi mendakwa kononnya mereka dulunya berjuang untuk muslim dan islam melalui kenyataan “kami rela kalah kerana melaksana Islam,kita rela ditolak rakyat kerana melaksana suruhan Allah,apalah ertinya sebuah pemerintahan tanpa mendapat redha Allah” Hadi Awang@ Pencipta Amanat Dajal.

Apakah kenyataan dari Pemimpin PAS ini bukan datangnya dari The King Of Great lie…setelah mereka mendusta/membohong dan mumutar belit ayat2 Allah Swt..seterusnya Pas memuskan sebagai Fatwa:

“Haram orang Islam memangkah calon yang kafir. Ini kerana Allah mengharamkan melantik orang kafir menjadi pemimpin” Ayat 28 surah Ali-Imran.


“ “Haram orang Islam memangkah calon yang kafir. Ini kerana Allah mengharamkan melantik orang kafir menjadi pemimpin” Ayat 28 surah Ali-Imran.

Hari ini sejarah Nabi s.a.w pula menjadi hujah PAS untuk menghalalkan apa yang Haram melalui ayat 28 surah Ali-Imran yang dijadikan Fatwa Politik PAS sebelum ini.. kononnya, “Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, mengapa PAS pula tidak boleh bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999.


Disini cukup jelas memperlihatkan kepada masyarakat Islam betapa putaq belitnya pemimpin2 PAS,dengan memperalatkan ayat2 allah swt untuk mengeliru umat islam khususnya orang melayu melalui fatwa/amanat dajal ciptaan mereka demi Politik MAHA Jijik…

Keputusan hukum yang bersifat Fatwa karut diatas boleh dilihat dalam kertas putih kerajaan Malaysia mengenai ancaman keselamatan bertarikh 08 Nov. ,1984 muka surat 8).

– PAS Mendakwa: UMNO menjadi kafir kerana berkerjasama dengan parti-parti kafir seperti MIC dan MCA. “Sesiapa yang redha dengan kufur maka dia menjadi kufur..” (Kuliah Di Marang 1983)

. “PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif.” – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.

Hari ini terbukti betapa liciknya putaq belit Ulama Politik Dajal PAS selama ini memutaq belit ayat2 Allah swt bagi mengelirukan umat Islam khususnya orang melayu dalam usaha meraih sokongan demi Politik Maha Jijik bersama DAP laknatullah hari ini.

Melalui kenyataan dibawah  ini jelas menunjukkan PAS hanya kaldai tunggangan DAP!!…

…………..kami percaya pada awalnya dahulu DAP sendiri membantah konsep Negara Islam dan hukum Hudud……

…. hari ini sudah tidak seperti masa silam dahulu, kerana DAP perlukan sokongan dari Pas,….untuk memerintah negara…

PAS Parti yang mengaibkan umat melayu !!




Komentar :

ada 0 comments ke “PAS - The KING OF Great lie…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.