Friday, November 4, 2011

LANGAU LEBIH BAHAYA DARI MUSUH UMNO…!!!


Musuh diluar tidak segagah dan sehebat musuh didalam UMNO/BN itu sendiri…ini adalah hakikat yang perlu diakui dan perlu di Trafomasi terlebih dahulu oleh Datuk Sri Najib dan seluruh pemimpin pemimpin UMNO khususnya BN.

Langau adalah musuh numbor satu pemimpin Politik, baik Langau2 dalam PAS,PKR,DAP maupun UMNO itu sendiri.Langau 2 juga menjadi salah satu punca yang membuat rakyat benci dan terus menjauhi pemimpin seterusnya menjauhi sesebuah parti politik yang didukungnya selama ini.
Langau bukan masalah baru…dalam UMNO/BN maupun dalam mana2 Parti Politik.



Aksi2 langau-langau yang menghurung dan mengerumi pemimpin2 dimajlis-majlis bersama rakyat itulah juga menjadi salah satu punca rakyat merasa jemu dan jijik untuk mengikuti majlis-masjis pemimpin bersama rakyat..kadang2 langau2 ini bertindak lebih sudu dari kuah…


Apa yang didedahkan disini juga adalah salah satu punca  yang patut ditranfomasikan terlebih dahulu sebelum UMNO/BN  mengalami tsunami musim ke-2 yang lebih terok,kerana “LANGAU” juga adalah penyumbang utama kepada kekuatan musuh...pemimpin UMNO jgn lupa,"Langau" juga lebih pekasa dari musuh UMNO hari ini!!

Kucar kacir yang belaku dalam UMNO /BN maupun dalam PAS,PKR ,DAP itu sendiri hari ini juga,salah satu faktor berpunca dari langau2 dalaman Parti itu sendiri yang membawa kehancuran ,kerana musuh yang berada diluar sana tidak segagah lagau yang mampu menyungkurkan pemimpin sendiri.

Jangan kita lupa bahawa ‘Langau-langau pemimpin’ juga adalah faktor penyumbang terbesar kepada kejatuhan sesebuah parti politik baik UMNO/BN,PKR maupun PAS itu sendiri…langau lebih bahaya dari musuh didepan mata kita sendiri!!!


..http://medan-info-kita.blogspot.com/2011/11/ini-dia-wajah-sebenar-hafiz-datuk-ainun.html

Komentar :

ada 2 comments ke “LANGAU LEBIH BAHAYA DARI MUSUH UMNO…!!!”
Anonymous said...
pada hari 

kah kah kah yg paling banyak langau ialah Padang Serai.

Anonymous said...
pada hari 

padang serai lubuk langau...!!rakyat benci UMNO kerana langau..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.