Thursday, November 17, 2011

KERANA "undi" AZIZAN SANGGUP PERTAHAN KUIL ...........kah..kah..kahhhh


"Kuil Arulmigu Annai Maha Muthumariamman, Kulim ini konon2nya telah ujud berpuluh-puluh tahun sebelum Kulim Hi-Tech dibangunkan.,bagi pembinaan Projek kilang First Solar Kulim H-Tech"

“Pengurusan Kuil serta Penganut-penganut kuil risau terhadap kedudukan kuil itu yang terletak di High Tech Park, Kulim. Ini kerana kuil itu akan dirobohkan pada bila-bila masa oleh pihak majlis perbandaran Kulim” bagi pembinaan Projek kilang First Solar Kulim H-Tech.[clik]


“Saya harap kerajaan kedah “Ust Azizan Razak”akan ambil langkah-langkah yang wajar untuk segerakan memberi geran kepada kuil atau mengambil alih dan memberikan 2 atau 3 lot rumah yang belum dibina di Taman KTC dibelakang Kuil tersebut.Kuil ini telah ujud berpuluh-puluh tahun sebelum Kulim Hi-Tech dibangunkan" Gobala Krisnan


"Saya sebagai ahli Parlimen sanggup berbincang dengan mana-mana pihak untuk menyelesaikankan masalah ini dimana saya terlibat semenjak saya dipilih sebagai Ahli Parlimen.Saya harap kerajaan Negeri akan segerakan pemberian hak milik tersebut kerana memang tidak mempunyai apa-apa masalah” Ust Gobala Krinan bekas orang kuat Kelab Penyokong PAS"


Terbaru ini pula isu Madrasah Salihiah Kanchut yang diroboh oleh sekutu kapiaq harbi[PAS] Kedah…

Madrasah itu bukanlah madrasah biasa atau surau baru. Ia telah berusia lebih 100 tahun dan menjadi salah satu bangunan warisan Kedah di kota raya Alor Setar tua itu.[GAP]

Lot Madrasah ini adalah LOT BERGERAN TUNGGAL!! (1 geran/ penama) yang telah diwaqafkan oleh pemilik asal kepada pemegang waqaf Majlis Agama Islam di Kedah!!


Keputusan Kerajaan Negeri dibawah Naungan Zan Sala atau Azizan Razak Kedah Darul Belanda..

Roboh Surau !!! 

Manaka Kuil yang kononnya sudah berpuluh2 tahun menduduki tanah H-Tech Park Gobala arah.“ Kerajaan kedah “Ust Azizan Razak” ambil langkah-langkah yang wajar untuk segerakan memberi geran kepada kuil…

Kah..kah..kahhhhhh

Alasan Azizan Razak logiknya...

"Undi mereka[India/Cina] Penentu bagi memenangkan PAS di Kedah"[Ruj: Usul PAS Kawasan]

Bermakna pada Azizan Razak Undi puak2 Melayu "KAYU" yang terus menyokong PAS di Kedah hari ini "BUKAN" Penentu kemenangan PAS.

Jadi roboh Surau itu patut !! berbanding  roboh Kuil Gobala yang perlu di pertahankan oleh Kerajaan PAS Kedah demi kemenangan dlm PRU13 nanti !!

Hari ini Kuil tersebut siap berpagar dan dicat baru mungkin sudah beri Gran oleh Ustat Zan Sala ......!!

Kah..kah..kahhhh

Komentar :

ada 1
Mohd said...
pada hari 

Barulah rakyat sedar akan niat jahat Pembangkang yg beria2 nak guna dakwat kekal yg tak kekal rupanya.
Pakatan Rakyat sudah tahu yg mereka tidak akan menang PRU13 nanti. Itulah mereka merancang nak buat kecoh dan buat huru-hara dlm negara supaya Kerajaan yg dipilih oleh rakyat dapat ditumbangkan spt yg berlaku di negara2 Arab.
NATO, Amerika dan negara2 barat dan sekutu2 mereka akan menyumbang senjata
kpd pengkhianat2 negara iaitu Pakatan Rakyat dan orang2 suruhan yg boleh dibiayai oleh Anwar dgn duitnya dari kocek Azmin dan Nurul Izzah.
Negara2 asing cuma mahukan minyak Malaysia.
Jadi rakyat Malaysia yg tak berapa cerdik janganlah termakan dgn rancangan jahat Pakatan Rakyat!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.