Sunday, November 6, 2011

"Bulan madu" Pakatan Rakyat sudah tamat tempohnya.


Isu Negara Islam,Hudud dan Syariah terbukti sudah menjadi senjata dan punca perpecahan BA dalam PRU11 dulu,seperti yang pernah diakui oleh Hadi Awang …titik tolak daripada isu2 tersebutlah lahirnya “amanat dajal perdana Hadi Awang” yang menghalalkan hubungan PAS/DAP walaupun PAS terpaksa KORBANKAN Negara Islam.Hudud dan syariah demi DAP,diperkuatkan lagi dengan pembohongan Nik Aziz melalui kenyataan kononnya……

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.


Walaupun PAS terpaksa korbankan “Negara Islam”Hudud dan syariah untuk meyakinkan kembali DAP , PAS tetap bersyukur..!! dalam keghirahan mereka untuk menukar kerajaan persekutuan.

Tiba-tiba hari ini isu Hukum Hudud dihidupkan semula, menjelang PRU 13,disusuli dengan Himpunan Sejuta Umat Selamatkan Aqidah, yang bertemakan anti-murtad, dan yang terbaru, isu homoseksual.Dimana pendirian "setuju untuk tidak bersetuju" antara PAS,PKR dan DAP nampaknya tidak begitu jelas dan masih samar.

Pada GMC hari ini PAS teperangkap dalam Himpunan Sejuta Umat Selamatkan Aqidah, yang bertemakan anti-murtad dan tersesat dalam isu Seksualiti Merdeka 2011 yang ditaja oleh Ambiga..

Nampaknya bulan madu PAS dan DAP sudah sampai ketarikh tamat tempoh dalam PRU13 ini nanti .. 

Manakala sejarah PAS dalam PRU11 bersama BA akan berulang kembali …

Insyaallah !! 

Kita tunggu balasan  dari Allah swt kepada pemimpin ulama pecacai DAP ini.

Kah..kah…kahhhh

Komentar :

ada 0 comments ke “"Bulan madu" Pakatan Rakyat sudah tamat tempohnya.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.