Monday, November 14, 2011

ANJING LEBIH CERDIK DARI HADI AWANG!! Kah..kah..kahhhh


“Anjing pun pandai bersatu.Anjing,bila masuk dalam kampung,walaupun tengah bekelahi sesame dia,dia bersatu,kejar sesiapa yang masuk.Bila dah dapat tangkap musuh ini,masa tu dia berkelahi balik.Anjing pun pandai kami[PAS] lebih pandai dari Anjing lagi” Hadi AwangUtusan Malaysia 6Julai 2001.


PAS yang kononnya dulu lebih pandai ,nampaknya hari ini lebih bodoh dari Anjing , bukan lebih cerdik tetapi lebih bahlol dari Anjing/haiwan !!.

Akal yang Allah swt berikan pada Hadi Awang rupanya tidak dapat menandingi akal Anjing hari ini.

Jika Anjing 10 tahun lampau sudah pandai bersatu dan kenal sesame sendiri..tapi sayang PAS yang memiliki akal yang sempurna tidak dapat bersatu.dan kenal sesame sendiri hingga kehari ini.


Anjing “tetap” kenal kawan dan musuh tradisi yang pernah dikejarnya 10tahun dulu…..tetapi sayangnya PAS tidak dapat kenal kawan dan musuh tradisinya sendiri.. sebaliknya hari ini , musuh dijadi rakan dan taulan bersatu menyerang bangsanya sendiri hari ini.

Terbukti hari ini PAS yang lebih cerdik dari Anjing sepuluh tahun lalu,kini lebih bodoh/bahlol berbanding seekor anjing!!
Kerana hari ini anjing masih kenal dan mampu menghidu musuh tradisinya berbanding PAS yang sudah lupa pada musuh tradisi yang pernah dikejarnya 10 tahun lampau,Dan hari ini musuh sudah dijadikan sekutu kuat mereka walaupun spesisnya jauh berbeza cita rasa.

Jika diibaratkan PAS hari ini seekor Anjing !! bermakna Anjing tersebut hari ini tidak lagi boleh mendatangkan apa2 keuntungan atau munafaat kepada tuannya berbanding Anjing sepuluh tahun yang lampau,kerana Anjing yang ada hari ini,ia bukan lagi Anjing spesis seperti dulu tetapi ia berubah menjadi sekor Hyena pemburu bangkai yang tidak dapat lagi untuk membezakan kawan dan lawan..!!

Dari kenyataan Hadi Awang pada 6Julai 2001,iaitu” "kami[PAS] lebih pandai dari Anjing ”… 

Terbukti hari ini Anjing lebih pandai dan cerdik dari Hadi Awang,kerana Anjing masih kenal musuh tradisi berbanding Hadi Awang yang lupa pada musuh tradisi menyerang bangsa sendiri!!!

Apa pun Anjing tetap Anjing…baik atau tidak ia tetap haiwan, jgn sesekali pecaya ...melepas ia dari tersepit pasti dia menggigit !!

Hari ini terbukti PAS menggigit bangsanya sendiri !!!

Komentar :

ada 0 comments ke “ANJING LEBIH CERDIK DARI HADI AWANG!! Kah..kah..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.