Sunday, November 6, 2011

AMANAT PERDANA HADI AWANG - AMANAT PENIPU DAN PUTAQ BELIT !!kah..kah..kahhh!


Kenyataan Nik Aziz dibawah ini  juga satu kenyataan pembohongan Maha Jijik oleh ulama Politik Pecacai DAP !!..

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.


Bukti:PAS PUTAQ BELIT

Kenyataan diatas sebenar2nya adalah putaq belit Nik aziz dan Hadi Awang, kononnya DAP sudah berubah sikap dan sanggup berkerjasama dengan PAS asalkan PAS tidak mendirikan Negara Islam…

Tetapi hakikat sebenarnya Pecacai2 terkutuk DAP ini berbohong dan menipu orang melayu!!...bangsat !!

Dari kenyataan Nik Aziz tersebut sebenarnya PAS berkeinginan  untuk berkerjasama dengan DAP ,setelah PAS menerima kekalahan teruk dalam PRU ke-11 yang berpunca dari Isu negara Islam , perlaksanaan hudud dan syariah , dimana agenda yang dibawa oleh PAS tersebut  tidak mendapat restu dari DAP dan lain kaum yang bukan beragama Islam.


Begitu juga dengan kegagalan “Amanat Dajal Hadi Awang” dan “Hukum/Fatwa Dewan ulama” dalam meraih sokongan orang melayu terhadap PAS ...cuma membawa kepada pepecahan PAS/DAP berakhir dengan tersungkunya PAS di Terengganu dan Kelantan yang hanya memenangi  satu kurusi, semata-mata kerana isu Negara islam,hudud dan syariah yang dibawa oleh PAS

Dari kenyataan Hadi Awang terbukti PAS mendakwa isu2 tersebutlah yang  menjadi punca perpecahan PAS/DAP dan punca kekalahan PAS yang lalu.....

”justeru itu, Isu negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syariah menjadi punca perpecahan BA dahu”[ Hadi Awang]


Akhirnya  Hadi Awang mencipta pula amanat dajai  baru untuk lembu2nya yang dikenali sebagai:

“amanat perdana Pemangku presiden”

Amanat perdana dajal ini, kononnya PAS perlu membuat satu “PENGORBANAN BESAR” iaitu PAS terpaksa korbankan “Negara”Islam dan Hudud diperingkat Fedral atau pusat yang  selama ini menjadi punca perpecahan pakatan PAS/DAP .[Ruj Kenyataan Hadi Awang diatas]

Alasan dari ulama2 pecacai DAP  ,sebab PAS tidak memasukkan persoalan “NEGARA ISLAM” dan pelaksanaan Hudud  sewaktu PRU ke-12 lalu dalam agenda politik mereka "kerana Peruntukan mengenai Islam sudah cukup seperti mana yang terdapat dan termaktub dalam perlembagaan persekutuan" yang diamalkan oleh pusat/fedral @ [UMNO/BN]hari ini.

Disini lah putaq belit dan pembohongan Ulama pecacai DAP [PAS] yang cukup nyata lagi cukup sial!!

Bermakna Peranan “amanat perdana Pemangku presiden” dicipta oleh Hadi Awang  adalah semata2 untuk menghalalkan kerjasama PAS/DAP  hari ini,ia itu  tidak memasukkan agenda Negara Islam dan pelaksanaan HUDUD  kerana ia akan menjadi punca perpecahan PAS/DAP  sekali lagi  dan juga akan membawa kekalahan pada PAS seperti dalam PRU ke- 11 yang lalu.

Jadi dengan  kejayaan PAS “KORBANKAN” Negara Islam dan pelaksanaan HUDUD  ,maka PAS berjaya menarik sekali lagi DAP untuk berkerjasama  dalam PRU ke-12 lalu dan  dalam PRU yang akan datang!!

Atas kejayaan ulama2 pecacai DAP  memutaq belit isu ini jugalah membawa kepada Nik Aziz pecacai terkutuk DAP ini membuat kenyataan.... kononnya:

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999

Sekali lagi belaku  pembohongan dan putaq belit  dari ulama2 pecacai DAP terhadap orang melayu.

Kononnya "DAP sudah berubah sikap hari ini dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan PAS tidak mendirikan negara Islam"

Sebenarnya Kenyataan dari ulama2 pecacai kepada DAP ini  bertujuan untuk menghalalkan Amanat Dajal Hadi dan Hukum/Fatwa Dewan Ulama  dimana sebelum ini  kononnya.... haram atau kapiaq jika orang islam berkerjasama dengan orang2 bukan islam memerintah negeri.....maaaaacam celaka !!

Untuk menguatkan lagi hujah dan putaq belit  serta pembohongan ulama pecacai kepada DAP ini,mereka seterusnya  mempergunakan  pula ayat 28 Ali-imran untuk menipu orang melayu.... agar menolak UMNO yang kononnya berkompromi dengan MIC dan MCA,kerana hukumnya  haram dan kapiaq mengikut ayat tersebut.....cuuuukup  sial !!

Ayat ke 28-29
Artinya:

Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang-orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barang siapa berbuat demikian, niscaya lepaslah ia dari pertolongan Allah, kecuali karena (siasat) memelihara diri dari sesuatu yang ditakuti dari mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri (siksa)-Nya. Dan hanya kepada Allah kembali(mu).

Dari Ayat 28-29 ini juga lah  PAS berjaya memperkukuh dan memperkuatkan  lagi hujah serta pembohongan mereka melalui "Amanat Dajal " ciptaan Hadi Awang…yang  kini sudah disepak kekandang babi DAP .

PAS adalah Parti Putaq Belit Abad ini...Sial !!

Komentar :

ada 0 comments ke “AMANAT PERDANA HADI AWANG - AMANAT PENIPU DAN PUTAQ BELIT !!kah..kah..kahhh!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.