Saturday, October 29, 2011

YANG BUAT FATWA/HUKUM PUN TAK MAU IKUT….kah..kah..kahhh


Segala Fatwa /Hukum dan Amanat Dajai yang direka cipta maupun dari ayat2 Allah swt sendiri yang melarang keras orang islam berkerjasama dengan orang kapiaq dengan meninggalkan orang beriman yang lain pun ULAMA dan pencipta Amanat Dajal tak mau ikut…inikan pula Tun M….yang tak bergelar Ustaz atau ulama Politik dajai yang boleh mencipta hukum dan segala amanat songsang hari ini..kah..kah..kahhh

Sedangkan ulama politik dajai melalui Amanat yang membawa kehancuran umat melayu hari ini yang kononnya sudah baca dan mengkaji bab2 Hukum dan fatwa pun berada jauh lebih jahil dari Tun M.

Tidak cukup dengan Fatwa dan Amanat Dajal  yang  pu menipu orang melayu islam ,dikutib pula segala kapiaq Harbi dalam DAP dijadikan idola kalipah Islam…kah..kah….kah..

Sebenarnya HUDUD yang dibawa oleh pemimpin PAS hari ini semata2 DANA untuk PRU13 bagi memperdaya orang melayu untuk meraih undi ...tidak lebih dari itu..

Manakala Anwar pula membawa Agenda TPM dipilih dari kalangan orang cina bagi menarik pengundi2 cina dalam PRU13 ini.

Jadi para pemimpin Politik Dajal [PAS] yang sanggup dikaldaikan oleh Anwar dan DAP ini mengguna pula Isu HUDUD untuk menjerat pengundi2 Melayu Islam.

Jika dulu mereka berfatwa/berAmanat Dajal …kini HUDUD pula dijaja hingga kedalam Gereja..semata2 untuk mempengaruhi orang melayu islam,.Kerana Hukum/Fatwa Dewan Ulama Politik Dajal sudah tidak Valid lagi seperti dulu lagi…

Jadi hari ini menjelang pilihan Raya PRU13, Anwar dengan Agendanya TPM dikalangan bangsa Cina!!

Manaka PAS pula dengan Agenda Hudud untuk terus memperdaya orang melayu.

Masyarakat islam khususnya orang melayu jangan sesekali terpedaya dengan putaq belit kaldai2 atau pemimpin2 yang sanggup menjadi pelawak sarkas yang hanya menjadikan bahan orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan.. bersedia diperkaldaikan oleh DAP hari ini seperti yang pernah ditegaskan oleh Anwar.


KUALA LUMPUR, 29 Okt — Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyelar Tun Dr Mahathir Mohamad sambil menegaskan bekas perdana menteri itu tidak memahami hukum hudud secara mendalam menyebabkan beliau berpandangan sistem perundangan itu akan menyebabkan ketidakadilan.





Komentar :

ada 2 comments ke “YANG BUAT FATWA/HUKUM PUN TAK MAU IKUT….kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

Habis le mula berhijrah rakyat2 Negeri Kelantan mai menempek duk diNegeri lain..

yang kapiaq2 tak kena hukum Hudud akan mula membajiri masuk duk Negeri Kelantan! (pasai tak perlu ikut Hukum Hudud).

Habis le..

Anonymous said...
pada hari 

habiiiiiis !!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.