Sunday, October 9, 2011

ANTARA MUSANG BERJANGGUT DAN TAHAJJUD CINTA DALAM PAS….!!!kah..kah…kahhh


Bukan setakat musang berbulu ayam seperti dakwaan sesetengah pihak yang berada dalam PAS,malah PAS sudah menjadi sarang pada Musang2 Berjanggut...

Kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kahh

al-fatihah untuk Tan Sri P.Ramle

Al-kisah Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP melancarkan Buku Jingga dalam usaha awal memancing undi dalam PRU 13 ini. Mengajak rakyat ‘Ubah Sekarang, Selamatkan Malaysia!’.

Kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kah..

Mengapa Buku Jingg tidak al-Quran atau Hadith?

Kerana Buku Jingga ciptaan PR telah memusatkan segala pembohongan dan putaq belit yang dipersetujui oleh Ulama2 Politik bertaraf Musang Berjanggut dalam PAS.

Buku Jingga merupakan janji-janji Dasar Bersama Pakatan Rakyat dari Konvensyen 2010. Antara yang di tonjolkan adalah ‘Program 100 Hari Pakatan Rakyat’.

Menjanjikan 10 perkara yang akan di laksanakan dalam masa seratus hari PR kuasai Putrajaya.

Mampukah PR melaksanakannya?

Untuk mengulas lanjut isu Buku Jingga ini, isu tabung Memali dan juga manifesto Pas Kedah dalam PRU 12 dulu akan dijadikan rujukan.

Harapan rakyat yang mahukan perubahan selepas PRU 13 ini, bukan pada PKR atau DAP sebaliknya PAS.
Jika Pas gagal menterjemahkan sistem pemerintahan yang bersih, cekap, amanah dan islamik, maka masa depan PR akan gelap buat selamanya.

Kerajaan PR tidak akan tertegak tanpa sokongan padu anggota Pas. Buat masa ini, ahli Pas masih kuat dengan matlamat perjuangan mereka untuk Islam. Dulu, kini dan selamanya.

Tanpa Pas, PKR dan DAP sekadar boleh menang besar, belum tentu berkuasa, kuasa ada pada Pas. Maka, Pas amat berkuasa dalam PR. Rakyat yang tidak mahu pada BN, pasti yakin dengan PR sebab di situ adanya PAS.

PAS pula di yakini kerana pada batang tubuhnya bersalut dengan perjuangan Islam yang di pimpin oleh ulama.

Tidak ramai yang cuba membedah, apakah salutan Islam pada tubuh Pas itu, Islam emas tulin atau Islam emas tiruan.

Akhir zaman ini, terlalu banyak orang yang hidup berpura-pura, menjadi pelakon dan tidak segan untuk menjadikan Islam itu sebagai landasan mencapai matlamat hidup.

P. Ramle dalam filem Musang Berjanggut telah mendedahkan sikap kepura-puraan pemimpin kerajaan dalam melayani nafsu mereka terhadap kecantikan seorang wanita.

Tidak terkecuali   tokoh yang di segani kerana alimnya.

Akhir dari cerita mereka inilah yang tertangkap sebagai musang berjanggut.

Jika di bawa kisah ini dalam suasana politik sekarang, siapakah yang akan di ibaratkan sebagai Musang Berjanggut?

Sekiranya di undi, pastilah pemerintah sekarang yang akan mendapat undi terbanyak. Mungkin begitulah tanggapan setengah pihak.

Ulama dalam Pas tak kanlah nak buat kerja macam Musang Berjanggut itu.Tokoh-tokoh agama, tok mufti, tok kadi yang Umno atau Pro Umno itulah sebenarnya Musang Berjanggut.

Inilah yang berlaku pada Mufti Perak, Datuk Harussani. Apa pun komen dan fatwanya, di anggap suara Umno dan talibarut Umno.

Hingga Nik Aziz sendiri pernah cabar Mufti Perak ini masuk politik, bertanding dalam pilihanraya. Itu Nik Aziz yang alim, bagaimana pula dengan pengikutnya yang separuh alim, yang masih fasik dan baru nak buka kitab babul solat.

Ulama dalam Pas, terutamanya bekas Imam Masjid Negara seperti Hj Taib Azamudden tidak akan buat kerja-kerja tak senonoh. Mustahil....mustahil !!...tapi dalam Politik mana ada yang mustahil... 

Kalaulah isu khalwat Mohd Sabu satu masa dulu, dan juga isu terkini DSAI mendapat pembelaan dari Nik Aziz, apa lagi kalau berlaku kepada orang seperti Taib Azamuddin, Firdaus Jaafar, Nik Amar, Nik Abduh, Idris Hj Ahmad, Harun Taib dan ramai lagi kalangan ustaz dalam Pas, tentu mereka akan lebih terbela. Tentu marah besarlah kalau ada kalangan yang menyebut bahawa watak Musang Berjanggut itu, anugerahnya jatuh pada pimpinan atau ulama dalam Pas.

Datuk Seri Jamil Khir pernah menegur pimpinan Pas yang memilih Normala Sudirman sebagai calon pilihanraya kecil Dun Tenang, Johor. Mengikut Datuk Seri Jamil Khir, dulu Pas kata haram wanita jadi calon, mengapa sekarang boleh pulak.

Komen ini telah di jawab oleh Salehudin Ayub selaku Naib Presiden Pas, bahawa tafsiran ayat al quran Pas dulu, tidak sama seperti sekarang, kerana suasana sekarang membolehkan wanita jadi calon. Dalam hal ini pun, anda boleh fikir sendiri tentang sikap pimpinan Pas yang bertaraf Musang Berjanggut.

Apa yang dibimbangkan, kalau-kalaulah Normala atau lebih mesra dengan Cikgu Mala itu dipilih berdasarkan rupa.

Memang mengoda juga jika di lihat kepada gambar cikgu Mala di banner, banting atau poster. Senyum yang begitu menawan dengan gigi tersusun rapi.

Pada hari mengundi, ramai juga petugas-petugas luar yang ambil banting Cikgu Mala di bawa pulang ke tempat masing-masing. Setelah itu, Cikgu Mala walau pun kalah, dia menjadi rebutan Pas negeri dan kawasan, begitu juga dengan dewan-dewan.

Tiba-tiba saja cikgu Mala jadi laku, namanya meletup. Tetapi, calon lelaki Pas yang kalah dalam pilihanraya kecil di Pahang dan Melaka tidak laku untuk ke pentas ceramah. Hingga ada penceramah popular dalam Pas pun ingin berganding dengan Cikgu Mala.

Lebih ketara lagi, apabila Cikgu Mala mendapat undi untuk menjadi calon dalam AJK Pas Pusat. Sesuatu yang cukup luar biasa apabila Cikgu Mala tiba-tiba saja dapat mengalahkan tokoh lain dalam Pas, termasuk Adun dan MP Pas di Kelantan, Perak,Kedah, Terengganu dan Selangor. Apakah maksud semua ini?

P. Ramle telah memberi jawapannya sebelum keluar soalan 50 tahun kemudian. Mungkin lepas ini, akan ujudlah ramai lagi tokoh Musang Berjanggut yang sedang berselindung di sebalik Pas.

Kalaulah P. Ramle masih hidup, rasanya isu penyelewengan tabung Memali yang dilakukan oleh pemimpin PAS juga sedikit sebanyak dapat menyumbang idea padanya untuk difilemkan untuk tontonan Umum hari ini.

Kah..kah..kah..kahhh
Kah..kah..kah..kahh..kahhhh
Kah..kah..kah…kah…kah…kahhhhHHHHH

Apa pula kisahnya dalam Drama Tahajjud Cinta?? ia juga salah satu Drama yang menarik untuk ditonton oleh Ustaz-ustaz politik dajai PAS yang bernafsu ala Haiwan tanpa mengira haram dan halal,wang tabung Anak yatim atau wang sedekah jariah orang ramai.

Selagi Balu dapat mengikut telunjuk pemimpin bernafsu Syaitan,para balu syuhada Memali kekal bergelar balu Syuhada...seandainya para2 balu membongkar kedajalan nafsu haiwan pemimpin PAS, para syuhada di tabal "Syuhada Murahan" inilah sikap pemimpin dalam politik Dajal PAS hari ini seperti yang dibongkarkan oleh penulis buku Air mata Mad Sabu di Memali,dan dapat dijadikan gambaran kasar melalui Drama Tahajjud Cinta.

Nasib yang bakal menimpa pada Solahudin {anak kepada Ustaz yang bernafsu rakus ala-haiwan] dalam Drama Tahajjud Cinta yang tidak sanggup melihat ayahnya hidup dlm kemungkaran, menggunakan agama untuk kepentingan nafsu mungkin juga akan menerima padah yang sama seperti mana penulis buku Air Mata Mat Sabu di Bumi Memali hari ini,yang juga tidak sanggup melihat Ustaz2 dan para Ulama Politik Dajal mereka terus tenggelam dalam kemungkaran dipacu nafsu haiwan menggunakan agama serta hukum untuk kepentingan nafsu dalam mengejar habuan dunia.

Akhirnya penulis disingkir dari berada dalam PAS hari ini,seterusnya menafikan haknya sebagai ahli PAS seumur hidup !!

Inilah cara dan kaedah puak2 haram jadah ini menepis segala kemungkaran yang mereka lakukan hari ini dari terus terbongkar.Menyingkir,menafikan hak ahli,memfitnah itulah kaedah yang diguna pakai demi melindungi kumungkaran yang mereka sendiri lakukan.


Tahajud Cinta sedikit sebanyak dapat memberi gambaran yang cukup jelas wajah2 mereka yang berserban bertaraf Ustaz mempergunakan Agama untuk kepentingan nafsu ala haiwan.

Hukum dijadikan alat………………………dan umpan untuk meraih undi serakus anjing kelaparan.

Al-kisah Seri dalam Drama Tahajjud Cinta yang telah jatuh cinta pada Solahudin, buat pertama kali tapi entah macam mana, dia telah berkorban untuk berkahwin dan menjadi isteri keempat kepada seorang ustazZZZZZZZZZ

Ustaz ni pulak bapa kepada Solahudin .

Dapatkah Citra dan Solahudin, menyelamatkan Seri dari kekejaman hawa nafsu seorang yang bergelar Ustas atau pemimpin rakyat yang sanggup menyepak terajang seorang Isteri? Apakah kisah Tahajjud Cinta ini tidak pernah belaku  dalam senario pemimpin PAS hari ini..ikuti kisah selanjudnya yang benar-benar belaku dalam Buku Air Mata di Bumi Memali atau dalam buku DOSA-DOSA Azizan.

Solahudin tidak mahu menjadi anak derhaka.

Sampai bila Solahudin sanggup melihat ayahnya hidup dlm kemungkaran, menggunakan agama untuk kepentingan nafsu.

Kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..

Tetapi apa yang belaku pada penjilat tegar Parti ala kapiaq harbi PAS hari ini,mereka [pengikut] sanggup melihat,melindungi,membela pemimpin-pemimpin ala musang berjanggut yang rakus mengguna agama demi Politik Dajjal mereka agar terus membohongi rakyat dan mempersendakan Hukum Allah swt.

Kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..

Komentar :

ada 0 comments ke “ANTARA MUSANG BERJANGGUT DAN TAHAJJUD CINTA DALAM PAS….!!!kah..kah…kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.