Tuesday, September 27, 2011

OSTAT ZIZAN SESAK NAFAS !! kah..kah..kah...



Gara-gara Majlis memperingati Tragedi Kebakaran Sekolah Agama Taufikiah Khairiah Al-Halimiah yang mengorbankan 27 pelajar Ostat Zizan sesak nafas !!


Siapa mengkianati siapa?


Siapa yang lebih busuk hatinya..?




Pengarah projek majlis berkenaan, Zainon Ismail [Penulis Buku Air Mata Mat Sabu di Bumi Memali] mendakwa pihaknya rugi kira-kira RM30,000 kerana kos persiapan majlis dan aktivitinya serta harga mencetak buku lebih 1,000 naskah, "Kisah Sedih 27 Puteri Rentung Dalam Tragedi Kebakaran 22 Sept" yang dijadualkan dijual kepada hadirin pada perasmian majlis itu.[sini]






Kononnya semua ini gara-gara segelintir pemimpin PAS Kedah tidak  senang hati dengan kehadiran Jamil Khir Bahrom sebelum ini ke Sekolah Agama Taufikiah Khairiah Al-Halimiah dekat Yan selaku Menteri UMNO yang memberi sedikit sumbangan kononnya telah berjaya menceroboh kubu kuat Azizan Razak yang didakwanya sebelum ini sebagai kubu kuat “aku” oleh Ostat azizan  yang akhirnya terpaksa di kejar ke IJN kerana semput dan sesak nafas.


Jamil Khir bagi sumbangan Ostat Zizan sesak nafas…


Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah…kah…kah..




Ostat…Ostat…mengapa perlu takut dengan bayang2 puak sendiri….bukan kah Hj Najib selum ini banyak berjasa pada Ostat dan PAS? begitu juga dengan Pak Bahrom selaku ahli PAS seumur hidup ? Mengapa perlu bermusuh sesame sendiri cukuplah bermusuh dengan UMNO…


Mat Sabu pula kononnya seolah-olah mengkianati usaha murni Hj Najib selaku kawan akrabnya selama ini selaku [Penganjur Majlis Memperingati 27 Pelajar Mangsa Kebakaran Pondok Pak Ya di Sekolah Agama Taufikiah Khairiah Al-Halimiah]tidak lain dan bukan  Hj Najib  juga merupakan musuh ketat pada el- Ostat Azizan Razak Kedah belanda yang tak tau pa..pa..ditambah lagi bila Pengarah projek majlis berkenaan adalah cikgu Non @ Zainon Ismail ia itu Penulis Kontrovesi PAS yang mendedah pekong dan cabok pemimpin PAS dan penyangak tabung Memali yang masih bebas hari ini.














Tapi yang jelas kedengaran suara-suara dari dalaman PAS Mat sabu telah diugut dengan undi.. seandainya mengikuti program tersebut..jadi tidak hairanlah pihak pengajur menanggung kerugian kira-kira RM30,000 atas kianat pemimpin PAS sesame sendiri.


Begitu jugalah dengan perbuatan kianat yang tidak berhati perut setaraf haiwan yang belaku keatas tabung mangsa dan anak yatim dalam Peristiwa Memali seperti yang didedahkan oleh Cikgu Non penulis Kontravesi yang berjaya menyelongkar kedajalan pemimpin-pemimpin PAS yang bertopengkan Agama,serban dan jubah selama ini menyonglap wang tabung bantuan orang ramai pada mangsa dan balu.


Cuma UMNO Kedah hari ini saja merasa selesa dengan sisa-sisa bangkai yang masih ada tidak mampu untuk mengenegahkan isu penderitaan mangsa-mangsa Memali yang dilakukan oleh PAS untuk membuka mata dan minda rakyat yang telah di tipu oleh pemimpin PAS selama ini.


Pendedahan berani oleh penulis buku air mata Mat Sabu sedikit sebanyak telah berjaya membuka minda rakyat Kedah amnya untuk melihat reality dari peristiwa Memali yang menjadi DANA politik murahan PAS selama ini.Manakala UMNO pula kecut telor dalam selimut Peristiwa Memali hingga Memali dianggap lubuk puaka UMNO.


Yang jelas PAS  terus mengaut keuntungan dari lubuk puaka  yang ditakuti  untuk dihampiri UMNO kerana dihantui oleh penyangak2 tabung Memali yang kononnya pewira PAS yang kebal hari ini!!


Hakikatnya PAS  adalah Parti pengkianat sesama  bangsa dan penyokong sendiri...Jika PAS menuduh UMNO menolak hukum Allah swt  selama ini,tetapi PAS sendiri  hari ini sudah terbukti sebuah Parti pengkianat dan penyundal  sebenar Hukum Allah swt.
[http://www.malaysiakini.com/news/176879]

Komentar :

ada 9 comments ke “OSTAT ZIZAN SESAK NAFAS !! kah..kah..kah...”
Anonymous said...
pada hari 

PAS dah jadi parti komunis pimpinan mat sabu.UMNO pula dok syok sendiri.Dok gila nak jadi calon terutama ketua bahagian dan AJK mereka.Kerja tak buat.Kerja melaram dengan kereta besak sahaja

UMNO lena.PAS jadi kerajaan yg tak buat apa.

Anonymous said...
pada hari 

Mat Sabu ada SPM Gred 3 jer !!!

Anonymous said...
pada hari 

Aku pun pi ceramah mat sabu malam tu. Hj Najib kata ddi akhir ceramah dia, yg mat sabu tak mai, sebab pas kawasan dan pemuda kawasan jerai tak benar dia pi. YDP Kawasan Jerai stat Azizan and ketua pemuda dia Firdaus jaafar. Rupanya mereka ni musuh ketat Hj Najib. Awat Mat sabu sebagai Timb Presiden boleh ikut arahan kawasan. Sapa lebih besaq dari sapa. Ku sangka mat sabu i ni orang yg berani, rupanya penakut piang. Sanggup buat kerja memalukan sahabat sendiri. Mencemar nama Pondok Pak Ya juga mencemar nama timb presiden. Kalau macam ni mat sabu tidak layak jadi ketua, letak jawatan saja lah mat sabu oii.

Anonymous said...
pada hari 

Mat Sabu ni tak dak otak ka. Sia-sia jadi org nombor 2 dalam parti kalau nak ikut telunjuk kawasan. Syarat yg negeri buat untuk ceramah parti. Ini sekolah, bukan ada cawangan Pas.Kalau nak masuk sekolah pun nak kena minta izin kat kawasan atau negeri, hampa parti Islam apa? Nabi tak susahkan umatnya untuk berdakwah. Usaha yg baik la kalau ada sekolah nak panggil pimpinan Pas bagi ceramah. Pas kawasan Jerai ni, YDP dia sapa? Perhubungan Kedah tu, Pesuruhjaya dia sapa? Org yang sama Ostat Ajijan. Seorg yg anti Mat Sabu sejak dulu hingga selamanya. Mat Sabu lupa ka puak tu kempen dia syiah dan anti ulamak masa lawan timb presiden lalu? Yg habis duit, masa, tenaga, ayaq liuq petahan Mat Sabu sampai nak mampuih tu, Hj Najib and the geng, Lah 46. Bila dah menang Mat Sabu lupa budi Hj Najib yg turut jamin dia di mahkamah pada 21 sept lalu. Apa jenih orang tak kenang budi dan jasa ni? Mat Sabu bukan tak tau yg MB Kedah ostat Ajijan tu sekupang pun tak bantu Pondok Pak Ya. Pondok tu dia anggap macam sarang komunis. Hang MatSabu tak boleh ka pi tolong ceramah kat situ, bantu dana kat budak2 yg kena zalim dgn MB depa. Bila hang Mat Sabu dah ikut telunjuk Ostat Ajijan, maknanya hang Mat Sabu sama2 zalim katbudak2 yg dok ngaji agama tu. Kalau hang tak minta maaf di dunia ni, tunggu lah Hj Najib dan cikgu Non kat mahsyar nanti...Hidup! Hidup! Hidup Pondok Pak Ya.Bekas pelajar Pondok Pak Ya, hampa tolong la sekolah hampa dulu. Mat Sabu tak pegi lancar buku, hampa pakat la ambik sorang 10, bantu jual.Kesian roh Tokguru Pak Ya n Ustaz Zahari. Zalimnya Pas Kaw Jerai. Ostat Ajijan n mangkuk hayun Firdaus Jakpaq tunggulah pembalasan Allah....amin

Anonymous said...
pada hari 

UMNO kedah memang begong pun selagi dtk kayu bashah terus teraju umno kedah.dtk najib kena ambil tindakkan cepat sebelum umno rebah ditangan mat bashah.aku berani kerat butoh sekali lagi kalau umno blh menang dibawah mat bashah.hidup pas!

Anonymous said...
pada hari 

komen ni aku nak tuju pd tok bashah. Datok io ! Hg kena sedaq la kewibawaan hg untuk memimpin UMNO Kedah tak ada pada hg !untuk mencapai kemenangan PRU 13, hg kena unduq diri....bg kepercayaan pd datok mukhriz utk memimpin UMNO Kedah dlm menhadapi PRU 13.Kemenangan hg dlm PRU 11 dulu pun atas putaq belit saja.sbgai mewakili rakyat negeri kedah,aku cdang hg berundur la...bg pada orang yang lebih layak.komen ni iklas aku tujukan bt hg !sejauh iniaku tak nampak apa yg hg buat utk memulihkan kepercayaan rakyat.

Anonymous said...
pada hari 

UST ZIZAN TERUS DITEKAN RAKAN2 DALAM PAS SENDIRI

Anonymous said...
pada hari 

ostat azizan ni pas berwajah umno

Anonymous said...
pada hari 

https://www.facebook.com/notes/raja-simurak/bagaimana-kedah-jatuh-kembali-ke-tangan-bn-bahagian-satu-1/2472791785339

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.