Sunday, September 4, 2011

MEMALI MAT SABU LEBIH WIRA DARI PERJUANG KEMERDEKAAN DAN KOMUNIS!


WALAUPUN TABUNG BALU DAN ANAK YATIM MEMALI DISONGLAP OLEH WIRA2 DAJAL POLITIK YG BERTOPENGKAN AGAMA ….NAMUN PERISTIWA MENYANGAK TABUNG MANGSA2 BALU DAN ANAK YATIM MEMALI OLEH WIRA2 DAJAL POLITIK PAS MASIH DISANJUNG DAN DIJUNJUNG OLEH PUAK2 HARAM JADAH DALAM PAS HARI INI…….

PELIK TAPI BENAR……..PENYANGAK DAN PENYAMUN DISANJUNG DAN DIJUNJUNG SERTA DIJILAT OLEH  WIRA2 KAPIAQ  HARBI....

KAH..KAH..KAH…

RENUNG2LAH WAHAI DEWAN ULAMA POLITIK DAJAI PAS….kah..kah..kahh


Dewan Ulama PAS Pusat mengapa tak siasat dakwaan mereka yang menjadi mangsa Penipuan pemimpin2 PAS di Memali.

Mengapa dakwaan Mangsa –mangsa Memali Dewan ulama PAS membuat bisu dan menjadi SYAITAN pekak?

Mengapa kah undang-undang Islam yang ditetapkan oleh Allah SWT tentang makan harta anak Yatim yang sah belaku pada mangsa Memali Dewan Ulama PAS tak diambil peduli?.

Apakah hukum dan undang2 islam sudah tidak sah lagi sebab yang terlibat adalah ulaq2 PAS sendiri?

Apakah kerana ulaq2 haram jadah ini pemimpin dan penyokong2 PAS sendiri …atau penyangak2 ini adalah terdiri dari arkitek2 yang banyak berjasa pada politik maha dajal ini….

Atau “…Walau pun Pak Chop [ Yusuf Husin] menyeleweng duit anak yatim diMemali,[Dewan ulama PAS tolong Ruj: Buku Air Mata Mat Sabu]tapi oleh kerana jasa dia pun besaq dalam PAS,sikit-sikit silap Dewan Ulama PAS tutup buku dengan alasan Yusof Husin makluk baharu”……..

Inikah cara Dewan Ulama PAS menyeru dan mengajar hukum pada pihak2 tertentu yang terlibat dalam penyelewengan tabung anak yatim Memali cara membersih dosa yang dilakukannya.Dek kerana jasanya besar pada pihak PAS segala DOSA terampun walaupun berzina?

Oleh kerana ulama PAS sendiri berpelok cium dengan DAP segala yang haram dan kapiaq sudah jadi halal dan suci…

Sial !! Sial !! Sial !!

"Tidak cukup dengan memberi gelaran Syuhada murah pada Isteri mangsa yang berjasa pada PAS, wang batuan untuk mangsa2 dan anak yatim pula pemimpin PAS kebas..sudahlah Amanat Dajai sudah disepak ke longkang,

Hukum yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama sendiri sudah digadai pada DAP> Pemimpin serta ulama2 Politik PAS masih tetap islam sejati hari ini.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Apakah penolong setiausahanya, Ustaz Nazmi Nik Din buta untuk melihat sendiri tindakan Dewan Ulama PAS hari ini seolah-olah cuba menafikan hukum yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama Politik Dajai mereka sebelum ini.

Bagaimana Status ulama serta pengikut2 PAS hari ini…sudahkah menjadi kapiaq atau haram? Setelah ulama2 PAS berkongsi kuasa dengan DAP? Adakah DAP hari ini Islam?

Mengapa Dewan Ulama PAS tidak segera bertindak serta mendakwa pengikut serta pencipta AMANAT DAJAL…hari ini?

Mengapa tidak berani menghukum seluruh pemimpin serta ulama PAS sudah menjadi kapiaq setaraf DAP?

Apakah Dewan ulama PAS hari ini sudah bertaubat? Dan memohon maaf pada seluruh umat Islam kerana mendajaikan Hukum ulama?

“Dewan Ulama PAS juga ujarnya menyeru supaya pihak Utusan terutamanya pelukis dan penerbit karikatur tersebut segera bertaubat kepada Allah terhadap dosa besar yang dilakukannya”

Tidak berdosakah bila Hukum dipersendakan mengikut iklim politik PAS?

Kah..kah..kah..

Sial !! Sial !! Sial !!


Komentar :

ada 0 comments ke “MEMALI MAT SABU LEBIH WIRA DARI PERJUANG KEMERDEKAAN DAN KOMUNIS!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.