Monday, September 26, 2011

KARPAL SINGH LEBIH MENGENALI NICKY nAJIS DARI PENJILAT TEGAR PAS….



Nick nAjis nik Mark dianggap oleh Karpala Singki  sebagai orang tua yang menagih publisiti murahan.


Kah..kah..kah…


Pelik cukup pelik DAP yang selama ini sudah berubah pendirian setelah sekian lama berada dalam pelokan Nick ajis tiba-tiba mengangap orang tua itu managih simpati oleh Kepala Singki.
Kah..kah..kah…




Kesian pada orang tua tekutuk ini setelah puas bersyukur dan dan menafikan sepuas2nya bahawa tidak ada satu perkataan pun terdapat dalam pelembagaan parti talibarut mereka {PAS}untuk menubuhkan negara Islam namun DAP masih teguh dengan pendirian asal mereka menolak walaupun hanya sekadar provokasi murahan PAS dalam pilihan raya akan datang untuk melaksana hudud.


Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..kah..\
Kah..kah..kah..kah..kah..






Setelah puas orang tua ketutuk ini menafi sekeras2nya bahawa tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, sehingga sanggup mencabar (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan Parti talibarut itu yang kini sudah bertaraf Parti kapiaq harbi..tiba-tiba orang tua terkutuk ini mentafsirkan pula kononnya negara Islam yang dikehendaki oleh PAS sebenarnya sudah terkandung dalam Manifesto Barisan Alternatif (BA)




"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.
.
"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.






Lihatlah betapa putaq belitnya orang tua yang dianggap oleh kapala Singki ini sebagai pemburu publisiti murahan."Tafsiran negara Islam yang dikehendaki oleh PAS sebenarnya sudah terkandung dalam Manifesto Barisan Alternatif (BA) yang dikemukakan pada pilihanraya yang ke-10 itu." - Nik Aziz Nik Mat, Harakah 1-15 Ogos 2001.




Tidak hairan lah jika dalam PRU 13 nanti Nick Najis tanpa segan silu pula membuat tafsiran songsang dan celarunya pada penganut-penganut mereka bahawa . "Tafsiran negara Islam  dan hukum hudud yang dikehendaki oleh PAS sebenarnya sudah terkandung dan termaktub dalam Manifesto DAP dari dulu lagi…


Kah..kah..kah…
Kah..kah..kahh..kah..
Kah..kah…kah….kah…kah..


Dalam Parti Poltik talibarut seperti [PAS] hari ini tidak ada yang mustahil dan pelik.


Jika hukum “haram” dan “kapiaq” boleh berubah menjadi halal…masakan Tafsiran negara Islam dan hukum hudud ala PAS tidak boleh  berada atau terkandung  dan  termaktub dalam Manifesto DAP  hari  ini…!! semua hal2 dan pekara  yang bersabit dengan hukum  PAS mampu membari alasan dajal mereka mudah sekali. 


Kah..kah..kah..kah..


Sial !! Sial !! sial !!








Setelah cita2 politik mereka  tercapai maka begini pula alasan putaq belit ulama2 politik dajal mereka mencabar bangsa dan hukum Allah Swt.


“Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan Hukum Hudud.PAS minta pandangan dan jawapan di manakah transkrip PAS dalam memorandum ke dalam perlembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksanakan Hukum Hudud”…bukankah hukum hudud itu seperti yang PAS sudah jelaskan sebelum ini .ia adalah satu aspek yang kecil hanya 0.001% daripada hukum Islam”???


Begitulah hasil jawapan putaq belit  mereka  nanti seandainya sekali lagi puak2 kapiaq harbi ini menguasai negeri2 yg mereka tawan dalam usaha melaksana hukum yg mereka nyanyikan selama ini.


Sebenarnya dalam isu Hukum PAS sudah bersedia menahan lukah dan rajau putaq belit mereka..untuk menipu bangsa khususnya lembu2 yang sudah dicucuk hidung.


Buktinya: Kenyataan Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah mengenai pelaksanaan hudud pada 2 September 2010 berbunyi begini...


“Tidak semestinya kita akan laksanakan, kita melihat kepada persediaan dan persetujuan masyarakat. Kita ada persetujuan untuk peringkat ini kita tidak bincangkan soal hudud. Misi kita yang utama ialah untuk menjatuhkan Barisan Nasional pada pilihan raya”


"Manakala di Kedah dibawah pentadbiran Azizan Razak pula, putaq belit PAS tentang hukum Hudud mula berirama songsang  ."Hudud tidak temasuk dalam keutamaan kerajaan PAS Kedah" El-Ustaz Azizan..


Begitulah Sejarah telah membuktikan betapa haram jadahnya puak2 politik talibarut ini mempersendakan hukum Allah swt selama ini,setelah puas mengkapiaqkan bangsa seagama sendiri …akhirnya PAS memilih si Kapiaq Harbi  DAP menjadi sekutu mereka memeragi bangsa seagama sendiri.


Hari ini Isu hudud ditiup kembali untuk menyemarakkan sokongan orang Melayu terhadap Politik talibarut yang sudah terbukti mengkianati Amanat Dajai Hadi dan Fatwa Dewan Ulama Sendiri.


Akhirnya  sesudah 25 tahun berlalu Isu menyonglap tabung Balu dan anak Yatim di Memali masih belum diadili,akhirnya PAS ber Hudud wang tabung  Memali sesame sendiri,balu2 dan mangsa dianggap lebih hina  lebih dari penyangak dalam Parti sendiri. …


Lihatlah betapa  PUKIMAK nya puak2 haram jadah ini mempersenda hukum allah swt dalam usaha mengaut undi  setiap kali pilihan Raya,


Dosa dan Pahala syurga dan neraka itu modal untuk memutar belit bangsa.


Undi DAP diberi ganjaran pahala....!!!


Sial !! Sial !! Sial !!


Kah..kah…kah…
Kah..kah…kah..kah.
Kah..kah..kah..kah…kah…

Komentar :

ada 0 comments ke “KARPAL SINGH LEBIH MENGENALI NICKY nAJIS DARI PENJILAT TEGAR PAS….”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.