Sunday, September 25, 2011

BILA DAJAL BICARA TENTANG HUKUM..........


Bila Dajal membicara tentang hukum...ia membawa satu pentanda bahawa dajai-dajai politik mula menabur seribu janji-janji pilihan raya yang penuh putaq belit....

Awas dengan dajai-dajai politik yang berdakikan perjuangan islam...

Baca dan renung kenyataan PAS dahulu dan bandingkan dengan tindak tanduk PAS hari ini.

Bagaimana nasib penyangak tabung memali seandai hudud dilaksanakan..??

Renung dan tunung, apa pun hukum yg PAS laksanakan penyangak2 dalam PAS tetap masih kebal dengan hukum Allah swt......

1.PAS selama ini bercakap tentang memperjuangkan Negara Islam tetapi pada 25 Jun 2008 semasa sessi perbahasan menjunjung kasih di atas titah Paduk Seri Sultan Perak, ADUN Pasir Panjang telah membuat kenyataan seperti berikut:

“Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS hendak melaksanakan Negara Islam. Saya minta pandangan dan jawapan di manakah transkrip PAS dalam memorandum ke dalam perlembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksanakan Negara Islam”

Tidakkah ini menggadaikan prinsip ???

2. Begitu juga tentang soal hudud. Sebelum ini PAS membuat pelbagai tuduhan kepada pimpinan UMNO mengenai hudud. Namun kenapa kini wujudnya perubahan sikap pemimpin PAS sendiri mengenai pelaksanaan hudud apabila hendak mewajarkan kerjasama dengan DAP.

Pada 7 Mac 200, Timbalan Presiden PAS ketika itu, Haji Hadi pernah dilaporkan berkata:

" Hudud adalah satu aspek daripada 0.001% daripada hukum Islam". Ini bermakna apabila memerintah sendiri hudud yang dibesarkan selama ini diperkecilkan sehingga 1/10,000.

Terbaru,Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah ketika membuat kenyataan mengenai pelaksanaan hudud pada 2 September 2010 dengan jelas menyatakan:

“Tidak semestinya kita akan laksanakan, kita melihat kepada persediaan dan persetujuan masyarakat. Kita ada persetujuan untuk peringkat ini kita tidak bincangkan soal hudud. Misi kita yang utama ialah untuk menjatuhkan Barisan Nasional pada pilihan raya”

Betapa dajainya politik PAS hari ini....!! 

Seandainya Komunis dianggap wira oleh pemimpin politik dajai hari ini,tidak hairanlah penyangak dan penyamun tabung mangsa dan balu memali dianggap arkitek dalam poltik PAS....

Manakala sikapiaq harbi dianggap sekutu yang paling mulia disisi politik mereka yang penuh putaq belit... 
Alaihai politik MAHA PUKIMAK abad ini....

 

Komentar :

ada 0 comments ke “BILA DAJAL BICARA TENTANG HUKUM..........”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.