Wednesday, June 15, 2011

SEKILOGRAM BATU.....DIBUMI MEMALI. kah..kah..kah..kahh


Bukan saja Isu liwat atau zina memerlukan empat orang saksi..terkini isu salah guna kuasa dan menyangak harta anak2 yatim di Memali juga memerlukan empat orang saksi,sepertimana Isu liwat Al-juburi yang dituntut oleh pemimpin PAS .

Kah..kah..kahh..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kahhhhhhhhhhhhhhh.

Yang terbaru isu “liwat Kuasa” oleh Pengurusi BINA Kuari atau “BINAK”.

Kah..kah..kah.
kah..kah..kah.
kah..kah..kah..

Politik hari ini tidak ada lagi yang mustahil.Samada yang meliwat atau “ D’ Liwat” itu semua pekara biasa dalam politik PAS/DAP.

Cuma yang luar biasanya “BINA Kuari “ dilaporkan menjalankan kerja bertaraf Syarikat kelas F,iaitu merata sekilo Gram batu di laman rumah Pengurusi mereka yang KEBAL di Kg Memali !!

kah..kah..kah..


Betapa hebat serta megah dan perkasanya bangunan BINA KUARI atau BINAK Syarikat Pembinaan GIAN Hak Milik Kerajaan Negeri Kedah Darul Belanda.


BINAK Kuari tidak asing lagi dalam Industri pembinaan dan kuari di Kedah Darul Belanda yang di Pengurusikan oleh YB Profesor Yusof Husin yang ditaja gelarannya oleh MB baran Azizan Razak.

Hari ini zaman dan iklim politik PAS sudah berubah cita rasa, depan belakang sama saja pada PAS.

Yang haram sudah menjadi halal,dan yang halal bertambah nilai sutnya .

Yang berserban pula kian hilang nilai gravitinya .

Berganti zaman Pemerintahan Kerajaan PAS Darul Belanda dibawah naungan Azizan Razak MB Baran macam2 boleh belaku dan terjadi.Peminpin PAS bercinta dengan Bini Orang,EXCO nya bercinta dengan suami orang sewaktu suami terlentang dikamar menati maut dan macam2 kisah yang PELIK2 kita dapat dengar..itu belum lagi cerita kes isteri menerima 10 hari MC akibat kecederaan di Boxing suami yang tersayang.

kah..kah..kah,,

Hari ini Kedah Daru Belanda sudah menuju Darul Karaoke dan Darul sepak tendang Bini.

Jika BINAK Kuari sebelum ini menjalankan kerja yang berskala besar tetapi hari ini BINAK mampu menjalankan kerja2 bertaraf Syarikat Klas F saja, untuk kerja-kerja meratakan batu-batan dilaman rumah kediaman orang persaorangan yang kebal tidak lut ditembusi peluru tembaga senjata api,seperti yang diceritakan oleh "Sang Kebal" pada satu ketika dulu untuk menipu umat melayu setaraf kayu hari ini.



Gambar diatas adalah Standart sebenar skala besar kerja-kerja yang biasa di hasil dan lakukan oleh BINA Kuari sebagai Syarikat Pembinaan Gian Kerajaan Negeri sebelum Kedah Darul Aman jatuh ke tangan Kerajaan Kedah Darul Belanda MB baran.

Gambar dibawah adalah el-Syeikh Pengurusi BINAK Kedah Darul Belanda YB Profesor Yusof Husin lempoyang,sekilo batu untuk menampung becak/lecah dilaman rumanya,seperti maklumat yg GMC terima dari penyokong tegaq PAS di kg Memali sewaktu GMC bersama2 mereka ber Muktamar / pemilihan pemimpin PAS yang penuh dengan putaq belit baru2 ini, hingga tertabalnya Mat sabu dimana kemenangannya sudah diketahui lebih awal dari waktu yg sepatutnya.

Inilah bersihnya pemilihan yang belaku dalam Politik Parti putaq belit bernama PAS& DAP;


Hari ini dalam sejarah….bersamaan 15 januari 2011 hari sabtu "BINAK" atau BINA Kuari Syarikat Gergasi Kerajaan Negeri Kedah Darul Belanda disaksikan sendiri oleh penyokong2 PAS serta rakyat di Bumi Memali bahawa mereka ["BINAK" Kuari] menjalankan kerja-kerja merata sekilo batu dihalaman rumah Senator Yusof Husin Selaku Pengurusi BINAK merangkap Setiausaha Badan Perhubungan PAS Kedah Darul Belanda MB baran.

Kerja2 BINAK yg dilakukan Setaraf kerja2 Syarikat Klas F .

Soalannya logik KAH kerja2 tersebut yang mampu dilakukan oleh dua tiga ekor pekerja Banggla yang tak berpermid, tetapi sebaliknya dipertangung jawabkan pada Syarikat GIAN Kerajaan Kedah Darul Belanda “BINAK Kuari “ hingga mencemar duli turun padang memperhambakan status pada manusia yang bergelar Senator kaki Lobi?.

Inilah persoalan sulung rakyat dan penduduk setempat diMemali hari ini,khususnya penyokong2 PAS sendiri?

Mengapa BINAK sanggup turun padang semata2 untuk menjalankan kerja2 meratakan sekilo batu dilaman rumah individu terpilih lagi kebal.... kononnya?

Mungkin itulah kuantiti batu yang dimaksudkan oleh penduduk setempat yang diperlukan oleh Pengurusi BINAK untuk menampung becak atau lecah dihalaman rumahnya seperti yang disaksikan sendiri oleh penduduk Memali,hingga melibatkan Jentera serta kakitangan BINA Kuari turun padang untuk meratakan SEKILO batu kasaran dilaman rumah Pengurusi mereka.

Persoalannya yang ke2 berbaloikah dengan KOS yang terlibat berbanding kerja meratakan sekilo batu di laman rumah Pengurusi BINAK?

Sedangkan kerja2 tersebut lebih berbaloi mengunakan khidmat 2 tiga ekor bangla yang tak berpermid sekitar pekan Baling yang kosnya sekitar 3 atau empat ikat harga rokok "BIDI" Bangla bukan Bidi India yang lebih berkualiti dan berjenama.

Mengikut cerita penduduk setempat yang menyaksikan kerja2 ala Abu Nawas PAS tersebut,kerja merata batu2 tersebut dilakukan secara pantas dan tergesa-gesa.. mengapa?.

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..
kah..kah..kah.

Hebatnya Senator PAS tajaan Azizan Razak MB Kedah Darul Belanda.Hingga mampu membuat "BINAK" turun padang meratakan sekilo batu laman rumahnya.

Kah..kah..kah..

Sial !! Sial !! sial !!




Mungkin inilah gambaran penulis jenis Jentera seperti yang dimaksudkan oleh saksi hak milik "BINAK" yang dikirim dengan angaran kos ribuan Ringgir ke Memali untuk kerja-kerja remeh temeh meratakan sekilo batu dilaman rumah Yusof Husin yang becak seperti yang dimaksudkan oleh saksi yang melihat kerja2 tersebut dilakukan oleh kaki tangan serta perkerja BINA Kuari sendiri yang melibatkan jentera2 milik Syarikat BINAK Kuari.



Mungkin inilah juga Gambaran jentera yg digunakan dan kuanti longgokan batu yang hendak diratakan mengikut gambaran Penulis untuk melengkapkan berita yang dilaporkan oleh penduduk Memali yang dilakukan oleh BINAK Kuari dilaman rumah Yusof Husin seperti yang dilaporkan oleh penyokong tegaq PAS di Memali untuk rujukkan dan renungan kita bersama iaitu benarkah mereka pemimpin2 PAS bertaraf ulama ulaq ini telus dalam melaksana amanah Rakyat dan mentadbir harta rakyat Kedah?

Semua gambar-gambar diatas sekadar untuk melengkap gambaran dan jalan cerita tentang Isu sebenar salahguna kuasa yang dilapor telah dilakukan oleh salah seorang Senator PAS dilokasi laman rumahnya yang konon2nya...ia pemimpin PAS yang MAHA Kebal tidak lut dek peluru tembaga senjata api maupun aduan salah lakunya pada pihak berkuasa,temasuk aduan penyonglapan duit tabung Memali yang sudah lenyap dan khuyup tanpa sebarang tindakan undang2 sampai laaa nei.

Hakikat sebenar kekebalannya ini semuanya auta semata dan pembohong yang direka cipta untuk meraih simpati dan untuk membuktikan kebenaran dalam politik putaq belit PAS selama ini.

Hari ini misteri Memali sudah terbongkar dan terbongkang dengan pembohongan yang MAHA HDAHSYAT;oleh pemimpin2 PAS terhadap tabung dan mangsa yang di DAJAL kan kehidupan mereka seperti yang didedahkan sendiri oleh mangsa serta balu seperti yang terdapat dalam buku Air Mata Mat Sabu di Memali.

Hari ini Memali Perlu pembelaan yang sebenar bukan sekadar retorik disebalik AMANAT DAJAL Hadi dan Agenda Negara Kebajikan yang dibawa oleh iblis2 Politik Dajal berwajah manusia maksum.

waallahualam.

Komentar :

ada 1
AloQStaQ said...
pada hari 

Pendedahan yang BEST ! kalau sekilo batu nak kena panggey BINAK, macamana pulak kalau nak pasang tat mini depan rumah ? ntah2 dengan CEO-CEO anak syarikat BDB semua habih kena turun angkut minyak tat ! kah kah kah ! ... Good job brader PasBuih ku !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.