Tuesday, June 28, 2011

PAS BERFATWA LAGI.......kah..kah..kahhhhhh


["Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram"]

Pada tahun 1979 Tok Guru PAS di Pondok Pasir Tumboh, Kelantan, Haji Mustafa Abu pula ber fatwa:

1. “Orang-orang UMNO dalam Barisan Nasional (BN) hukumnya murtad” dan

2.“Orang UMNO dalam Barisan Nasional tidak sah dijadikan imam sembahyang”. Juga

3.‘‘Sembelihan orang UMNO Barisan Nasional tidak boleh dimakan”;

4. “Tidak sah akad nikah sekiranya jurunikah itu orang Barisan Nasional” dan

5.“Kalau tidak bersefahaman antara suami isteri jika salah seorang Pas yang satu Barisan Nasional nescaya hukumnya tertalaklah antara suami isteri dan jika bersetubuh juga hukumnya zina, kalau dapat anak hukumnya anak zina.”



Hari ini orang2/pemimpin PAS sendiri berkongsi kuasa dengan orang-orang kafir [DAP] memerintah negari, menjadi kafir atau haram kah mereka hari ini?...

Penyokong ATAU pemimpin PAS tolong huraikan secara jelas bagaimana status islam kamu hari ini?

Masih Islam lagi kah kamu sekelian atau sudah layak bersembahyang bersama Ambiga atau Lim Kit Siang di kuil dan to’ kong?

Hari ini sedarkah bahwa PAS telah mengkafirkan diri mereka berdasarkan fatwa dajal pemimpin mereka sendiri…jadi hari ini layakkah mereka menabik dada untuk memartabatkan Islam bersama DAP? kemana agaknya Hukum ini nak disepak ..kelongkang DAP atau kekandang babi…. “"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram"

Kononnya 53 tahun umno dalam kerajaan bn gagal mempertahankan islam, malah imej islam semakin buruk pada pandangan orang bukan islam….tapi sedarkah pemimpin PAS isu penipuan dan penyelewengan di Memali selama 25 tahun lampau dan hari ini sudah mula terbongkar..? Yang puak2 PAS pergi menindas orang Melayu khususnya penyokong PAS sendiri di Memali apa hal? Menyangak segala wang tabung bantuan untuk mangsa yang 100% penyokong PAS sendiri , apa hal? Itu bukan hancur Melayu? Bila wang bantuan untuk balu dan anak yatim mangsa Amanat Dajal PAS diputaq belitkan oleh pemimpin PAS sendiri?

Bukan kah mangsa Memali itu Sama2 melayu dan penyokong sendiri pulak tu..pun PAS khianat dan dengki,bagaimana nak menyatukan ummah?

Jangan pandang 53 tahun UMNO dalam BN…tapi renung dan tenung 25 tahun PAS tanpa kapiaq harbi ,sewaktu itu PAS dalam selimut ulama- Ulama …pun PAS gagal mempertahankan prinsip2 keadilan sesame Islam dan sesame penyokong2 PAS..??

Kalau lah PAS 53 tahun bersama ulama politik dajal berpaksikan Amanat Dajal dan Hukum dari dewan ulama mereka seperti UMNO/BN hari ini… entah berapa ramai pula orang melayu yg menjadi mangsa penipuan pemimpin PAS…??? bayangkan……..!!!!apa yang sedang belaku di Memali hari ini….

Tetapi hari ini 25 tahun berlalu…PAS masih mampu mempertahankan perkara2 BUSUK dan kekotoran dlm politik mereka ( rasuah,penipuan,zalim,maksiat,kemungkaran dsb semata-mata berselindung disebalik serban dan jubah!!

Inilah kejayaan PAS 25 tahun melindungi bangkai yang berada dibawah jubah dan serban pemimpin mereka …kini bangkai busuk serta kekotoran dalam politik mereka sudah mula meleleh keluar bersama nanah dan darah penipuan yang begitu jijik dan keji..!!


Mengapa penipuan PAS selama 25 tahun ini tidak dijadikan nibah mengukur kegagalan PAS melampaui UMNO dalam BN….??

Itu baru isu di Memali..belum lagi isu KOHILAL…HARAKAH…dsbnya berapa banyak pula kemungkaran, rasuah,penipuan yang belaku…?

Semua kemungkaran tersebut berjaya dibendung dan diselindung disebalik jang-goat dan serban pemimpin mereka…

Dan akhir sekali GMC belum lagi masuk kan isu yang kononnya isteri bertaraf EXCO bercinta dengan suami orang juga pemimpin PAS sendiri..….yang dikhabar kan oleh juak2 mereka pada GMC....Oopp..tunggu dulu…kita gelak dulu...

kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..
kah..kah..kah..kah..kah..kahhHHHHH

………….bersambung…..

Komentar :

ada 1
Wanredone said...
pada hari 

BABI KALAU DISEMBELIH ORANG PAS, SEPERTI NIK AJIS ATAU HADI AWANG ADALAH HALAL, YA HALAL.......

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.