Thursday, June 9, 2011

MEMALI LUBUK PUTAQ BELIT IBLIS BERTOPENG MANUSIA.

HEBAT RETORIK MEREKA UNTUK MERAIH SIMPATI BANGSA !!

Kah..kah..kah..

Tapi pernah kah kita bertanya pada mangsa dan balu-balu mangsa yang masih ada?

Berapa kupang dan kepiang yang mereka serta anak yatim terima dari Jin dan Iblis yang menyimpan harta mnereka?

Siapa yang menelan selebihnya...??

kah..kah..kah..

Tentulah iblis dan syaitan yang mengurus khazanah mereka!!

Itu harta anak Yatim !!

Mereka peduli apa!!

Hukum dan Fatwa ciptaan Politik Haram Jadah mereka.

Hari ini Haram...entah besok dan lusa daging babi pun Halal buat mereka..

Kah..kah..kahhh..

Kah..kah..kahh

Kah..kah..kahhh

Sial !! Sial !! Sial !!

Inilah puplisiti murahan Politik DAJAL untuk menipu umat Islam.Adakah dari peristiwa Memali ini hidup para balu serta anak2 Yatim terbela?

Pernahkah ulama2 PAS mengambil berat tentang kebajikan hidup mereka khususnya balu2 serta anak yatim yang kehilangan ayah,terutama anak2 Ust Ibrahim Libya sendiri?

Apa hadiah serta anugerah pemimpin PAS pada Isteri Allahyarham Ust Ibrahim Libya?

Balu murahan..!!

Ya Balu murahan....

Inilah kebajikan yang diterima oleh Isteri pada Syuhada Memali.

Kah..kah..kah..kah..

Betapa biadap dan kurang hajarnya puak2 haram jadah ini.

Mengapa PAS mengelarkan Balu murahan...hannya Politik Dajal ini saja yang mengetahuinya..

Kah..kah..kahh

Betapa Sialnya mereka yang begelar pejuang Islam ala DAP>



Kemana wang tabung mereka khususnya wang Balu dan anak Yatim serta Mangsa Memali semuanya kedalam kocek pejuang2 Islam ala DAP.


DISINILAH MENYIMPAN SERIPU TIPU MUSLIHAT SYATAN2 YANG BERTOPENGKAN ISLAM UNTUK MENIPU UMAT YANG MASIH PECAYA PADA SERBAN DAN KETAYAP LUSUH YANG MENJADI PAKAIAN RESMI MEREKA.


Cukup damai,hari ini Memali terpisah jauh dengan masyarakat luar agar segala duka mereka tersorok dibawah serban dan ketayap pejuang ala DAP.


Buku Air Mata Memali membongkar seribu satu macam muslihat Iblis yang bertopengkan serban dan jubah.

Mereka adalah diantara mangsa-mangsa yang diputaq belit oleh syaitan2 yang berwajah manusia.Wang dari tabung mereka disonglap semahunya oleh mujahidin-mujahidin yang sudah tidak kenal lagi kapiaq harbi dan bangsa seagama sendiri.

Mereka bijak menyalak bagai anjing2 kurap bila melihat kemungkaran orang lain.Tetapi bisu dan buta mata dan hati mereka bila kemungkaran dan kedajalan itu dilakukan oleh pemimpin sendiri.Anjing2 ini bagai disoggok dengan tulang dan bangkai agar tidak menyalak...


Anjing-anjing yang bisu ini ditabal dengan berbagai pangkat dan darjat.Dan anjing-anjing ini dijadikan model sebagai pejuang sejati mereka.


Mereka bijak membicara hukum dan fatwa.Tetapi segala hukum dan fatwa untuk lembu-lembu yang tidak mampu bersuara,sekadar bijak terlentang dan tebaring diatas jalan raya setelah diarah oleh gembala yang bertuankan DAP.

Wang Ringgit menjadi buruan mereka.Hukum hanya untuk menipu mangsa agar mereka dijunjung sebagai Ketua segala Iblis yang ada.

Mereka terus berfatwa untuk menghalal cara,walaupun yang sah diharam oleh Allah swt.Pada mereka Syurga dan Neraka hak Mak Bapak Politik Dajal mereka.Mereka mampu menghukum sesiapa saja yang tidak sanggup mengampu mereka.

Akhirnya yang terkorban dilupai begitu saja.Lantaran kapiaq harbi(DAP) disanjung lebih mulia dari balu2 yang merempat membela mereka.

Inilah politik MAHA DAJAL ciptaan mereka untuk bangsa yang gila kuasa ilmunya tidak seberapa tapi nafsunya mengatasi syaitan gila.

Kah..kah..kah..kah...
kah..kah...kahh..
kah..kah..kahhh

Hari Ini kapiaq Harbi menjadi khalipah Politik Dajal mereka dengan agenda Negara Kebajikan pula ala Negara pengemis gila !!

Kah..kah..kah..

Kah..kah..kahh

kah..kah..kahhh

Apakah tidak terdapat unsur2 kapiaq dan “paria” dalam Politik PAS hari ini setelah menolak Negara Islam dan beralih kepada Negara Pengemis (kebajikan) bersama kapiaq Harbi (DAP) hari ini?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kahh

Sial ! Sial ! Sial !

Hari terbukti PAS bukan saja ada ciri2 kapiaq malah ciri2 Politik PARIA yang sanggup tunduk pada tuntutan DAP.
GMC,10 Jun 2011

"Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri kafir" - Ceramah Nik Aziz Nik Mat di Padang Tembak, Pengkalan Chepa, 3 Julai 1999.

4. "Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." - Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.
“Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, PAS juga sanggup bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999.

Hari ini Memali tidak lebih dari medan kepentingan Politik Dajal PAS bersama DAP yang memperjuangkan Negara Kebajikan ala pengemis yang menadah uncang dan karung serta kotak-kotak kosong untuk meraih simpati rakyat yang bahlol serta taksup dengan kedajalan Politik PAS hari ini.

Hari ini bagaimana status mereka yang syahid di Memali? Setelah pencipta Amanat Maha Dajal mengistiharkan DAP bukan lagi orang-orang Kapiaq lebih kapiaq dari MCA dan MIC lagi..??

Adakah Pencipta Amanat Maha Dajal hari ini sudah menolak hukum ini.. "Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.
Kah..kah..kahhhh…

Betapa Sialnya umat melayu betaraf kayu memiliki pemimpin yang sanggup menolak hukum dari Dewan Ulama sendiri dan seterusnya menjunjung Hukum dan amanat DAP hari ini iaitu..

“ Andainya PAS terlalu kemaruk untuk ke Putra Jaya sokonglah perjuangan kami” ia itu dengan menolak segala retorik Islam ala Politik PAS selama ini.

Kah..kah..kahh..
Kah..kah..kahh
Kah..kah..kah..kahhhh

Hari ini tidak ada yang haram lagi pada PAS walaupun babi..asalkan ia dapat memberi keuntungan pada Politik mereka.

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kahh

PAS semakin hari semakin “PARIA”

HARI INI MEREKA MENJAJA NEGARA KEBAJIKAN PULA......SETELAH MEMALI SUDAH MENJADI LUBUK PUAKA POLITIK HARAM JADAH MEREKA.

Komentar :

ada 4 comments ke “MEMALI LUBUK PUTAQ BELIT IBLIS BERTOPENG MANUSIA.”
Anonymous said...
pada hari 

Sepatutnya Hadi & N. Ajis dibawa ke muka pengadilan atas jenayah hasutan yang mereka lakukan sehingga terjadinya Peristiwa Memali.

Mohd said...
pada hari 

Pemimpin2 yg memerintah sekarang adalah lemah dan tidak berani utk mengambil tindakan thdp pengkhianat2 negara.
Melayu mudah lupa ............

Anonymous said...
pada hari 

Pada waris Memali masa untuk menyaman Haji Hadi dan Mat Sabu. Satu keluar fawta sesat yang satu lagi kebas tabung dana memali....Kamu awalah balu murahan orang PAS....sanggup ke kamu ditipu 30 tahun lamanya dan generasi akan datang akan menanggung malu yang maha dasyat...ayuh saman ke Mahkamah....

Anonymous said...
pada hari 

Puak2 Haram jadah ini bkn tidak berani tapi sanggup melindung kedajalan pemimpin mereka.Maklumlah puak2 haram jadah ini konon bakal ahli2 syurga politik haram jadah mereka.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.