Monday, June 13, 2011

MAT SABU PUN NAK BERUBAH !!! kah..kah..kahh.


Biasanya melentur buluh sejak dari rebung.Apa yang belaku pada Mat Sabu Timbalan Presiden PAS yang baru ini,dimana proses pemilihannya dikhabarkan tidak se "bersih" perhimpunan yang akan dianjurkan di Kedah pada hari ini di Kompleks Pas Kedah, Kota Sarang Semut,cukup mengelikan hati penyokong2 PAS yang menentangnya dengan alasan Mat Sabu akan menyuburkan pengaruh fahaman syiah.

Kah..kah..kah..

Ini bukan cerita rekaan GMC tetapi ini cerita betoi2 datangnya dari puak2 PAS Kedah sendiri.

Kah..kah..kah..

Fitnah atau tidak hanya puak2 bangkai dalam PAS saja yang tau.

Kah..kah..kah..

Mampukah Mat Sabu nak berubah??

Kah..kah..kah..

Hyena yang biasa makan bangkai...mampu ke bertukar untuk makan KFC?

Kah..kah..kahh

Jika Spesis lidah becabang...mampukah berubah menjadi lidah manusia yang jujur??

Kah..kah..kah..


Azizan Razak tentu hilang bisa sikit bila Mat sabu come back..!!

Kah..kah..kahh

Azizan Razak tentu ada regu yang sepadan dengan barannya hari ini di Kedah !

Kah..kah..kah..

Mat Sabu akan bawa semua Bokti2 rasuah,salahguna kuasa,kroni,dan macam2 lagi untuk Azizan yang dok bedalih dan berhelah selama ini.

Kerana Mat Sabu hari ini bukan Mat Sabu sebelum ini yang dihalang dan di tentang oleh kroni2 Azizan yang bijak mengampu dan mengampu telor Azizan.

kah..kah..kah..

Dengar khabar yang mengerunkan Mat sabu akan berdepan dengan arkitek PAS Kedah yang kononnya kebal dan tak lut dek sebarang senjata ampu dan bodek untuk menjatuhkannya.

Kah..kah..kahh..

Apa pun penyokong2 PAS khususnya yang memberi Undi Pada MAT Sabu sewaktu pemilihan baru2 ini akan melihat sejauhmana Mat Sabu mampu mengubah dan mengambil tindakkan pada bansat2 yang menjadi kroni Azizan Razak MB ala Mafia PAS Kedah ini.


kah..kah..kahh.

Mat Sabu kena bongkar sama pinjaman baru PAS Kedah untuk Projek balak di Papua New Guinea yang rugi 4 juta dulu disambung kemali.Kononnya PAS Kedah pinjam dari Syarikat Yahudi di London berjuta2 untuk projek gila babi nei.

Cerita yang agak Hot di Muktamar PAS baru2 ini yang GMC dengar, rombongan yang ingin menyambung semula kontrak Balak tu balik setelah gagal menandatangani perjanjian tibai lagi duit sebanyak 100 ribu lebih betoi ke...bang Mat??

Kah..kah..kahh

Kata UMNO yang guna khidmat jahudi.....

Tetiba dalam diam PAS Kedah tibai pinjaman berjuta2 dari puak2 Yahudi dari London untuk sambung projek balak di Papua New Guinea.

Kah..kah..kahhh

Mungkinkah semua cerita nei Fitnah.Masakan orang PAS sendiri yang datang ke Muktamar PAS sanggup memfitnah dan mencerita semua yang jijik PAS Kedah nei pada GMC??

kah..kah..kah..kahh..

MAT SABU kena chek juga betoi ke repot Yusuf Husin juga telah dibuat dan telah dihantar ke SPRM atas tuduhan salah guna kuasa sebagai Pengurusi "BINAK"??

Kah..kah..kahh..

Itu belum masuk syarikat Kroni yang tidak berkemampuan turut mengendali Projek KUIN di kola Ketil, Hari ini IJM sudah menguasai 100% projek kerajaan Negeri..??

Kah..kah..kahhh..


Mat Sabu perlu bersih banyak kes di Kedah.Dari pemimpin PAS sampailah ke Syarikat Kroni yang SIAL!!!

Kah..kah...kahh.

Itu belum lagi kes2 Penderaan,kes bercinta bersama Exco...

Kah..kah..kah..

Yang paling dahsyat kes tibai tabung balu.Dan Akhirnya balu ditabal sebagai Syuhada murahan oleh ulama Politik Dajai Kedah...

Kah..kah..kahhh

Oppp.....tolong chek sama sapa yang tar rumah Ostat Azizan di Bangi tu...ini pun GMC dengar sewaktu di muktamar PAS baru nei.

Kata puak2 PAS, Kedah akan hancur !!! dibawah naungan Azizan Razak and The Gang kalau PAS tidak tendang2 Puak2 Ostat Azizan cepat2 dan Ganti dengan puak2 Syiah pengaruh Mat Sabu.

Ini berita gembira buat UMNO yang masih bergantung dan bergayut macam berok dengan isu Al-Juburi dan Isu D'Juburi di Padang Serai.

kah..kah..kahh...

Komentar :

ada 4 comments ke “MAT SABU PUN NAK BERUBAH !!! kah..kah..kahh.”
Nayan said...
pada hari 

GMC, selamat kembali. Hang pi bertapa dimana. hahah

Anonymous said...
pada hari 

Salam Sdr Nayan !!

GMC Ikut puak2 PAS berkempin untuk menipu org melayu betaraf kayu.

Baru2 ni berkampung dalam muktamar PAS juai ketayap ala syiah untuk puak2 PAS.Bila ada untung sikit bayar duit Berok {Siamang} Bend,menulis kembali.Ingat nak berenti menulis dah tapi bila dengar puak2 Haram Jadah nei nak ujud Negara kebajikan tak jadi berenti menulis.Kalau nak harap kebajikan yang PAS bagi alamat dia sampai mampuih la kena tadah tempurung nak isi perut.Sedangkan mentekedarah depa pun kita yang kena bagi.Puak2 haram jadah ini lebih penyamun dari UMNO.

Pendek kata DUIT dan BUXXT tak boleh pecaya dgn puak2 nei Bini org pun puak2 nei kebas.

Kah..kah..kahh..

Terima Kasih Nayan!! Selamat mengikuti kisah2 DAJAI dalam puak2 PAS yang GMC akan ketengahkan.

Salam!

Anonymous said...
pada hari 

kah!.. kah!...kahhhh. Ular menyusur akar tak akan hilang bisanya.awat depa kurung hang dalam peti kacakah?,buat pertunjukan? atau hang pi honjeymoon?.jumpa lagi.

Anonymous said...
pada hari 

Salam. Anon.12.54.

Menyusur dalam PAS untuk melihat sendiri kedajalan pemimpin PAS yang bertaraf ulama DAJAL menipu bangsa Melayu setaraf kayu.

Hari ini ulama2 POLITIK DAJAL sudah sepakat untuk menjadikan perjuangan mereka satu perjuangan bersepadu dengan kapiaq HARBI?

Persoalannya Bagaimana dengan SYAHID2 Memali.Masih Syahid kah mereka atau seluruh ulama POlitik Dajal terpaksa mengali kembali kubur mereka yang syahid serta menyempurnakan kembali jenazah mereka seperti biasa.Setalah ulama2 POltik Dajal serta pencipta AMANAT HARAM jadah berpelok dengan DAP??

Kah..kah..kahh..

Lihat betapa haram jadahnya puak2 pukimak ini menipu bangsa dan umat melayu hari ini.

Sudah lah wang tabung mangsAa disonglap!! dan ditelan untuk menyara politik dan perut anak pinak mereka.

Hari ini puak2 haram jadah ini mengkianat Amanat Haram Jadah Sendiri.

Kah..kah..kah...

Betapa PUKIMAK nya ulama2 POLITIK DAJAL PAS hari.Mempersenda Amanat Ulama Sendiri.

Hari ini Memali menjadi Tabung untuk mengemis undi.

Cukup haram jadahnya puak2 nei hari ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.