Wednesday, June 15, 2011

GARAM DI LAUT... BATU di RUMAH YUSOF HUSIN..PUN MAMPU BINAK MENCARINYA. KAH..KAH..KAH..


Sebuah loader[Lori Pengankut Jentera berat] dengan muatan sebuah backhoe/case dan sebuah steamroll berchop “BINAK” berserta sebuah Jeep serta sebuah Track Pick-up juga hak milik “BINAK” Kuari berdasarkan pada Cop/tulisan yang tertera pada badan kenderaan tersebut,fahamlah penduduk setempat apa yang mereka saksikan adalah kenderaan serta alatan jentera Hak Milik Syarikat BINA Kuari untuk menjalankan kerja2 membuat atau membaiki jalan.

BINAK Sebuah syarikat yang lazimnya membuat kerja2 jalan berturap,bangunan serta projek2 Mega hak milik kerajaan Negeri Kedah Darul Belanda .Hari ini pelik ...BINAK menjalankan kerja2 bertaraf kontraktor Klas F,iaitu meratakan batu di laman Rumah Pengurusi bertaraf Senator pelobi…

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..

BINAK atau BENAK?

Kah..kah..kahhHHHHHHHHHHHHHHHHH

Sangkaan penduduk Memali batu-batu yang dilonggokan ditepi markas PAS Kg Memali adalah hasil usaha kerajaan negeri dibawah kepimpinan Azizan Razak MB Kedah Belanda yang panas baran , mungkin akan menjalankan kerja-kerja baik pulih jalan mini tar yang sedia ada atau pun yang sudah uzur ,berlubang atau setidak2nya untuk seliaan semua/baik pulih jalan atau membina jalan mini tar baru dikawasan mereka.

Dihati kecil penyokong PAS terasa tidak sia-sia selama ini mereka memberi undi kepada PAS dan tidak sia2lah keluarga mereka yang menjadi korban Memali.

Hari ini sudah terbukti segala mimpi kaum keluarga mereka untuk melihat hasil usaha serta janji2 kerajaan PAS dibawah slogan “Kedah Sejahtera” oleh MB Kedah Belanda benar2 telah di kota bukan telah di auta!!.


Lebih2 lagi sangkaan baik penduduk setempat batu-batu yang dilonggok ditepi markas PAS tersebut juga hasil usaha dari “Setia Usaha Perhubungan PAS Kedah” selaku orang kuat BINA Kuari iaitu [Pengurusi Bina Kuari] tidak hairan lah jika usaha baik pulih jalan mini tar tersebut dilakukan oleh seorang pemimpin yang baru ditabal sebagai Senator juga merangkap Pengurusi BINAK kuari dan kononnya merupakan orang kuat Memali atau orang kanan pada allahyarham Ustaz Ibrahim Libya,yang kononnya kebal tidak lut dengan sebarang peluru tembaga senjata api.

Seperti yang pernah digembar gemburkan pada orang ramai dan penyokong2 yang bahlol dalam ceramah2nya satu ketika dulu melalui Peristiwa Memali.

Hasil wayang cinanya selama inilah maka namanya menjadi lebih terkenal malah lebih hebat dari Mat sabu seterusnya dianggap “wira” oleh penyokong2 bertaraf kayu mampuih lebih2 lagi MB Kedah Belanda.

Cerita auta Senator PAS ini terdapat dalam buku “ MOHD SABU…AIR MATA DI BUMI MEMALI” yang penjualannya diharamkan oleh pemimpin PAS kononnya ia Cuma fitnah dari pihak2 tertentu.

Hakikatnya buku ini dihalang penjualannya agar pekong dan cabok yang sudah menanah dan berulat hanya menanti masa untuk termuntah keluar pada rakyat yang telah ditertipu dengan putaq belit ulama Politik Dajal PAS selama ini .

Siapa puak2 tertentu itu?

Mereka tidak lain dan bukan adalah dikalangan mangsa2 Memali sendiri yang disingkirkan oleh pemimpin PAS termasuk anak2 Allahyarham Ustaz Ibrahim Libya dan Isterinya yang di tabal oleh pemimpin PAS sebagai Syhada Murahan.[Ruj: Pengakuan Isteri Allahyarham Ustaz Ibrahim]

Berbalik pada kisah Yusof Husin Senator PAS yang kebal bukan setakat peluru tembaga dari senjata api {rujuk kisahnya dalam buku Air Mata Memali} tetapi kekebalannya termasuk segala laporan polis yang dibuat terhadapnya juga tidak lut untuk mengheretnya kemuka pengadilan .

Waima yang membuat lapuran polis terhadap yusof Husin itu mempunyai cukup bukti2,saksi serta nas2 yang kukuh sekukuh tiang2 konkret bangunan KUIN di kuala Ketil yang menanti masa untuk tumbang dan ranap.

Kekebalan Senator PAS yang bernama Yusof Husin ini bukan setakat itu saja kata penyokong2 PAS, malah tidak lut untuk pemimpin PAS sendiri mengambil tindakkan terhadapnya,sebaliknya Profesor Yusof Husin yang banyak kes penyelewengan itu ditabal oleh MB PAS Kedah Belanda yang baran ala mafia itu sebagai Arkitek PAS Kedah.

Pelik cukup pelik!! Penyangak dilantik menjadi Hakim oleh pemimpin PAS seperti cerita yang terdapat dalam buku Air mata Mat sabu.

Begitulah kisah kebalnya Yusof Husin atau lebih dikenali sebagai Senator Profesor dikalangan penyokong2 PAS pekak di Kedah hari ini.

Sangkaan mereka tidak sia-sia Yusof Husin yang dilantik sepenggal lagi sebagai Senator oleh Azizan Razak MB Kedah Belanda ala mafia.

Hari ini Pengurusi BINA Kuari, hadzir bersama longgok2kan batu dan Jentera 2 hak milik Syarikat BINA Kuari untuk berbakti kepada penduduk serta penyokong tegar mereka dibumi yang banyak berjasa menjulang nama2 pemimpin mereka hingga ada yang mendapat gelaran .Dato’Sri,Dato dan Senator yang dulunya hanya budak hingusan kampong bertaraf tukang kebun berserban ala hulubalang Melaka Zaman Hang Tuah atau Awang lekiau.

Dan sudah sepatutnya lah hari ini rakyat di Bumi Memali menerima pembanggunan atau imbuhan pembanggunan dari Kerajaan Pemimpin PAS yang bertaraf Senator Yusop Husin atau “Pak Chop” setelah bumi Memali bermandi darah kaum keluarga mereka sendiri demi memperjuang PAS yang taksub pada “AMANAT ” Ciptaan Ulama Politik DAJAL yang hari ini sanggup berpelok dan berdakap dengan kapiaq harbi [DAP].

Allahuakbar !! betapa Sialnya puak2 ini.

Rupa2nya sangkaan mereka selama ini meleset dan jauh terpesong ,sejauh terpesongnya perjuangan PAS bersama Kapiaq Harbi [DAP] yang tidak pernah terlintas dihati kecil mereka selama ini PAS sanggup mengkianati “AMANAT DAJAL” yang menjadi tangkal dan azimat perjuangan mereka selama ini,begitu juga dengan sikap putaq belit YB Profesor yang menyonglap wang tabung mereka [Ruj Buku Air Mata Di Bumi Memali] yang kononnya banyak berjasa dalam memenangkan PAS dalam PRU12 yang lepas.

Walaupun banyak wang bantuan untuk balu serta anak yatim Memali yang lesab dan lenyap begitu saja . Namun penyangaknya tetap bebas dan diberi jawatan serta masih kebal.

Hari ini mereka barulah mereka sedar segala longgokkan batu2 kasaran ,dan segala kelengkapan jentera yang datang dari jauh ke Memali dengan terpampang tulisan “BINAK” pada badan jentera serta kenderaan semuanya berlabuh dan berpengkalan dihalaman rumah Setia Usaha Badan Perhubungan PAS Kedah merangkap Pengurusi Kepada Bina kuari Sdn Bhd,semata2 untuk menampung lecah/becak di Laman rumah Pengurusi BINAK yang MAHA KEBAL Yusof Husin.
..
Inilah sejahteranya Kerajaan dibawah Pemimpin PAS yang bertaraf “SetiaUsaha Badan Perhubungan PAS Kedah” merangkap senator Profesor PAS,yang dulunya hanya tukang kebun sekolah yang konon2nya orang kanan Allahyarham Ustaz Ibrahim Mahmod seperti yang di dakwanya dan di gembar gembur pada seluruh umat Islam Melayu yang termakan dengan SEJARAH putaq belitnya dalam peristiwa Memali seperti yang terdapat dalam buku tulisan C.N AL-AFGANI.

Persoalannya sekarang…masyarakat dibumi Memali hari ini sudah ada ada bukti serta nas2 yang cukup serta saksi2 yang kukuh dan masih lagi hidup serta segar bugar kesihatannya untuk tampil menjadi saksi terhadap salahguna kuasa Yb Profesor mereka agar dibawa ke muka pengadilan.

Tetapi satu persoalannya……. mampukah pihak berkuasa undang2 melawan kekebalan YB Profesor PAS ini dengan isu salahguna kuasa yang disaksikan sendiri oleh rakyat Memali setelah isu menyangak tabung Memali gagal diadili hingga kehari ini??

Mereka yang menyaksikan “BINAK” atau Jentera serta kakitangan Bina Kuari menjalankan kerja2 meratakan batu dihalaman becak rumah manusia kebal hari ini mampu tampil untuk menjadi saksi!!

Persoalannya sekarang apakah pihak SPRM atau badan2 berkuasa juga perlu empat orang saksi yang cukup syaratnya seperti mana yang dituntut pemimpin PAS dan PKR hari ini dalam mengadiliki kes liwat Anwar?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
kah..kah..kah,,

Atau apakah pihak2 berkuasa undang2 perlu saksi2 tersebut tampil bersumpah menjunjung quran dimana2 masjid di Memali atau dikuil yang sudah setaraf mengguna kalimah Allah?

Atau mengikut kaedah Dato’ Najib bersumpah? dengan bersaksikan MB Kedah Belanda yang baran ala mafia…. kata puak2 PAS yang bencikan kemungkaran yang dilakukan oleh puak2 haram jadah mereka sendiri.

Atau kita harus biarkan rakyat Kedah menyaksi manusia yang bernama Yusof Husin ini terus beraksi dan bermegah2 dengan kekebalannya walaupun berdepan dengan undang Negara2?

Atau adakah isu salahguna kuasa Pengurusi BINAK ini tidak menguntungkan mana2 politik untuk di ketegahkan sepertimana isu liwat Anwar yang sudah lapok dijaja disegenap lorong dan denai oleh UMNO kerana kekurangan Isu?

Hari ini rakyat khususnya penyokong PAS dibumi Memali sedang menanti sajauhmana kekebalan YB Professor mereka dengan isu salah guna kuasa yang sudah diserahkan laporannya pada SPRM kata mereka.

Kita tunggu dan lihat siapa lebih kebal ?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah…
Kah..kah..kah..

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Jangan menginaya anak yatim. Tolong lah mereka semampun inya.بِسْمِ اللَّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ
“Dengan nama Allah, aku bertawakkal kepada Allah, tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan-Nya.”

Masih kah kita ingat percikkan api yang menular keseluruh Dunia Arab: Tunisia>Libya>Mesir>Syiria? Ia bermula dari penginaya anak yatim yang membakar diri nya di Tunisia.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.