Sunday, June 12, 2011

BILA ULAMA POLITIK DAJAL BICARA TENTANG KEBAJIKAN.


Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah…kah

"Siapa yang nak tiru siapa. PAS tidak seinci pun akan meniru langkah BN melakukan program kebajikan kepada rakyat kerana usaha itu sering terdapat penyelewengan, penipuan atau kepentingan kroni”. Haramjadah Daily

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kahh



Dalam PAS tidak ada penyelewengan?

Dalam PAS tidak ada ada penipuan?

Dalam PAS tidak ada kepentingan Kroni?

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..

Sial !! Sial ! Sial !

Untuk pengetahuan Tuan Man?

Kemana Wang Tabung balu dan anak yatim Memali?

Apa sudah jadi dengan nasib balu dan anak yatim di Memali hari ini?

Siapa Senator Yusuf Husin?

Siapa Setia Usaha Perhubungan PAS Kedah?

Siapa Pengurusi Binak kuari Kedah yang menyalah guna kuasa..?

Tuan Man jangan bicara tentang kebajikan rakyat sejagat ,tolong bicara tentang kebajikan mangsa2 serta balu Memali yang sudah diabaikan sekian lama kebajikan mereka?

“Katanya, yang sebenarnya BN meniru langkah Pakatan Rakyat apabila cuba melaksanakan sedikit demi sedikit rancangan 10 perkara yang termaktub dalam Buku Jingga.”

Jangan bicara tentang buku Jingga,Selesai kan terlebih dahulu penyelewengan,penipuan serta putaq belit ulama ulaq ayaq PAS yang terdapat dalam buku “HITAM” Memali yang bertajuk air mata Mat Sabu.Rakyat perlu tahu siapa anjing2 dalam PAS yang menelan harta anak yatim?

Seslesaikan dulu daki-daki dicelah2 kangkang ulama Politik Dajal PAS terlebih dahu.

Selesaikan kurap dan kusta yang ada pada pemimpin PAS yang terlibat dalam menyonglap wang anak2 Yatim Memali.

Selesaikan kebajikan sekolah2 agama rakyat yang daif dibawah kelolaan PAS hari ini,selesaikan moral pemimpin serta ulama PAS yang meyepak dan menendang isteri hingga mengakibatkan 10 hari MC,selesaikan status Syahid mangsa2 Memali yang dikebumikan tanpa mandi? Selesaikan wang2 balu dan anak yatim yang belum dilunaskan sepenuhnya dan bayak lagi yang PAS perlu selesaikan janji2 yang sudah di putaq belit pada penyokong hari ini.

Kah..kah..kah..
Kah..kah..kah.
Kah..kah..kah..Clik.

Komentar :

ada 4 comments ke “BILA ULAMA POLITIK DAJAL BICARA TENTANG KEBAJIKAN.”
Anonymous said...
pada hari 

WAKAHKAHKAH...TERKEMUT2 PAK N.AJIS BUAT FATWA

KEKEKEKEKE..TERKENCIT2 PAK TODI TAHAN MARAH

HEHEHEHE...TERKULAT2 TG HARUN DIN BERISTGAFAR..

KONGGGGKONGGG..TERPANCUT PAK SABUT TAHANNNNNN..


RASA MCM NAK KOREK JER KUBUR DIMEMALI SBB DIFATWAKAN SYAHID OLEH PAS..MANA TAHU ADA KEBENARAN TAK DIMAKAN BUMI DAN JASAD MASIH UTUH.

JGN TAK TAHU APA YG PAS KATA TERUTAMA PAK N.AJIS KATA DAH MCM TAHU HAL SYURGA NERAKA INIKAN PULA HAL KUBUR KAN..KAN..KAN..

Anonymous said...
pada hari 

Alhamdulilah PAS dah buang Islam dan ambil kebajikan. Pasti selepas ini PAS tidak lagi meminta sedekah dalam majlis majlis ceramah seperti yang mereka lakukan selama ini. Harap harap PAS pula yang memberi sedekah kepada pendengar pendengar ceramah sebagai bukti mereka memang benar benar nak melaksanakan Negara Kebajikan. Kalau dapat RM10 setiap kali mendengar ceramah PAS pun cukuplah.

Anonymous said...
pada hari 

Itu belum isu kroni dlm hal kontrak kelas F di Kedah. Sila selidik kontraktor siapa yang kini dok buat kerja dgn Pejabat Daerah di seluruh negeri Kedah. Semuanya Kont. juak-2 PAS.
Adik Mahfuz Bean dpt Kontrak Bangunan Tambahan Pejabat Daerah Baling (Ahmad Maher Resouces). Nak termuntah bila PAS claim yang depa tu bersih takdak dah. Inilah penipu yang paling licik di dunia.
Kita tak kisah siapa dpt kontrak, bukan nak pertikai, tapi bila PAS bgtau mereka tak kroni dan pilih bulu mabcam BN, tu yang aku terpaksa bgtau perkara ni.

Anonymous said...
pada hari 

Sapa pula PAZARUNDING? semuanya anjing2 kroni.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.