Tuesday, June 28, 2011

BERSIH PERLU DI TERUS !!! kah..kah..kahh


Mau tidak mau BERSIH perlu di teruskan….!!

Itulah reality dan hakikat sebebarnya disebalik perhimpunan “BERSIH” yang masih ada kekotoran dan kejijikan yang perlu dibendung dan dilindung !!!!

Sedarkah pemimpin-pemimpin UMNO>>>????

Memandangkan PAS dan PKR sudah tersepit dengan isu-isu Global yang mampu mengaibkan pemimpin mereka sudah mula terbongkar.

1- Isu salah laku Anwar Ibrahim yang sudah sampai di penghujungnya..tanpa BERSIH isu Anwar gagal dilindungi dan dibendung lagi.

2- Isu Penyelewengan Tabung Memali- yang paling Dahsyat pernah belaku dalam sejarah hitam politik melayu islam yang bertopengkan agama ! isu ini paling menakutkan pihak PAS setelah tersebarnya Buku Air Mata Mat Sabu di Memali dipasaran, bermakna satu lagi Isu Global yang jijik akan terdedah dan tersebar kepada umum…pendedahan dalam buku tersebut cukup membuktikan kejijikan pemimpin2 PAS selama 25 tahun yang lampau bertopengkan Islam.

Hari ini sejarah hitam yang menimpa Anwar selama ini sukar dilindung dan dibendung oleh PAS....kebenaran mula terpancar,setiap persoalan sudah terjawab..setiap kesangsian sudah menjadi nyata...inilah kuasa yang maha Esa tiada siapa dapat menduga.

Dan Kini Isu penyelewengan Grombolan PAS di Memali pula menanti masa akan terbongkar ..dan terdedah kepada umum.

Sebenarnya dua Isu Global ini lah yang perlu ditutupkan dan diselindung melalui provokasi himpunan “ BERSIH” agar dapat mengalih pandangan terhadap dua Isu tersebut yang mampu membersih minda rakyat terhadap mainan Politik PAS.

Anwar dengan Isu Liwat dan Vedio Sexnya…maka PAS pula dengan isu penyelewengan terhadap mangsa-mangsa di Memali,dimana segala wang bantuan untuk mangsa diselewengkan oleh pemimpin PAS bertaraf ulama hari ini.

Dua isu Global ini lah merupakan tsunami MAHA dahsyat yang bakal menimpa sekali gus akan meruntuhkan Politik PAS/PR dalam PR 13.

Tetapi sedarkah pemimpin UMNO “BERSIH” mempunyai agenda tersembunyi dan tersirat disebaliknya bagi menutup dua pekong dan cabuk pemimpin besar PR?…


Diantaranya Isu penyelewengan PAS yang maha dahsyat terhadap balu-balu Memali yang mengaibkan……………………..umat islam khususnya orang Melayu!!


Selain isu salah laku Penasihat mereka Sdr Anwar Ibrahim sehingga hari ini masih diputaq belit oleh pemimpin PAS untuk melindungi aib Politik mereka >

Tapi sayang Pemimpin tertinggi UMNO buta,tuli dan pekak terhadap 2 isu besar yang mengaibkan umat islam hari ini sedang berada disebalik provokasi “BERSIH” yang cukup menjijikkan dan mengerunkan UMNO.

Lihat betapa bijak dan liciknya Pakatan haram ini memprovokasi perhimpunan “BERSIH” sehingga UMNO lupa dan lalai masih ada lagi kekotoran yang perlu UMNO bongkarkan untuk tatapan umat islam hari ini…

Bukan untuk mengaibkan pemimpin PAS dan PR..tetapi untuk membuktikan pada rakyat bahawa PAS sanggup melakukan apa saja demi sevival politik mereka lebih2 lagi hari ini mereka memihak pada musuh tradisi mereka DAP dengan menepikan Hukum dan Amanat Parti yang selama ini menjadi azimat perjuangan mereka.

Kini isu salah laku Anwar sudah mula terbongkar setelah sekian lama rakyat dihidang dengan isu jijik ini…begitu juga dengan isu penyelewangan PAS di Memali yang masih mampu bertahan sekian lama sudah mula berbau bangkainya.

Tapi.....tidak ada pihak luar yang berani tampil menyentuh isu penyelewengan PAS ini ..kononnya ia satu isu yang terlalu sensitive mampu menikam UMNO kembali..!!

Persoalannya..mengapa UMNO takut menghadapi kebenaran…disaat mangsa menghulur tangan memohan pembelaan.?

Renung dan tenunglah wahai pemimpin tertinggi UMNO......

1Malaysia mengapa Memali disisihkan.....??

Wassallam.GMC.

Komentar :

ada 1
Neilkie69 said...
pada hari 

Semoga pasukan perang saraf UMNO sedar dan buatlah kerja dengan membongkar isu-isu ini bagi penjelasan kepada rakyat. Kami masih keliru...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.