Monday, February 7, 2011

SAPA PUNYA KERJA NEI...!!!! kah..kahh..kahhhh


Lain tak bukan nei mesti kerja orang tu....!!

Kerja-kerja menipu nei sapa lagi...

Kalau bukan pengikut2 Syaitan yang menjadi ahlinya..

Kah..kah..kahhh

Pegawai Khas Menteri Besar Perak Datuk Azhar Ahmad hari ini membuat dua laporan polis berhubung kes pemalsuan dokumen yang menggunakan nama Menteri Besar serta jabatan kerajaan negeri oleh pihak tertentu bagi tujuan menipu.

Laporan pertama dibuat di balai polis Pantai Remis pada pukul 6 pagi dan laporan kedua di balai polis Sungai Senam di sini kira-kira tiga jam kemudian[sini]

Komentar :

ada 3 comments ke “SAPA PUNYA KERJA NEI...!!!! kah..kahh..kahhhh”
AnaQarbana said...
pada hari 

Sorry...keluar dari tajuk....minta GMC pi ke UMNO Bhg Pdg Serai tanya Ketua Bhg dia...apa masalah peribadi dengan pemandu dia yang heboh di perkatakan di sekitar padang serai la ni....kami hanya dengar di hujung telinga saja...takut-takut ianya fitnah...tolonglah pi tengok sat GMC..

Anonymous said...
pada hari 

minta tolong bloger2 siasat apa dah jadi dengan Yayasan Guru Malaysia yang ditubuhkan oleh anuar ketika menjadi menteri pelajaran ketika itu. Kami yang menjadi ahli seumur hidup dikenakan RM 200.00 seorang untuk menjadi ahli. Hasli kutipan mungkin mencecah jutaan ringgit keran ramai guru yang menyertainya.sorry lah kerana keluar tajuk sikit.

Anonymous said...
pada hari 

...salam! AnaQarbana.No Problem keluar atau lari tajuk !! nanti kita bongkar lagu mana.Pada Anon 9.56 Yes!! ramai Guru yang menyertainya..nanti kita kerosek duitnya pi kot mana....
kah..kah..kahhh

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.