Saturday, February 12, 2011

NIK AZIZ BERJAYA TARIK PENGUDI ALA REVOLUSI MESIR DI MELIMAU..!!


Lebih ramai kaum bukan Melayu yang hadir mendengar ceramah TG Nik Abdul Aziz Nik Mat daripada kaum Melayu di Merlimau malam tadi.


Ini adalah satu perkembangan yang baik sempena pilihanraya kecil DUN Merlimau yang bakal diadakan pada 6 Mac nanti.

[Lihatlah lautan manusia membanjiri ceramah ulama terompah di Melimau isyarat awal rakyat seluruh Malaysia akan turut berhimpun dibumi Kedah pada 19hb ini.]

Rakyat seluruh Negeri Melaka yang bangkit menyokong perjuangan talibarut DAP [PAS]untuk menumbangkan Rejim UMNO yang kononnya kafir sebelum ini,kerana bersekongkol dengan MCA dan MIC baru2 ini.


Inilah Petanda awal dari Rakyat seluruh Negeri Melaka yang GMC saksikan sendiri dalam mimpi tertidor disiang hari tadi ..bagaimana melonjaknya nafsu jahat lagi jijik bangsa talibarut ini yang begitu rakus untuk menumbangkan politik bangsanya sendiri ..mereka bukan saja sanggup mengadai talaq bini pada kapiaq harbi DAP... malah mereka ingin buktikan merekalah baka2 talibarut Melayu yang cukup rakus untuk berkongsi berkuasa bersama DAP hari ini.

Dan mereka jugalah baka2 talibarut melayu yang cukup dahagakan secebis kuasa jika dapat memerintah negara bersama=sama DAP atau Kapiaq harbi hari ini…

Maruah Agama dan maruah bangsa pada baka2 talibarut ini itu bukan urusan mereka ..kerana mereka adalah pejuang yang memburu kuasa !!

Agama pada mereka hanya daki-daki yang sama warna dengan warna kulit mereka yang mampu tangal bila2 masa…mereka tidak kenal siapa bangsa mereka.!!

Pada mereka... iblis lebih mulia dari bangsa mereka jika sanggup menyokong perjuangan haram jadah mereka !!

Lihatlah betapa SIAL!!! Sial !! Sial !! nya ulama politik Dajal mereka menipu bangsa bersama pakatan kapiaq harbi DAP hari ini>>

Inilah impian Rejim talibarut DAP[PAS] ini agar mereka dapat mengimpun seluruh bangsa ala revolusi Mesir demi untuk menumbangkan kuasa bangsanya sendiri !!

Lapuran lanjut disini dan sini.

Komentar :

ada 3 comments ke “NIK AZIZ BERJAYA TARIK PENGUDI ALA REVOLUSI MESIR DI MELIMAU..!!”
Anonymous said...
pada hari 

Aik! Hang yang nak jadi pencetus revolusi ala Mesir ke? Tak dengar apa-apa pun sebelum ni!

Anonymous said...
pada hari 

hang tu yang bingai..ni mesti pas tok..tok ni

mRazif said...
pada hari 

gambar pon gambar edit...kantoi kesan potong...nak buat fitnah pon jgn la sampai camni...nnt sampai kemati dosa tu berurutan...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.