Saturday, February 12, 2011

BANDARAYA ISLE PAS SEKADAR RETORIK .. ! kah..kah..kahhhh


Setelah dua puluh tahun Kelantan di pimpin oleh Ulama dengan diperintah oleh Parti Islam, pusat placuran terancang dan karaoke-karaoke haram semakin berleluasa di Kota Bharu.Kenyataan bahawa setelah sedekad Kota Bharu dimartabatkan sebagai Bandaraya Islam, rupa-rupanya ia tidak lebih sebagai retorik politik.

Di daerah Kota Bharu, masalah sosial bukan makin kurang, malah makin menjadi-jadi.Ternyata Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandaraya Islam seolah-olah melindungi aktiviti-aktiviti maksiat dan pelacuran di dalam bandar Kota Bharu. Kenyataan ini memang memeranjatkan.

[Read more]





Begitu juga apa yang belaku di Kedah.Sebelum PAS memerintah ,pemimpin PAS mencanangkan akan melaksana Islam segenab bidang.Tetapi hakikat yang belaku jauh dari apa yang mereka janjikan sebelum ini.Menipu,memutaq belit itulah amalan pemimpin PAS yang ber DAKI kan perjuangan Islam..

Lebih mengejutkan umat Islam lagi bilamana Tabung Mangsa Memali disonglap oleh puak2 yang berdakikan perjuangan Islam selama ini...dan yang menyedihkan lagi balu-balu Memali pula dianugerah oleh pemimpin PAS sebagai Syuhada murahan...setelah Tragedi Memali dijadikan DANA untuk pemimpin PAS mencari publisiti murahan..

Komentar :

ada 3 comments ke “BANDARAYA ISLE PAS SEKADAR RETORIK .. ! kah..kah..kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

mat! berapa rial satu jeam?.

Anonymous said...
pada hari 

kena tanya Nik Aziz le..itu GMC tak urus krn kes ni di bandaraye Isle ala haram jadah !!

Anonymous said...
pada hari 

pejjuang bangsa tahi kucing nie...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.