Sunday, January 9, 2011

UMNO TAK HABIS BETOKAK LAGI.....kah..kahh...kahhHHHH


Sampai bila la... agaknya Pemimpin-pemimpin UMNO akan sedaq?

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berjanji akan menyelesaikan kemelut yang melanda kepimpinan UMNO Perlis yang diterajui Pengerusi Badan Perhubungannya, Datuk Seri Dr. Md. Isa Sabu.

Kah..kah...kahhhhhhhh

Bangkai apa lagi yang puak UMNO ni cari dari Najib lagi..

Kah..kah..kahhHHHHHH

"Soal perlantikan saya sebagai timbalan, Md. Isa tidak timbul, tetapi yang saya pertikaikan masalah dalaman UMNO negeri berkenaan berlarutan sejak selepas pilihan raya umum 2008 lagi sampai sekarang tidak boleh diselesaikan,” katanya.

Kah..kahhh.kahhHHH

Komentar :

ada 10 comments ke “UMNO TAK HABIS BETOKAK LAGI.....kah..kahh...kahhHHHH”
sri bongsu said...
pada hari 

Sapa kata depa bertokak.Depa cuma bergomoi je nak bagi lingku[ lagi.Baru puas hati semua.Baru padan muka semua.

Anonymous said...
pada hari 

sebenarnya yg cukuo haram jadah puak2, maca, ni la.puakt haram jadah ni tak prnah puas hati. Tengok la lps ni kedah pula.sbnarnya najib harus sepak ja pemimpin mcm ni.

Anonymous said...
pada hari 

pdg serai Raman dgn Halim bas GMC telepas pandang ke? Pdg serai satu lagi lubuk yg pembangkang blh menang mudah.Kalau pelis sahidan dan mat isa sabu,﹑dgn serai halim bas dgn Raman.Dua pemimpin UMNO ini dpt menyumbang kehancuran umno.Dtk najib perlu brhati2 dgn depa ni.aku berani kerat kote skali lagi kalau umno blh menang kalau dua ekor ni jadi pilihan umno utk bertanding dalam pru13.Pecaya lah umno tumbang dan lintang pukang lagi dlm pru13 kalau raman dan halim bas terus terajui UMNO.

Anonymous said...
pada hari 

Raman Pdng Serai.Dgn ketua wanita dia pun tak ngam.(Marlia).kah kah kah kah kah.

Anonymous said...
pada hari 

Di Perlis UMNO punya masaalah merak buih diatas yang dok bertokak.Puak dibawah ok.Di Kedah pula pual merak buih diatas ok dan sejahtara.Cuma yang dibawah pula yang bertokak bergomoi tak habis lagi.

Anonymous said...
pada hari 

Gelombang Merah Taik Minyak Apa Kalau Dok Bertokak Belum Tamat.

beribesaq said...
pada hari 

Dari Perli Ke Kedah pasai bab gelombang merah...dari kedah terus ke UMNO Bhg Pdg. Serai. Mungkin kot pasai gerakan gelombang merah punya pukulan, Dato' Mukhriz pi ke Bhg Pdg Serai dan khabarnya ada aktiviti di UMNO Cawangan Terat Batu, bermalam di rumah No.61 Hj Abd Rahman Jusoh [satu ketika pas tegar] diserang penyakit angin ahmar. Katanya akan adakan ceramah di Masjid Asy-Syahidin Terat Batu. Baguihlah macam tu, nampak ada perubahan. Yang peliknya, Ketua UMNO Cawangan langsung tak tahu menahu menahu mengenai aktiviti ini walaupun pada satu hari SU Bhg ada ke rumah tersebut. Yang bestnya, rumah No.61 tu terletak betul-betul di hadapan markas PAS Cawangan terat Batu, hebat perancangan UMNO Bhg Pdg Serai. Persoalannya, kenapa aktiviti UMNO Bhg tak dimaklum ataupun tak disepakati bersama dengan Ketua Cawangan/Cawangan yang terlibat. bagaimanakah sekiranya Cawangan tersebut tidak ikut serta dengan aktiviti tersebut. Adakah ianya akan dilabel sebagai memboikot aktiviti UMNO Bhg. yang melibatkan Niab Pengerusi BPUNK. Jangan sampai ahli UMNO Cawangan bertindak membubar cawangan dahlah semata-mata kerana kecewa dengan pentadbiran Cawangan yang membelakangkan cawangan. Ataupun adakah UMNO Bhg Pdg serai berpendapat bahawa tiada Cawangan UMNO di kampung Terat Batu. Tolong sampaikan perkara ini kepada pucuk pimpinan UMNO Kedah sebelum terlambat......

Anonymous said...
pada hari 

Itulah perubahan namanya.Yang dikejar tak dapat.Yang dalam kendung keciciran.kah kah kah kah kah.

paksumie said...
pada hari 

Yang dok buat kacau dalam UMNO Bhg Pdg Serai ni ialah Zuber SU, Beri besaq, cop paya ketiau, cot uban Naga Lilit, Wahab Non Sengau, Cop pasar malam termasuklah Halim Bas, Wati, cot mamak. Rahman Ketua Bhg bengong ni mengutamakan kronis, dia kira sapa yang calon dia sebagai Ketua Bhg, Cawangan mana yang calon dia semasa pemilihan Bhg dulu tu, itulah cawangan dalam Bhg Pdg Serai. Pasai tulah bila Bhg buat program/aktiviti di cawangan yang bukan pro dia, dia membelakangkan cawangan tu....sampai bila nak jadi macam ni, PRU ke-13 dah dekat. Carilah jalan bagaimana nak wujudkan perpaduan dalam UMNO sebelum menarik pengundi Melayu mengundi calon UMNO. Kalau dah dalam UMNO bermasalah, ini bukan perkara kecil. Rahman dan konco-konconya yang mentadbir MNO Bhg Pdg Serai sebenarnya pendendam, sepatutnya bab pemilihan Bhg dah selesai, berikan tumpuan kepada memulihkan kembali UMNO, bukan menambah masalah dalam UMNO. Bagaimana halnya kalau ahli cawangan yang diketepikan oleh Rahman berpaling tadah dalam PRU akan datang, ini kena fikir. UMNO Malaysia, UMNO Kedah dan UMNO Bhg Pdg Serai kena ambil perhatian perkara ini, keran ianya isu besar dan bukan isu terpencil....jangan terlalu mempercayai SU Bhg dan Berbesaq ataupun P3 dan Pemuda yang sebenarnya depa ni tersangatlah kelentong....

Anonymous said...
pada hari 

lebih elok mai berdepan sendiri dgn beri besaq di padang serai. pasai pa dok guna nama saja. nak guna nama mai minta kebenaran dulu, baru anak jantan.dah tau sapa yg dok tulis.
----Real Beri Besaq ---

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.