Thursday, January 27, 2011

POK NIK BERFATWA LAGI!! kah..kah..kah


Fatwa Pok Nik kali ini MCA kena minta ampon dengan DAP!!

Kah..kah..kah.

Alasan Pok Nik,, DAP lebih faham Islam dari MCA!!

Kah..kah..kah..

Pok Nik pula kena minta ampun dari DAP kerana pelembagaan PAS selama ini kosong tak ada satu perkataan pun tentang Islam..perjuangan PAS selama ini hanya putaq belit PAS untu menipu melayu semata-mata.

Kah..kah..kah.

Bijak !! bijak !! ….!! Pok Nik !!


KOTA BHARU – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelar kenyataan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek yang menyentuh sensitiviti umat Islam berkaitan tindakan calon wanita Pas, Normala Sudirman yang enggan bersalam dengan orang ramai…

Akhirnya Nik Aziz kata MCA kena hormat Islam,DAP no Problem walaupun Karpal Singh cabar PAS langkah my body dulu..kalau PAS nak ujud negara Islam.

Kahh..kahh..kahhh

Lihat betapa “bangang” dan’ bahlol” si Nik Aziz ini ,bila orang kapiaq harbi cabar langkah mayat mereka dulu kalau nak ujud Negara Islam tidak menyentuh sensitiviti umat melayu PAS,

Tapi bila Cikgu Mala enggan bersalam dengan orang ramai tersentuh pula sensitiviti umat Islam…

Kah..kahh..kahhhh

POk Nik Oi…..Dr Chua Soi Lek tu tak faham islam dan lebih terok dari kapiaq harbi DAP yang Pok Nik bersyukur kerana DAP dah berubah sikap tu.

Bukan berubah kearah menyokong perjuangan POK NIK yang ber DAKIkan Islam selama ini… sewaktu Pok Nik cabar kapiaq harbi [DAP] tengok sendiri dan baca sendiri perlembagaan PAS!! tidak pernah ujud pun dalam dalam perlembagaan PAS perkataan untuk menubuhkan sebuah negara Islam…

Dimana maruah dan sensitiviti Pok Nik dan umat Melayu PAS sewaktu itu bila Pok Nik mencabar DAP.. tengok sendiri..!! dan baca sendiri..!! perlembagaan PAS yang menipu melayu selama ini tidak ada pun perkataan Islam..!!

Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kaHHHHHHHHHHH

Kalau Dr Chua Soi lek pertikai cikgu Mala engan bersalam dengan orag ramai…sebab dia bukan islam.. serupa alasan Pok Nik melindungi DAP sebelum ini!!

Tapi bila Murshid Pok Nik cabar DAP tengok dan baca sendiri “bukti “ tak ada satu pun dalam perlembagaan PAS tentang Islam …dimana pula nak letak maruah Islam dalam perjuangan Pok Nik yang memutaq belit umat melayu untuk melaksana hukum itu dan ini selama ini dengan DAP.

Tak malu,tak bermaruah dan tak menyentuh sensitiviti penganut PAS dan Pok Nik ke dengan DAP ? bila Pok Nik membuka pekong dalam pelembagaannya PAS yang kosong selama ini?

Kah..kahh..kahhh

Inilah maksud karpal Singh “PAS usah berangan..!!


Kah..kahh..kahh

Maksud Ust Karpal PAS itu tepat dan padat !!

“PAS usah berangan”

Berangan apa juga dasar yang akan dibawa oleh PAS..alasan Karpal tak ada satu pun dalam perlembagaan PAS tentang Islam apa mau Pok Nik cakap lagi…satu benda tentang Islam tidak terdapat dalam perlembagaannya apa yang Pok Nik nak menyalak lagi..

Kemaskini dulu pelembagaan PAS !! apa yang PAS ingin perjuangkan!!

Selama ini PAS hanya pembohong penipu, putaq belit, untuk melaksana islam itu dan ini...sini

Kah..kah..kah
kah...kah..kah..kah
kah...kah..kah..kah..kah

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

kah..kah...kah..kah.. dajal sudah mulai menjelma?...kah..kah...kah..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.