Tuesday, January 25, 2011

INILAH DIA RUPA PARAS PAS YANG SEBENAR!!! Kahh..kahh..kahhhh


“Banyak benda bohong disiarkan. Janganlah soal mati pun hendak dijadikan bahan politik,” katanya.

Kah..kahh..kahhhh

PAS sanggup lakukan apa sahaja terutamanya memain isu-isu agama demi mendapat undi. Inikah Islam sebenar ???


“Saya rasa terkilan, benda macam ini terjadi. Tak sangka pula kedatangan Normala Sudirman (calon Pas) dan beberapa orang lain menziarahi jenazah suami saya di masjid pada hari itu dan mengambil gambar kami, rupa-rupanya untuk diputar belit dan dipolitikkan serta disiarkan dalam surat khabar (Buletin Tenang).


Isteri dan anak-anak Allahyarham Abdul Latif Subri Mohd Din kesal dengan tindakan Pas menabur fitnah dan mempolitikkan kematian Setiausaha UMNO Cawangan Kolam Air, Felda Tenang di sini baru-baru ini.

Lebih menyentuh hati Maimunah Hendon 54, dan anak-anaknya apabila Pas menuduh keluarga membiarkan jenazah Allahyarham tanpa diurus semata-mata untuk menunggu diziarahi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang kebetulan berada di Felda Tenang pada hari berkenaan….


Allahuakbar !!!

Jika Azizan Razak MB Kedah Belanda sanggup bermusuh dengan tokoh awal PAS Kedah sendiri[Pak Kasim Daud] hingga ke lubang kubur tanpa menziarahi dan mengucap takziah pada keluarganya …!!!

[sumber dari Azizan dalam Dosa]

Apalah sangat dengan dengan fitnah dan mempolitikkan kematian Setiausaha UMNO Cawangan Kolam Air, Felda Tenang baru-baru ini kononnya merekalah yang mengurusnya??

Fitnah itu pahala kepada mereka kerana UMNO itu musuh politik mereka sampai ke Neraka…!!


Kah..kahh..kahhhhh

“Masyarakat di kawasan tanah rancangan Felda Tenang di sini benar-benar berang, geram dan kesal dengan perbuatan Pas memburukkan nama perkampungan itu dengan sanggup mempolitikkan kematian salah seorang pimpinan UMNO di kawasan tersebut.”

….penipuan Pas yang kononnya Datuk Seri Najib Tun Razak 'lupa menziarahi' jenazah Setiausaha UMNO Cawangan Kolam Air Felda Tenang, Allahyarham Abdul Latif Subhi Mohd. Din, 61, ketika lawatan kerja Perdana Menteri pada 18 Januari lalu merupakan fitnah besar yang mengguris perasaan keseluruhan peneroka di Felda itu.

Lebih melukakan hati mereka ialah terhadap satu lagi fitnah nyata Pas melalui edisi kedua akhbar Buletin Tenang itu, kononnya jenazah Allahyarham tidak diuruskan orang kampung yang sibuk meraikan kedatangan Perdana Menteri sehinggakan kononnya ia diuruskan rombongan jentera parti itu yang turut melawat jenazah.

Sehubungan itu, penduduk Felda Tenang menuntut Pas supaya meminta maaf secara terbuka kepada mereka berikutan fitnah yang disebabkan menerusi risalah dan Internet itu.[Utusan Malaysia]


Jika Dato Najib lupa!!!….

Bagaimana pula dengan MB PAS di Kedah Belanda pula yang sengaja bermusuh ...sanggup bermsam muka hingga ke dalam keranda ?

Inilah rupa paras pemimpin PAS yang dok ada….!!

Mereka adalah diatara pemimpin Islam yang Ber DAKI kan Islam bijak bermuka-muka bukan setakat sesame manusia tetapi sanggup melakukan dengan Allah swt?

Neraka dan Dosa bukan untuk mereka semua itu ganjaran untuk musuh2 politik mereka,,!!

Kahh..kahh..kahhhhh

Pemimpin PAS tidak pernah kenal DOSA dan Neraka !!

Kah..kahh..kahhhhhh

Tidak masakan mereka sanggup menipu dan memutaq belit tabung untuk Mangsa Memali yang Derita..???

Ini bukan cerita auta !!! ini bukan cobaaann..!!

Tapi benar-benar terjadi pada Mangsa Memali..!!!

Isu PAS memfitnah dan memutaq belit isu serta mempolitikkan kematian Setiausaha UMNO Cawangan Kolam Air, Felda Tenang itu pekara biasa…bukan ber DOSA mengikut mazhaf mereka!!

Kah..kahh..kahhhh..

Menyangak tabung anak yatim pun tak berdosa!!

Kah..kahh..kahhhh


[Read More]

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

SEMOGA BERSAKSIKAN KEJAHILAN ORANG BULAN
ARWAH DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN YANG DILALUI DI ALAM SANA.....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.